Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1906
Heisann!

Finens det en side der man kan kjøre Alienware datamaskiner i Norge, og evt. selv bestemme hva som skal være innmaten?

Takk for svar! (:
tror nok ikke det, du må nok bestille udyret fra uk.

eller sverige om jeg ikke tar feil.
Dell har jo kjøpt opp Alienware. Finner maskiner på Dell.no
ja, se der. I fail:P
Alienware er et bra merke hvis man liker selve estetikken og merkevaren. Spørsmålet er om du ikke er bedre tjent med å koke sammen noe selv hvis det skal være stasjonært, eller stikke på Multicom.no hvis det skal være bærbart. Multicom har en del gamingbærbare du selv kan tilpasse spesifikasjonene på, og prisen på disse er mye hyggeligere enn Alienware. Går mest på hva du prioriterer egentlig, men selv hadde jeg nok gått for en Kunshan-bærbar fra Multicom fremfor Alienware, selv om sistnevnte unektelig er mye fetere designet.
De har 3 alienware maskiner på elkjop.no
til mykje meir enn dei koster normalt
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av cocoto4 Vis innlegg
til mykje meir enn dei koster normalt
Vis hele sitatet...
Så sant så sant.

Men om jeg kjøper en slik, vil det da være mulig å oppgradere?
En venn av meg sa de brukte spesielle skruer, og måtte enten bruke et eget skrutrekker sett, eller vinkelsliper for å få de av.. "/
Sitat av Feint Vis innlegg
Så sant så sant.

Men om jeg kjøper en slik, vil det da være mulig å oppgradere?
En venn av meg sa de brukte spesielle skruer, og måtte enten bruke et eget skrutrekker sett, eller vinkelsliper for å få de av.. "/
Vis hele sitatet...
hmmmmm veit ikkje om du trenger spesielle skruer o.l men alienware skryter av at dei har god plass til oppgradering
ville kjøpt aurora alx eller area 51 alx aurora alx koster 18219 inkl mva og frakt og area 51 alx koster 31685 då har eg rekna mva og frakt for dg mens i norge dell.no så koster aurora alx 22 tusen og area 51 alx 31 tusen
sparer på å kjøpre aurora alx i amerika.

men nå koster area 51 i norge på dell.no også 18500 den ville eg gått for men, ikkje kjøp den på elkjop.no der koster den 35 tusen trur eg aurora alx er litt dårligere enn area 51

nei den area 51 på elkjop.no kosta ca 25 tusen
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Gå inn på http://www1.euro.dell.com/content/to...hs1&l=no&s=dhs

Jeg har Alienware Area 51 ALX

- Alienware Area 51 ALX
- Windows® 7 Ultimate 64bit
- Intel® Core™ Core i7-980x (3.33GHz 12 MB 6.4GT/sec)
- 12 GB 1333 MHz (3 x 4 GB)
- 2 TB double disk, RAID 0 (striping) (2 x 1 TB - 7200 rpm)
- 2 CrossFire™ 1 GB ATI® Radeon™ 5870 HD
- Blu-ray RW-station (reader and burner Blu-ray, DVD and CD) and 24x DVD+/-RW-station (reader and burner DVD and CD)
- Soundblaster™ XFi™ Titanium PC

Screen: 21,5-inch Alienware OptX™ AW2210 1920 x 1080 (2 ms) widescreen

Mouse: Alienware TactX™ / Logitech G9x
Keyboard: Alienware multimedia / Logitech G19
Headphones: Alienware TactXTM / Logitech G35
Speakers: Dell AY410 Multimedia Desktop Speaker System Euro Black

55 000 KR +
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
lefdal selger alienware, iallefall her i oslo.
tråden er nesten 1 år gammel da, og du 0Ninja, ta bilde med navnet ditt, eventuelt freakforum på skjermen med pcen så tror jeg på det, forsåvidt så er alienware alt annet enn valuta for penga
Elkjøp hadde sånn Alienware dag for et par måneder siden.. Da hadde de masse Alienware maskiner som du kunne teste eller noe sånnt :S
Med oss (Spjelkavik - Ålesund). Selger de alienware maskiner på L-kjøp!