Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3878
hei er ny på forumet og lurer på noe.
hvilken type hasj synes dere er bra eller best, hva bør jeg unngå?
http://imgur.com/a/YSYjy
fant disse bildene fra pusher street og ble overrasket! viste ikke at det fantes så mye!
Hva bør jeg prøve når jeg er i Christiania?
Hvis du skal ha weed kan du sjekke opp strains på Leafly. Veldig grei og oversiktlig side om forskjellige strains og effekter. Når det kommer til hasj er det greit at den er så mørk som mulig og rimelig seig.
Du bør unngå tørr, hard og luktfri piz.
Myk og klissete piz = Bra (Somregel)

Spør pusherne hvilken de anbefaler.
Hasj: Iceolator! (Eller hvordan det skrives). De har mange gode varianter å prøve, hvis dere skal være i Køben lenge kommer dere nok til å teste mye.
Charas og Luxus Kashmir er også verdt å prøve, selv om det er tilgjengelig i Oslo for tiden.

Av grønt er det de mest kommersielle strainene, så det er bare å sjekke på leafly.
Sist endret av PerPerPerPer; 8. oktober 2013 kl. 00:24.
Om du ikke visste det fantes så mye ville jeg spart meg for en ubehagelig opplevelse og spurt selgeren om noe mildt og oppløftende istedet for det sterkeste han har.
Den nepal shitten. Jeg har prøvd det før. Den smeller raskt, og du havner i en transeliknende status.. Kjempedeilig. Får du noya er det forferdelig
Sitat av hideout Vis innlegg
Om du ikke visste det fantes så mye ville jeg spart meg for en ubehagelig opplevelse og spurt selgeren om noe mildt og oppløftende istedet for det sterkeste han har.
Vis hele sitatet...
Har røyket mye grønt og en del brunt. Men det eneste jeg har røyka av brunt er sortings og en type som er mørke brun og myk. Men ble overrasket når jeg så så mange typer brunt. Bor i oslo og røyker med venner osv sjeldent jeg skaffer selv, men røyker noe av det beste i oslo.
Har bodd i køben i nærme 1 år, og har vært i staden en god del ganger
Jeg kan anbefale de 4 nærmeste bodene i pusherstreet, som er rett til høyre for snacks-bua.
Mine absolutte favoritter er Blue cheese, White widow og hawaiian snow! Særlig blue cheese
Lenger borte i pusherstreet så er det et sted med kammoflage bekledning som ofte spiller musikk om kvelden de selger bra hasj, (ikke grønt) spør om deres beste
Have fun og ikke ta bilder, løp eller lag leven!

*** ikke kjøp de ferdigrullede jointså, max hustle
Sist endret av ScottMescudi; 8. oktober 2013 kl. 17:33.
Sitat av ScottMescudi Vis innlegg
Har bodd i køben i nærme 1 år, og har vært i staden en god del ganger
Jeg kan anbefale de 4 nærmeste bodene i pusherstreet, som er rett til høyre for snacks-bua.
Mine absolutte favoritter er Blue cheese, White widow og hawaiian snow! Særlig blue cheese
Lenger borte i pusherstreet så er det et sted med kammoflage bekledning som ofte spiller musikk om kvelden de selger bra hasj, (ikke grønt) spør om deres beste
Have fun og ikke ta bilder, løp eller lag leven!

*** ikke kjøp de ferdigrullede jointså, max hustle
Vis hele sitatet...
takk for svar alle sammen . Blue cheese er også min favoritt Gleder meg!
"Culeros" eller "rumpe" hasj er som regel bra saker.