Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 6199
Hei
jeg lurte bare på hvor jeg kunne skaffe meg en billig P3.
jeg vet at jeg ligger litt etter,
men vi er ikke de som har mest penger akuratt.

Har dere noen forslag?
Sitat av Trenger Hjelp Vis innlegg
Hei
jeg lurte bare på hvor jeg kunne skaffe meg en billig P3.
jeg vet at jeg ligger litt etter,
men vi er ikke de som har mest penger akuratt.

Har dere noen forslag?
Vis hele sitatet...

Har du prøvd eBay?
Sist endret av Dramforbruk; 25. februar 2011 kl. 12:10.
Ja eBay eller finn.no?

Komplett.no selger ps3 320gb FOR 2390,- NÅ.
nice, takk
Kjøpte en i Singapore for 1700 i april i fjor.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av fxxked Vis innlegg
Kjøpte en i Singapore for 1700 i april i fjor.
Vis hele sitatet...
som ikke er så forferdelig mye billigere enn norge, ser ofte grunnpakker på tilbud for rundt 2100 i norge.
og det er jo haugevis mer fornuftig å handle konsumerelektronikk i norge.
Jada, norsk forbrukergaranti er bedre enn i alle andre land, meg bekjent.
Den gamle ps3 bråker jævlig mye og det er bare 40gb og du kan få 320gb for 2.3k ny på elkjøp.
Sitat av Trenger Hjelp Vis innlegg
Vis hele sitatet...
spillene som følger med er "gamle" og ikke verdt mye, så den prisen var ikke akkurat god, bedre å kjøpe deg en ny ps3 med garanti, de spillene finner du billig på obs eller elkjop
Sist endret av MyDarkSide; 25. februar 2011 kl. 13:24.
PS3'en burde max koste 2500,-
Sitat av toxicity Vis innlegg
Den gamle ps3 bråker jævlig mye og det er bare 40gb og du kan få 320gb for 2.3k ny på elkjøp.
Vis hele sitatet...
Sant så sant, jeg har 1. generasjons ps3. Lite lagringsplass (ikke noe krise for meg, da jeg ikke har lagret en drit på den) og sist men ikke minst MYE støy.
Min har gått veldig lite, men jeg synes den bråker irriterende mye.

Du får følge med på finn.no evt. spørre på facebooken din om det er noen som vil kvitte seg med ps3`en sin for en billig penge. Har en kompis som solgte sin (gen1) i forrige uke med 5 spill for 1200 kr, grunnet pengemangel. Så om du finner den rette blakke stakkaren så kan du gjøre et veldig godt kjøp

Good luck.
Sitat av Trenger Hjelp Vis innlegg
PS3'en burde max koste 2500,-
Vis hele sitatet...
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=611323
På eBay kan du jo få PS3 med flere spill for cirka 2000 kroner eller noe sånt. Veldlig god deal, faktisk! Vennen min kjøpte derfra og han ble skikkelig fornøyd!
Ville ikke kjøpt ps3 for noe særlig mer enn 2000+- på finn. Som du ser, så får du ny ps3 for ikke mange hundrelappene mer.

