Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 499
Hei, prøver å formatere en pc, men den booter rett på hardisken og ikke usb eller cd. Får ikke endra biosen heller siden det er passord på biosen.
Har prøvd å ta ut cmos batteriet uten at dette funka. Har også skrudd opp hele pcn å sett etter jumper, noe jeg ikke fant.
Har heller ikke passord til å logge inn på pcn.
Noen som vet hva jeg kan gjøre for å formatere den
ta ut disken, og se om den går til neste bootbare media?
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
ta ut disken, og se om den går til neste bootbare media?
Vis hele sitatet...
det funka ikke=/
Se etter noe med "boot device" i BIOS (den første skjermen som kommer opp når du starter PCn), vanligvis en funksjonstast (F8, F9 ellno).
Sitat av excubated Vis innlegg
Se etter noe med "boot device" i BIOS (den første skjermen som kommer opp når du starter PCn), vanligvis en funksjonstast (F8, F9 ellno).
Vis hele sitatet...
Da står det "Notebook Ethernet" og "Notebook Hard Drive"
Er BIOS-passordet noe som er satt manuelt av en annen person eller er passordet satt av PC-leverandøren?
Sitat av Gjerrigknarken Vis innlegg
Er BIOS-passordet noe som er satt manuelt av en annen person eller er passordet satt av PC-leverandøren?
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke.