Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1404
Hei, jeg har en venn som har tatt gaztric sleeve operasjon.
Jeg lurte på om det var farlig for henne å ta mdma, eller om det kan skade magesekken ol. på noen måte.

Håper på svar fort

Peace
Vanskelig å vite, mdma er ganske sterkt, om du legger det i munnen så vet du sikkert at du blør om det ligger der kort tid, kanskje du kan snorte det tryggere, jeg vet ingenting om å snorte det ihvertfall. Men folk gjør det, sier at det svir enormt i 5 min eller noe.
Sitat av frontman Vis innlegg
Vanskelig å vite, mdma er ganske sterkt, om du legger det i munnen så vet du sikkert at du blør om det ligger der kort tid, kanskje du kan snorte det tryggere, jeg vet ingenting om å snorte det ihvertfall. Men folk gjør det, sier at det svir enormt i 5 min eller noe.
Vis hele sitatet...
Selv om du snorter emma'en så pleier du alltid å få noe i svelget. Man går rundt å harker MDMA i et par timer ved snorting, noe av dette vil naturlig nok finne veien til magesekken.
Ja, man får i seg mindre, men alikevel noe.
plug it (titegn)
Hadde ikke tenkt å ha mdmaen i munnen heller den skal i nesa
Mente bare å fortelle hvor sterkt stoffet er. Hvordan gikk det?