Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1010
hei har en kompis som skal til legen på mandag for helsesjekk i forbindelse med at han søker ett utvekslingsprogram, noen som vet om de sjekker noe i forbindelse med hasj ? håper på svar han er 16 hvis det har noe og si

ingen som vet no ? :O
Sist endret av mrCannabis; 27. januar 2012 kl. 12:05.
De skal nok bare kartlegge hans helsesituasjon, og ta ulike målinger og se over hvillke vaksinasjoner han har fått, og eventuell trenger for å dra dit han skal.

Så, nei. Om det skal testes for rusmidler, så skal dette opplyses da han er 16 år.
Sist endret av Denzel; 27. januar 2012 kl. 14:57.
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Litt OT, men yadayada... si til kompissen din at han ikke burde røke mens han er i utlandet i forbindelse med utvekslingen. Blir man tatt for cannabis, evt. andre rusmidler er rett hjem! Kjenner en som ble sendt hjem fra USA etter bare 2 mndr for å ha drukket alkohol(!).
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Litt OT, men yadayada... si til kompissen din at han ikke burde røke mens han er i utlandet i forbindelse med utvekslingen. Blir man tatt for cannabis, evt. andre rusmidler er rett hjem! Kjenner en som ble sendt hjem fra USA etter bare 2 mndr for å ha drukket alkohol(!).
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet er det å drikke alkohol ganske utbredt blant utvekslingstudender? Broren min var i Venezuela og der drakk de gjevnt og ofte, og gjerne sammen med de ansatte ved utvekslingsprogrammet.
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Kjenner en som ble sendt hjem fra USA etter bare 2 mndr for å ha drukket alkohol(!).
Vis hele sitatet...
Jeg gjetter på at han var under 21 år og dermed brøt Amerikansk lov? Dersom man er gammel nok til å drikke i landet man reiser til, så vil jo ikke dette være noe problem.
Sitat av caperno Vis innlegg
Jeg gjetter på at han var under 21 år og dermed brøt Amerikansk lov? Dersom man er gammel nok til å drikke i landet man reiser til, så vil jo ikke dette være noe problem.
Vis hele sitatet...
Flere utvekslingsprogram har visst lover som gjør at man ikke får drikke alkohol uansett.
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Sitat av PurpleMozell Vis innlegg
Flere utvekslingsprogram har visst lover som gjør at man ikke får drikke alkohol uansett.
Vis hele sitatet...
Det jeg sikter til. Det står som regel i reglementet til firmaet man reiser med.
Sitat av PurpleMozell Vis innlegg
Flere utvekslingsprogram har visst lover som gjør at man ikke får drikke alkohol uansett.
Vis hele sitatet...
I stand corrected. Søkte litt på nettet og ser at det ikke er lov å drikke som utvekslingsstudent. Iallefall i USA via AFS. Det hadde jeg aldri trodd. Fikk litt hakeslepp nå
Sitat av Detectable Vis innlegg
Så vidt jeg vet er det å drikke alkohol ganske utbredt blant utvekslingstudender? Broren min var i Venezuela og der drakk de gjevnt og ofte, og gjerne sammen med de ansatte ved utvekslingsprogrammet.
Vis hele sitatet...
Det er i Venezuela, det er annerledes i USA. Har en venninne som er der nå, det er strengt forbudt både å drikke og røyke. Det er ikke nødvendigvis bare landets lover som gjelder, det er også naturligvis lover utvekslingselskapet selv har satt.

Vet at hun tok blodprøve, men tviler på at det ble sjekket for thc. Om hun var ren eller ikke skal jeg ikke uttale meg om..
Jeg var å sjekket meg for utveksling for noen mnder siden, jeg røyker en god del men det ble ikke sjekket, heldigvis for meg. Tok en urinprøve men det var til noe annet.