Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3917
Hei, igjenom en 1 mnd periode har jeg vært i et dårlig selskap med noen heroinister som mente jeg skulle sprøyte amfetaminen ned i munnen ostede for og skyte, vanligvis så snorter jeg bare, har forandret meg dradtisk i ansiktet, ansiktet hovnet opp og jeg har fått ett barnslig ansikt nå er jeg nesten ikke til og kjenne igjen, rusen var sånn at jeg fikk ufrivilllige bevegelser med tungen og jeg ble ikke gira og det skummet hvitt ut av munden, noen som har vært borti noe lignende erfaringer ? Kan utelukke at det ikke var ghb.
Pmma Kansje
Samme tråd igjen? Nå må du slutte. Du skriver selv at det er amfetamin, hva er poenget med tråden da? Skaff hjelp og ny omgangskrets. Dette ender ikke bra, det ser du vel selv.
Sitat av canttouchthis Vis innlegg
Samme tråd igjen? Nå må du slutte. Du skriver selv at det er amfetamin, hva er poenget med tråden da? Skaff hjelp og ny omgangskrets. Dette ender ikke bra, det ser du vel selv.
Vis hele sitatet...
Nå vet ikke jeg med dine erfaringer, men amfetamin sprøytes ikke ned i halsen på deg, får deg til å skumme ut av kjeften din og forandrer ikke hele trynet ditt.
Du er sikker på at effektene er ekte? Virker litt snodig med et stoff som endrer ansiktstrekk. Har du gått til legen med problemet? Hva sa h*n? Uansett hva årsaken er så burde du kontakte helsepersonell.
Ta kontakt med lege. Tviler sterkt på at der er amfetamin du fikk sprøytet inn i munnen. Btw, hvorfor sprøyte den i munnen? Aldri hørt før.