Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 4849
Heisann!
Tidligere i år postet jeg en trailer til den nye science-fiction filmen EVERYWHEN, som har premiere i slutten av Januar. Den fikk god tilbakemelding (takk!) så vi så det derfor passende å slippe en ny trailer

Her er trailer #2: https://www.youtube.com/watch?v=dXUQ_T68hw0

Gleder meg til å høre fra dere!
Ha en flott dag,
Jarand
Det blir gøy å se filmen når den kommer. Den så iallefall vellaget og spennende ut. Har dessverre ikke mulighet til å dra til Oslo, så da lurer jeg på når resten av landet kan få se den?
Sist endret av caperno; 28. desember 2012 kl. 14:57.
Sitat av caperno Vis innlegg
Det blir gøy å se filmen når den kommer. Den så iallefall vellaget og spennende ut. Har dessverre ikke mulighet til å dra til Oslo, så da lurer jeg på når resten av landet kan få se den?
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig takk Settes stor pris på!
Vi er på utkikk etter distributør, og har noen løse avtaler rundt omkring. Den kommer på festivaler, og hvertfall digital-download, men hvis vi er heldige kommer den kanskje i butikkhyllene

-Jarand
Jeg fikk vertfall veldig lyst til å se filmen etter traileren ! Bra jobba !
Må si jeg synes alt så utrolig profesjonelt ut og det var godt gjennomført. Tror nok det er en film jeg vil se når den kommer!
Sist endret av Entourage; 28. desember 2012 kl. 16:13.
Wow, tusen takk for overraskende god respons! Som sagt, det betyr svært mye^^
-Jarand
Traileren virket veldig profesjonell, og jeg må få sett denne filmen når den kan kjøpes på et vis!

Godt jobbet!
Frankrikes Solkonge
Har dere leid et RED-kamera eller eier dere et? Trailerne så begge utrolig lovende ut, forresten!
Sitat av Tryllestav Vis innlegg
Traileren virket veldig profesjonell, og jeg må få sett denne filmen når den kan kjøpes på et vis!

Godt jobbet!
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig! Skal få sendt deg en pm når den er ute

Sitat av BaDomTss Vis innlegg
Har dere leid et RED-kamera eller eier dere et? Trailerne så begge utrolig lovende ut, forresten!
Vis hele sitatet...
Vi leide et RED One, da det er farlig dyrt å eie et haha ^^
Tusen takk for hyggelige ord

-J
Dette så ut som en film at ytterste kvalitet og spennende plot! Ny historie og alt, gleder meg til release!

EDIT:
I tillegg vil jeg bare si at indi film sjangeren blir bare bedre og bedre, og at dere er et tydelig bevis på det!
Sitat av ingis95 Vis innlegg
Dette så ut som en film at ytterste kvalitet og spennende plot! Ny historie og alt, gleder meg til release!
Vis hele sitatet...
Seriøs? Ser jo godt at dette er en amatørfilm med lite penger inne i bilde..og hvordan skjønner du så mye av hva plottet er?
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
Seriøs? Ser jo godt at dette er en amatørfilm med lite penger inne i bilde..og hvordan skjønner du så mye av hva plottet er?
Vis hele sitatet...
Indie betyr lite penger, så det var han klar over. Vi har alle våre meninger, tror det blir dumt å starte en diskusjon fordi du mener noe en annen er uenig i :P
Men hva syns du da?

Sitat av ingis95 Vis innlegg
Dette så ut som en film at ytterste kvalitet og spennende plot! Ny historie og alt, gleder meg til release!

EDIT:
I tillegg vil jeg bare si at indi film sjangeren blir bare bedre og bedre, og at dere er et tydelig bevis på det!
Vis hele sitatet...
Tusen tusen takk! Vi prøver!

-J
I all verden! Er dette en "hjemmelaga" film?! Dette ser jo utrolig bra og profesjonelt ut!
Wow! Dette ser utrolig bra ut! Godt jobba!
Sist endret av itstherubberduc; 29. desember 2012 kl. 21:26.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Lol, småunger med pistol og video copilot.