Skyt nabon om jeg tar feil, men jeg synes det ofte er noe "pakketilbud" på ps3.
Sitat av toxicity Vis innlegg
Den gamle ps3 bråker jævlig mye og det er bare 40gb og du kan få 320gb for 2.3k ny på elkjøp.
Vis hele sitatet...
Men den gamle har vel bakoverkompatibilitet?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Men den gamle har vel bakoverkompatibilitet?
Vis hele sitatet...
Et fåtall av de gamle har bakoverkompatiblitet ja, dette er dog 20\60GB førstegenerasjons.
Ok. For jeg har tenkt litt på å skaffe en slik en, for jeg har noen PS2-spill liggende et sted her. Kjipt at de har kutta ut dette.
Sist endret av Eplekjekk; 2. mars 2011 kl. 14:32.
Er ikke PS3 blitt forbudt i europa nå? LG har saksøkt Sony, siden de "eier" bluray. Noe som er teit siden Sony oppfant bluray
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Ok. For jeg har tenkt litt på å skaffe en slik en, for jeg har noen PS2-spill liggende et sted her. Kjipt at de har kutta ut dette.
Vis hele sitatet...
Mtp at en brukt PS2 koster ingenting, og en PS3 som er bakoverkompatibel gjerne går for mellom 8 og 10.000 på nettet, var det bare ett logisk valg for min del.
Jeg tror de selger PS3 for 2222 kr på Elkjøp, Expert eller Lefdal (er ikke helt sikker, fant en katalog en gang så bare fort over og tror jeg muligens så det)
Sitat av Explosiveman Vis innlegg
Jeg tror de selger PS3 for 2222 kr på Elkjøp, Expert eller Lefdal (er ikke helt sikker, fant en katalog en gang så bare fort over og tror jeg muligens så det)
Vis hele sitatet...
Eg kjøpte min 160GB på Elkjøp for 2222,- så det stemmer bra det!
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Ok. For jeg har tenkt litt på å skaffe en slik en, for jeg har noen PS2-spill liggende et sted her. Kjipt at de har kutta ut dette.
Vis hele sitatet...
Nå er det flere år siden jeg kjøpte meg PS3, men da var det vertfall sånn at de bakoverkompatible maskinene ble solgt VELDIG dyrt i forhold til de som ikke er bakoverkompatible. Tipper det er slik enda, i og med at de ikke blir produsert lenger.
Er det viktig for deg å kunne spille PS2 spill ville jeg heller kjøpt en ny PS3 (gå for slim versjonen, den gamle både bråker mer og blir jævlig varm) og kjøpt en brukt PS2, disse får du mer eller mindre kastet etter deg. Da får du mer for pengene!

EDIT:
Fikk ikke med meg at det var to sider, og skrev derfor mer eller mindre det samme som AtXbYeA... ikke meningen.
Sist endret av ChS; 2. mars 2011 kl. 16:35.
Sitat av FlipWare Vis innlegg
Ville ikke kjøpt ps3 for noe særlig mer enn 2000+- på finn. Som du ser, så får du ny ps3 for ikke mange hundrelappene mer.

Skyt nabon om jeg tar feil, men jeg synes det ofte er noe "pakketilbud" på ps3.
Vis hele sitatet...
Det er nesten alltid pakke tilbud på PS3, hvis du går på f.eks lefdal sa er det alltid pakke tilbud
Sitat av ChS Vis innlegg
Nå er det flere år siden jeg kjøpte meg PS3, men da var det vertfall sånn at de bakoverkompatible maskinene ble solgt VELDIG dyrt i forhold til de som ikke er bakoverkompatible. Tipper det er slik enda, i og med at de ikke blir produsert lenger.
Er det viktig for deg å kunne spille PS2 spill ville jeg heller kjøpt en ny PS3 (gå for slim versjonen, den gamle både bråker mer og blir jævlig varm) og kjøpt en brukt PS2, disse får du mer eller mindre kastet etter deg. Da får du mer for pengene!

EDIT:
Fikk ikke med meg at det var to sider, og skrev derfor mer eller mindre det samme som AtXbYeA... ikke meningen.
Vis hele sitatet...
Ok. Jeg var bare ikke klar over at de med bakoverkopatiblitet var så veldig mye dyrere. Noen som vet hvorfor ikke alle har bakoverkompatiblitet? Blir bare litt småirritert over at Sony har gjort slik. Mtp. at PS2 og Xbox360 har dette så har det blitt som en selvfølge for meg at det skal være bakoverkompatiblitet på slike konsoller.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Ok. Jeg var bare ikke klar over at de med bakoverkopatiblitet var så veldig mye dyrere. Noen som vet hvorfor ikke alle har bakoverkompatiblitet? Blir bare litt småirritert over at Sony har gjort slik. Mtp. at PS2 og Xbox360 har dette så har det blitt som en selvfølge for meg at det skal være bakoverkompatiblitet på slike konsoller.
Vis hele sitatet...
Er et kostspørsmål ettersom dette var orginalt i hardware, så i praksis satt det en PS2 inne i PS3en.

