Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1460
hvor stor dose trenger man for å få en skikkelig tur ut av det? har tatt 110mg for noen timer tilbake, men vurderer å øke med 50mg til.
hvis noen har erfaring med det så please do share
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
å redosere er alltids å fraråde med RC'er da man ofte ikke vet halveringstiden og andre faktorer for å kunne gjøre det trygt.

en vanlig dose er vanligvis mellom 50-100mg, så jeg vil anbefale deg å heller prøve på nytt en annen dag etter å ha fått det ut av systemet ditt først.
Hva er effektene ? ^^
Har prøvd noen pellets med 5-APB/6-APB, men synes denne komboen var mer rotete, og mindre potent, enn den rene "merkevaren", Benzo Fury. Selv har jeg dosert meg gjennom ei natt på både 200, 300 og 400mg 6-APB, uten å ha fått skremmende bieffekter.

Når det er sagt, har jeg også vært over en batch 5-APB freebase (pulver), som fucka til det meste Den var ikke potent overhodet, starta med 200mg, uten å merke noe etter en time. Doserte 100mg til, men etter enda en time var jeg like klar - bortsett fra litt uro i kroppen. Nye 100mg, den eneste effekten jeg fikk den kvelden var skjelving, kaldsvette og rare hallusinasjoner - og den neste uka klarte jeg ikke holde meg våken mer enn 3-4 timer av gangen..

Skal du inn på APB, vil jeg si Benzo Fury er det beste alternativet, der har du en viss kvalitetskontroll, og et relativt godt testet RC.