Ser ut som noe de fleste kunne gjennomført hvis de hadde hatt litt interesse for film. Nå vet jeg dog ikke hele storyen, og det kan hende at den er mongobra. Men teknisk sett ser det ikke særlig spesielt ut.
Sitat av varg300 Vis innlegg
I all verden! Er dette en "hjemmelaga" film?! Dette ser jo utrolig bra og profesjonelt ut!
Vis hele sitatet...
Sitat av itstherubberduc Vis innlegg
Wow! Dette ser utrolig bra ut! Godt jobba!
Vis hele sitatet...
Tusen takk!

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Lol, småunger med pistol og video copilot.

Ser ut som noe de fleste kunne gjennomført hvis de hadde hatt litt interesse for film. Nå vet jeg dog ikke hele storyen, og det kan hende at den er mongobra. Men teknisk sett ser det ikke særlig spesielt ut.
Vis hele sitatet...
Haha, virkelig? Har du noe fakta å støtte opp den påstanden med?
Setter dog pris på åpenheten rundt historien

-J
Tøft, vill se hele filmen! Si ifra vist den blir og få kjøpt noen plass!
Sitat av Underlaid atom Vis innlegg
Tøft, vill se hele filmen! Si ifra vist den blir og få kjøpt noen plass!
Vis hele sitatet...
Kommer på Cinemateket i Oslo 28. Januar, biletter legges opp på Filmweb.no snart! Jeg sier ifra ;D

-J
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Jardoss Vis innlegg
Haha, virkelig? Har du noe fakta å støtte opp den påstanden med?
Setter dog pris på åpenheten rundt historien
Vis hele sitatet...
Bare å se på youtubekanaler med noobs som er filminteresserte.
Sitat av Jardoss Vis innlegg
Kommer på Cinemateket i Oslo 28. Januar, biletter legges opp på Filmweb.no snart! Jeg sier ifra ;D

-J
Vis hele sitatet...
blir det suksess så blir det fort lettere å få mere penger i stötte til filmlaging, blir filmen til salgs så skal den kjøpes
Spørsmål:
Blir filmen også vist i Trondheim ved et senere tidspunkt?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Bare å se på youtubekanaler med noobs som er filminteresserte.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er de som er "noobs" her

Sitat av Legevakten Vis innlegg
Spørsmål:
Blir filmen også vist i Trondheim ved et senere tidspunkt?
Vis hele sitatet...
Det tror jeg ikke, men du kan alltids ta turen til Oslo?
Hvis vinger distribusjon, kommer den nok på DVD/Bluray i Trondheim
Takk for interessen!

-J
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Bare å se på youtubekanaler med noobs som er filminteresserte.
Vis hele sitatet...

At du ikke forstår hvor godt lyssatt dette er, hvor bra filmet det er og ikke minst hvor bra musikken er, som det visstnok også er en 17 åring som har laget, så er det kjipt for deg. Du som går glipp av noe fett
Sitat av itstherubberduc Vis innlegg
At du ikke forstår hvor godt lyssatt dette er, hvor bra filmet det er og ikke minst hvor bra musikken er, som det visstnok også er en 17 åring som har laget, så er det kjipt for deg. Du som går glipp av noe fett
Vis hele sitatet...
Takker så mye
Oj!
Dette var veldig bra gutter!
Skal si jeg er mektig imponert av denne traileren, og gleder meg til å se hele filmen!
Jeg jeg har fulgt med på dere en stund, og skal si dette virker VELDIG spennende
Fult mulig at vi har en/flere Robert Rodriguez-er på gang her, han startet jo på samme vis som dere, og se hvor han er nå!
Sitat av ThomasPP Vis innlegg
Oj!
Dette var veldig bra gutter!
Skal si jeg er mektig imponert av denne traileren, og gleder meg til å se hele filmen!
Jeg jeg har fulgt med på dere en stund, og skal si dette virker VELDIG spennende
Fult mulig at vi har en/flere Robert Rodriguez-er på gang her, han startet jo på samme vis som dere, og se hvor han er nå!
Vis hele sitatet...