Og såklart det faktum at de enda kan selge PS2, ikke at det gjør noe, som nevnt flere ganger, det koster jo ingenting.
På Gamestop kan du finne billig og brukt Playstation 3.
Hvor mye vil du kjøpe min for? Har den som er bakover-kompatibel (40gb), men blueray leseren er ødelagt. Funker fint å se på dvd og har ikke testet ps2 spill, men fikk beskjed om at jeg måtte bestille en ny blueray-dings fra kina til rundt 500 så skulle den fungere så godt som ny.

Har fortsatt ikke bestilt, men kjøpt meg ny med stor harddisk (40gb blir fort full hvis du er en gamer)
Hvis du har lyst til å overta prosjektet til en grei penge så er det bare å si i fra.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Hvor mye vil du kjøpe min for? Har den som er bakover-kompatibel (40gb), men blueray leseren er ødelagt. Funker fint å se på dvd og har ikke testet ps2 spill, men fikk beskjed om at jeg måtte bestille en ny blueray-dings fra kina til rundt 500 så skulle den fungere så godt som ny.

Har fortsatt ikke bestilt, men kjøpt meg ny med stor harddisk (40gb blir fort full hvis du er en gamer)
Hvis du har lyst til å overta prosjektet til en grei penge så er det bare å si i fra.
Vis hele sitatet...
ingen av de orginale 40gbene var bakoverkompatibel afaik og ifølge wikipedia.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Er ikke PS3 blitt forbudt i europa nå? LG har saksøkt Sony, siden de "eier" bluray. Noe som er teit siden Sony oppfant bluray
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg å lese denne artikkelen. Det er ikke et forbud mot Playstation 3 i seg selv, og det som allerede er importert kan selges som normalt. På grunn av de midlertidige importrestriksjonene får dog ikke forhandlerne tatt inn nye konsoller. Dette vil føre til at konsollen selges fullstendig ut hvis ikke importrestriksjonene blir opphevet innen noen uker.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Er ikke PS3 blitt forbudt i europa nå? LG har saksøkt Sony, siden de "eier" bluray. Noe som er teit siden Sony oppfant bluray
Vis hele sitatet...
PS3 er blitt forbudt i EU ut uka (foreløbig). Alt som står i hyllene i forretninger selges fortsatt. Men tror ikke det er noe problem for Norge, i og med at vi ikke er medlem av EU.
^Men EØS
Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Hvor mye vil du kjøpe min for? Har den som er bakover-kompatibel (40gb), men blueray leseren er ødelagt. Funker fint å se på dvd og har ikke testet ps2 spill, men fikk beskjed om at jeg måtte bestille en ny blueray-dings fra kina til rundt 500 så skulle den fungere så godt som ny.

Har fortsatt ikke bestilt, men kjøpt meg ny med stor harddisk (40gb blir fort full hvis du er en gamer)
Hvis du har lyst til å overta prosjektet til en grei penge så er det bare å si i fra.
Vis hele sitatet...
Tja. Hadde vel vært mulig det. Men det er vel ikke tillat å diskutere salg på forumet, så vi kan heller ta det over PM.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Tja. Hadde vel vært mulig det. Men det er vel ikke tillat å diskutere salg på forumet, så vi kan heller ta det over PM.
Vis hele sitatet...
Før du vurderer det burde du lese mitt svar til ham.
Jeg så hva du skrev. Det jeg derimot ikke så var at han ikke hadde testet ps2-spill på den.

