Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 623
hei jeg har nå fått delene fra komplett og mpx til pcn min

På bruksanvisninga til AMD Phenom II 965 x4 ser jeg ingen tegn på at jeg skal sprøyte på denne "kremen" som er i mellom brikken og vifta som dere sikkert er kjent med (Fulgte heller ikke med i esken)
Mens på bruksanvisninga til hovedkortet
ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 stod det at du skulle det??? hva skal jeg følge?


Å sette på hovedkortet var heller ingen sak..
Regner med de skruene som er i kabinette som har gjenger istede for hode på toppen, skal hovedkortet ligge oppå også skru skruer ned i dem? riktig? Kan vel ikke skru hovedkortet direkte ned på kabinettet?

Vis alternativ 1 er riktig suger det virkelig at det ikke følger med skruer!!
Ofte kommer prosessoren med forhåndslagt kjølepasta. Ser vel ut som en grå firkant på bunnen av vifta. Er det slik under så trenger du ikke tenke på noe som helst.
"Øko-Terrorist"
Kjølepasta skal ligge i et syltynt jevnt lag mellom CPU og Kjøleribbe, hvis du har kjøpt CPU "Boxed" er det ofte allered kjølepasta på ribben da med en plastlapp over elns. som du må ta av først.

Og det stemmer som du sier at disse skruene først skal i kabinettet, deretter skrur du HK fast i disse skruene.(for å forhindre kortslutninger mellom HK og kabinett.
fab123's Avatar
Trådstarter
takk for svar dere den grå firkanten er der

men da ser det nok ut til at jeg må på butikken en tur.. daaarn!!
ha en fin kveld
Hvis du ikke vet så mye om det å bygge seg en pc så burde du da vite så mye at du faktisk kan søke opp på youtube og finne ganske så beskrivende måter å sette opp alt som trengs, men neida det gjorde du ikke