Rodriguez startet kanskje som disse gutta, men å sammenligne disse er faen meg feil. Pappa betaler pappa betaler.. Alle kan skaffe litt penger og bruke et så bra kamera.

-Joppy
Sitat av ThomasPP Vis innlegg
Oj!
Dette var veldig bra gutter!
Skal si jeg er mektig imponert av denne traileren, og gleder meg til å se hele filmen!
Jeg jeg har fulgt med på dere en stund, og skal si dette virker VELDIG spennende
Fult mulig at vi har en/flere Robert Rodriguez-er på gang her, han startet jo på samme vis som dere, og se hvor han er nå!
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig!
Rodriguez er en favoritt, dog Spykids filmene hans ikke falt helt i smak. Hadde da ikke sagt nei takk til å få en karriere som ham

Sitat av Joppe87 Vis innlegg
Rodriguez startet kanskje som disse gutta, men å sammenligne disse er faen meg feil. Pappa betaler pappa betaler.. Alle kan skaffe litt penger og bruke et så bra kamera.

-Joppy
Vis hele sitatet...
Tja. Det var jo en givende kommentar.
Pengene har vi jobbet for

-J
Sitat av Jardoss Vis innlegg


Tja. Det var jo en givende kommentar.
Pengene har vi jobbet for

-J
Vis hele sitatet...
Hmm,, jaja, jeg synes dere bør satse på skole ass, dere er ikke på høyt nok nivå for å slå gjennom ass. Sorry hvis jeg virker slem, men it´s the hard truth.

- Joppy
Joppy, please....


Traileren ble jeg mektig imponert av, har troen for at dette kan bære rette vei! Håper dere klarer og få litt fortgang i plot'et da (Innen rimelighetens grenser for en Indie-film), og stjele publikums sin interesse hele filmen.

Jeg bor da som du ser i Nordland, og det er heller vanskelig og komme ned til Oslo denne måneden. Blir det en hit som slår ut på DVD eller lignende skal jeg kjøpe et eksemplar.
Sitat av Joppe87 Vis innlegg
Rodriguez startet kanskje som disse gutta, men å sammenligne disse er faen meg feil. Pappa betaler pappa betaler.. Alle kan skaffe litt penger og bruke et så bra kamera.

-Joppy
Vis hele sitatet...
Du har rett til å ha din mening, men sånne usakelige kommentarer som beskylder folk for slike idiotiske ting, det blir bare dumt. Det er tydelig at de har lakt både mye tid og mye penger i dette prosjektet.
likte det ikkje, kan hende det er bra plot og greier, men nei, hadde ikkje sett den.
så helt greit ut, men kom ikkje over han som snakket, ikkje imponerende, han svelgte ordet parallelt. anyways my 2 cents
Sitat av gentt Vis innlegg
likte det ikkje, kan hende det er bra plot og greier, men nei, hadde ikkje sett den.
så helt greit ut, men kom ikkje over han som snakket, ikkje imponerende, han svelgte ordet parallelt. anyways my 2 cents
Vis hele sitatet...
Og det respekterer jeg. Skjønner dok ikke helt hva du mener- men vi har hver vår smak.

Sitat av ThomasPP Vis innlegg
Du har rett til å ha din mening, men sånne usakelige kommentarer som beskylder folk for slike idiotiske ting, det blir bare dumt. Det er tydelig at de har lakt både mye tid og mye penger i dette prosjektet.
Vis hele sitatet...
Takker for støtten

Sitat av Joppe87 Vis innlegg
Hmm,, jaja, jeg synes dere bør satse på skole ass, dere er ikke på høyt nok nivå for å slå gjennom ass. Sorry hvis jeg virker slem, men it´s the hard truth.

- Joppy
Vis hele sitatet...
Haha, nå er du litt usaklig.


Takker for oppmerksomheten )
-J
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Jardoss Vis innlegg
Haha, nå er du litt usaklig.