@Inspecta_Deck
Hvordan vet du at den er bakoverkompatibel hvis du ikke har testa?
Sorry, trodde det var 40 som kom ut først. Det er 60 jeg har, 6k hore dyrt. Men send pm, den bråker mer enn vanlig, mye støv muligens, men du kan sikkert lure en amerikaner og uansett blir du nok fornøyd med den jeg har.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Er ikke PS3 blitt forbudt i europa nå? LG har saksøkt Sony, siden de "eier" bluray. Noe som er teit siden Sony oppfant bluray
Vis hele sitatet...
Det er nok sant. Men man kan kjøpe brukt eller fra andre land.
Sony oppfant ikke bluray, Sony trengte et nytt format med høyere kapasitet og lånte teknologi fra mange, bl a LG.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av fxxked Vis innlegg
Sony oppfant ikke bluray, Sony trengte et nytt format med høyere kapasitet og lånte teknologi fra mange, bl a LG.
Vis hele sitatet...
Tja....
The "Blu-ray Disc founder group" was started on May 20, 2002 by MIT and nine leading electronic companies: Sony, Panasonic, Pioneer, Philips, Thomson, LG (Lucky GoldStar) Electronics, Hitachi, Sharp, and Samsung.[2] In order to enable more companies to participate, it announced in May 2004 that it would form the Blu-ray Disc Association, which was inaugurated on October 4, 2004.
Vis hele sitatet...
Sony started two projects applying the new diodes: UDO (Ultra Density Optical)[6], and DVR Blue (together with Pioneer)[7], a format of rewritable discs that would eventually become Blu-ray Disc (more specifically, BD-RE). The core technologies of the formats are similar.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc_Association

Den må du nok tygge litt lengere på.
Hvem må tygge lenger på den? Du har akkurat servert dokumentasjon på at MIT fant opp bluray, med sponsorene: Sony, Panasonic, Pioneer, Philips, Thomson, LG (Lucky GoldStar) Electronics, Hitachi, Sharp, and Samsung.

Poenget mitt er ikke at Sony ikke fant opp bluray, men at de ihvertfall ikke fant opp mer enn 1/10.
Sist endret av fxxked; 5. mars 2011 kl. 15:01.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av fxxked Vis innlegg
Hvem må tygge lenger på den? Du har akkurat servert dokumentasjon på at MIT fant opp bluray, med sponsorene: Sony, Panasonic, Pioneer, Philips, Thomson, LG (Lucky GoldStar) Electronics, Hitachi, Sharp, and Samsung.
Vis hele sitatet...
Hvilken del av "Du kan ta deg en bolle" var det du gikk glipp av ?
The first DVR Blue prototypes were unveiled at the CEATEC exhibition in October 2000 by Sony.[8] A trademark for the "Blue Disc" logo was filed February 9, 2001.[9] On February 19, 2002, the project was officially announced as Blu-ray Disc,[10][11] and Blu-ray Disc Founders was founded by the nine initial members.
The first consumer device arrived in stores on April 10, 2003: the Sony BDZ-S77, a US$3,800 BD-RE recorder that was made available only in Japan.[12] But there was no standard for prerecorded video, and no movies were released for this player.
Hollywood studios insisted that players be equipped with Digital Rights Management before they would release movies for the new format, and they wanted a new DRM system that would be more secure than the failed Content Scramble System (CSS) used on DVDs.
On October 4, 2004, the name "Blu-ray Disc Founders" was officially changed to the Blu-ray Disc Association (BDA), and 20th Century Fox joined the BDA's Board of Directors.[13]
The Blu-ray Disc physical specifications were completed in 2004.[14]
Vis hele sitatet...
Sony la grunnlaget for BD lenge før BDA og MIT kom på banen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Men kan en PS3 bruke trådløst nett, eller må den ha kabel?
Sitat av Trenger Hjelp Vis innlegg
Men kan en PS3 bruke trådløst nett, eller må den ha kabel?
Vis hele sitatet...
trådløøøøs