Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 850
Da har mitt gamle men trofaste logitech G35 headset tatt kvelden.Har nå vært på utkikk etter nye headset, men kunne tenkt meg å høre om dere har noen anbefalinger før jeg kjøper noe. Headsettet må ha mikrofon, og skal primært brukes til gaming. Foretrekker om det ikke er like kapslet som G35. Har vel budsjett på 500-1500,- en plass. Kunne også ha tenkt meg ett trådløst headset med grei batterikapasitet. Noen anbefalinger?

Har også sett litt på logitech G710+ og lurer på om noen her vet hvordan dette er? Er greit eller ikke? Evt noen andre anbefalinger på tastatur?Må ha makro taster.
Jeg er i samme situasjon som deg, og har sett litt på Creative SB Recon3D. Broren min har dette, og han virker veldig fornøyd. Trådløst, god mic, god lyd og grei batterikapasitet.
Sist endret av Eplekjekk; 5. januar 2013 kl. 12:47.
Corsair Vengeance 1500 headset og Corsair Vengeance K60 eller K90 tastatur. Er på tlf. så du får finne ut hvor det er billigst selv.
Trådstarter
29 6
Takk for all respons! Så litt på både creative SB recon og corsair vengeance 1500 nå. Creative headsettet var vel greit dyrt, men betyr vel kanskje kvalitet? Corsair vengeance 1500 var vel kanskje ikke helt det jeg lette etter i og med at dette går på kabel. I og med at jeg hadde ett G35 headset så er jeg mektig lei av kabler som tvinner seg rundt overalt. Men ser ut som ett godt headset.

Angående tastatur så vurderer jeg nå mellom Corsair vengeance K60 eller Logitech G710+.
Tactic3D er litt billigere, og har veldig mye av det samme. Tenker ikke man hadde merket store forskjellen på dette og Recon3D. Recon3D har vel bare litt ekstra. Begge funker på konsoll også (Xbox, PS3), noe som er et stort pluss for min del.
Sist endret av Eplekjekk; 5. januar 2013 kl. 14:29.
Trådløst, ja.. Da har du vel sett på Logitech G930? Eneste jeg kommer på i farta.
Trådstarter
29 6
Tactic3D så faktisk veldig greit ut! Skal prøve å google hvordan batterikapasiteten på dette er, og holder det en god stund så faller jeg nok på dette

Og har sett på logitech G930 ja, men vet ikke helt om jeg var 100% fornøyd med min G35, som er mye det samme. Miccen var litt overfølsom og plukket opp alt av lyd, og følte headsettet bli litt for lukket. Men for all del, ett flott headset ellers ja. Men greit med forandring og
Anbefaler deg å velge et mekanisk tastatur.