Takker for oppmerksomheten )
-J
Vis hele sitatet...
Du tar jo ikke til deg dårlig kritikk engang, tar jo bare til deg den positive.
Dårlig attitude.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Du tar jo ikke til deg dårlig kritikk engang, tar jo bare til deg den positive.
Dårlig attitude.
Vis hele sitatet...
Det er Joppe87 som er useriøs. Kritikken hans er ikke rettet mot filmen, men heller mot personene. Det er forskjell på kritikk og påstander. Ser nå at du ikke er så seriøs selv; "Lol, småunger med pistol og video copilot." /sitat slutt.
Utrolig at folk påstår at dette er dårlig. Til dere som sier at hvem som helst kunne gjort det, jeg ser ikke at dere har en kinoforestilling på en av filmene deres?

Si ifra når dere har gitt samme utstyr i henda på en random 17åring, og han har greid å lage noe så bra som dette.

Til Jarand:
Jeg likte traileren veldig godt, og det ser ut som en spennende film. Likte dog #2 bedre enn #1.
Hvis jeg MÅ si noe negativt, så må det være den engelske uttalelsen til de voksne i filmen, og den ene voicen. Høres at det ikke er en engelskmann/amerikaner som snakker. Liker godt videoene dine, og det overasker meg at dere bare er 17år.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Du tar jo ikke til deg dårlig kritikk engang, tar jo bare til deg den positive.
Dårlig attitude.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvor mye jeg kan ta til meg av det Joppe sa. Hva med "ja, jeg burde gi opp film fordi jeg er pappa gutt og vet ikke hva jeg gjør"? Høres ikke særlig motiverende ut. Her er det Joppe som har dårlig attitude.

Sitat av Leonardie Vis innlegg
Utrolig at folk påstår at dette er dårlig. Til dere som sier at hvem som helst kunne gjort det, jeg ser ikke at dere har en kinoforestilling på en av filmene deres?

Si ifra når dere har gitt samme utstyr i henda på en random 17åring, og han har greid å lage noe så bra som dette.

Til Jarand:
Jeg likte traileren veldig godt, og det ser ut som en spennende film. Likte dog #2 bedre enn #1.
Hvis jeg MÅ si noe negativt, så må det være den engelske uttalelsen til de voksne i filmen, og den ene voicen. Høres at det ikke er en engelskmann/amerikaner som snakker. Liker godt videoene dine, og det overasker meg at dere bare er 17år.
Vis hele sitatet...

Takker og bukker. Hyggelig med litt realistisk respons!
Enig med Engelsken, men dette er noe vi valgte bevisst. Vil heller høre han si "Frightening" med aksent, enn "skremmende" på norsk. Det er da KUN smak og behag, da vi sikter på internasjonalt publikum med festivaler etter kino. Hvordan oppfattet du den raske delen på trailer #2? Var den spennende, eller for rask?

Takk igjen !
-Jarand

Sitat av caperno Vis innlegg
Det er Joppe87 som er useriøs. Kritikken hans er ikke rettet mot filmen, men heller mot personene. Det er forskjell på kritikk og påstander. Ser nå at du ikke er så seriøs selv; "Lol, småunger med pistol og video copilot." /sitat slutt.
Vis hele sitatet...
Setter pris på støtten
Sitat av caperno Vis innlegg
Det er Joppe87 som er useriøs. Kritikken hans er ikke rettet mot filmen, men heller mot personene. Det er forskjell på kritikk og påstander. Ser nå at du ikke er så seriøs selv; "Lol, småunger med pistol og video copilot." /sitat slutt.
Vis hele sitatet...
Haha, nå skyter du deg selv i foten her. Denne kritikken du skriver nå er jo ikke akkurat rettet mot filmen, men heller mot meg. Hvor gammel er du egentlig?

- Joppy
Sitat av Joppe87 Vis innlegg
Haha, nå skyter du deg selv i foten her. Denne kritikken du skriver nå er jo ikke akkurat rettet mot filmen, men heller mot meg. Hvor gammel er du egentlig?

- Joppy
Vis hele sitatet...
Innlegget var faktisk ikke rettet til deg en gang. Jeg kom simpelthen kun med faktaopplysninger, for nå er det jo slik at det du skrev ikke kvalifiserer som konstruktiv kritikk. Jeg mistenker at du ikke deltok i denne tråden fordi du ønsket å hjelpe TS, men heller fordi at du ønsket å provosere.
Sist endret av caperno; 4. januar 2013 kl. 11:37.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av caperno Vis innlegg
Innlegget var faktisk ikke rettet til deg en gang. Jeg kom simpelthen kun med faktaopplysninger, for nå er det jo slik at det du skrev ikke kvalifiserer som konstruktiv kritikk. Jeg mistenker at du ikke deltok i denne tråden fordi du ønsket å hjelpe TS, men heller fordi at du ønsket å provosere.
Vis hele sitatet...
Jeg ønsket både å hjelpe TS og å informere han om at jeg visste om de billige triksene hans som kanskje ser imponerende ut for de som ikke har holdt på med film, men som oss som har holdt litt på med film vet at er dritenkelt å få gjennomført.

At han er 17 år har forsåvidt ingenting på å si om dette er et kvalitetsprodukt eller ikke. Som sagt så ser dette ut som kun billige effekter tatt fra tutorials på video copilot eller noe, noe det åpenbart er også.

Det kan kanskje hende at storyen er bra, men når det blir skjult bak småunger med lekepistoler og fornorska engelsk så har ikke det så mye å si.
Keep up the good work! Skal definitivt se filmen.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jeg ønsket både å hjelpe TS og å informere han om at jeg visste om de billige triksene hans som kanskje ser imponerende ut for de som ikke har holdt på med film, men som oss som har holdt litt på med film vet at er dritenkelt å få gjennomført.

At han er 17 år har forsåvidt ingenting på å si om dette er et kvalitetsprodukt eller ikke. Som sagt så ser dette ut som kun billige effekter tatt fra tutorials på video copilot eller noe, noe det åpenbart er også.

Det kan kanskje hende at storyen er bra, men når det blir skjult bak småunger med lekepistoler og fornorska engelsk så har ikke det så mye å si.
Vis hele sitatet...
Haha, du er ikke til å tro.
Link tutorialene vi brukte da, jeg er interessert i å se!
Og du som har holdt på med film, kan ikke du legge ut hva du har laget? Hvor gammel er du egentlig?
Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å bli så opphisset over noen som lager underholdning for andre å glede seg over. Du liker det ikke, sure, vi har alle ulike meninger- men hvorfor så oppgitt?

Sitat av neiass Vis innlegg
Keep up the good work! Skal definitivt se filmen.
Vis hele sitatet...
Takker og bukker
Sist endret av Jardoss; 5. januar 2013 kl. 09:14.
Billetter er nå til salgs! De går fort!
De kan bli kjøpt her: http://www.cinemateket.no/111776/everywhen
eller her: http://www.filmweb.no/film/article1085940.ece
Sitat av Jardoss Vis innlegg
Hvordan oppfattet du den raske delen på trailer #2? Var den spennende, eller for rask?
Vis hele sitatet...
For min del var den akkurat passe rask. Man rekker å se hva som skjer på bildet, uten at det bare blir rot, og det går ikke for sakte til at det blir kjedelig.

Den gjør meg ganske nysgjerrig, og det er bra!
Sist endret av Leonardie; 15. januar 2013 kl. 23:34. Grunn: leif
Sitat av Leonardie Vis innlegg
For min del var den akkurat passe rask. Man rekker å se hva som skjer på bildet, uten at det bare blir rot, og det går ikke for sakte til at det blir kjedelig.

Den gjør meg ganske nysgjerrig, og det er bra!
Vis hele sitatet...
Jammen så bra! Takk for tilbakemelding, da vet jeg at vi ikke bommet !
Du får ta en tur innom premieren da, billetter i salg på Filmweb.no nå!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da ble premieren utsolgt i går, og ny visning klar til i morgen (Onsdag, 30. Januar)!
Kjøp billetter her: http://www.filmweb.no/film/article1085940.ece

Og les om oss i Aftenposten: http://www.osloby.no/oslopuls/film/N...r-7099675.html

Hadde vært fantastisk morro å se noen herfra der !
-Jarand