Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 4961
heihei, Lurer på om noen noe av dere vet om en enkel key logger som er trygg og laste ned så jeg slipper å bli keylogga selv.

skal ikke bruke den til noe annet enn å overvåke dattera mi, hu ha vert ganske rar i det siste så har litt lyst til å finne hva hu driver med.


takk for svar! og ikke moralpreken om privatliv etc..
Her burde du finne det du leter etter.
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Her burde du finne det du leter etter.
Vis hele sitatet...
da må jeg lage bruker da
Man kan jo nesten aldri være sikker på at du ikke blir keylogga selv, så du må være litt forsiktig på hvilke sider du laster den ned fra.

Jeg er ikke sikker, men ser denne bra ut? Jeg har ikke prøvd den selv, men den er ihvertfall ok ut.

Dette er ikke en keylogger, men jeg synes du burde se litt på JumiTech.

OBS: Tror ikke der er lovlig i det heletatt å overvåke dattera si :P
Sist endret av DenNorskeste; 26. november 2012 kl. 21:59.
Jeg er klar over at du gjerne vil slippe moralpreken, men VÆR så snill å tenk deg nøye om før du keylogger din egen datter. Ta deg heller en ordentlig og seriøs prat med henne om hva enn du lurer på.
Jeg vil si at det er en bra ting. Hvis datteren hans er ivolvert i skumle saker med skumle saker bør alle ansvarlige pappaer gjøre det de kan for å finne ut av det.
Nope, å overvåke barna sine er ulovlig. Stay away, før hun finner ut av det og går helt nuts.
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Nope, å overvåke barna sine er ulovlig. Stay away, før hun finner ut av det og går helt nuts.
Vis hele sitatet...
Ulovlig?

titegn.
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Nope, å overvåke barna sine er ulovlig. Stay away, før hun finner ut av det og går helt nuts.
Vis hele sitatet...
mye som er ulovelig

Sitat av fatfro Vis innlegg
Jeg vil si at det er en bra ting. Hvis datteren hans er ivolvert i skumle saker med skumle saker bør alle ansvarlige pappaer gjøre det de kan for å finne ut av det.
Vis hele sitatet...
helt enig! bedre og passe på dattera si istedet for og bare drite i hu.
Sist endret av oppivekt; 26. november 2012 kl. 22:10.
Sitat av oppivekt Vis innlegg
helt enig! bedre og passe på dattera si istedet for og bare drite i hu.
Vis hele sitatet...
Så en samtale er uaktuelt?

Nå skal ikke jeg si for mye, men ved å keylogge datteren din synes jeg ikke at du blir noe bedre enn henne selv, uten og vite hva slags lovlige/ulovlige ting hun er innblandet i. Hvis hun nå faktisk ikke har noe å skjule og hun finner det ut, må du forvente en STOR knekk på hennes tilitt til deg og deres forhold kan rakne ganske så totalt.
Sist endret av Entourage; 26. november 2012 kl. 22:14.
Så klart er det bedre! Jeg Ville gjort det samme, men Ville bare gjøre det klart for deg at det er ulovlig. Slik at du kanskje kan se for deg evt. konsekvenser.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Så en samtale er uaktuelt?

Nå skal ikke jeg si for mye, men ved å keylogge datteren din, blir du ikke noe bedre enn henne selv, uten og vite hva slags lovlige/ulovlige ting hun er innblandet i.
Vis hele sitatet...
Det er en tenåring. Tror du virkelig at hun vil være ærlig med faren sin, om noe som kan være kleint for henne?
Sitat av Entourage Vis innlegg
Så en samtale er uaktuelt?

Nå skal ikke jeg si for mye, men ved å keylogge datteren din synes jeg ikke at du blir noe bedre enn henne selv, uten og vite hva slags lovlige/ulovlige ting hun er innblandet i. Hvis hun nå faktisk ikke har noe å skjule og hun finner det ut, må du forvente en STOR knekk på hennes tilitt til deg og deres forhold kan rakne ganske så totalt.
Vis hele sitatet...
Det er inegn big deal, hu er er grei jente som er veldig snill, men har bare lyst til ¨å finne ut hva hu driver med fortiden. skjønner godt at hu ikke roper det ut

EDIT fatfro var raskere der
Sist endret av oppivekt; 26. november 2012 kl. 22:18.
Sitat av MetKoY Vis innlegg
Så klart er det bedre! Jeg Ville gjort det samme, men Ville bare gjøre det klart for deg at det er ulovlig. Slik at du kanskje kan se for deg evt. konsekvenser.
Vis hele sitatet...
Da vil heller jeg gjøre noe ulovelig istelle for at hu skal komme på feil kjør og gjøre masse ulovelig LOGIC
Sitat av Entourage Vis innlegg
Jeg må altså gjenta meg selv en tredje gang..
Er en samtale med henne helt uaktuelt?
Vis hele sitatet...
MÅ gjenta fatfro igjen

Det er en tenåring. Tror du virkelig at hun vil være ærlig med faren sin, om noe som kan være kleint for henne?
Vis hele sitatet...
det er jo min EGEN pc hun bruker så det er jo ikke ulovelig og overvåke min egen pc?
Sitat av oppivekt Vis innlegg
MÅ gjenta fatfro igjen
Vis hele sitatet...
Greit, den siste der var unødvendig og jeg klarte å overse det der.

Men jeg er i tenårene selv, og jeg ville personlig mye heller at min far skulle satt seg ned med meg og snakke om eventuelle konsekvenser på ting som han har mistanke om at jeg driver med. Tror nok du kan få noen hint ut av henne. Uansett hva du gjør ender du opp med en samtale med henne, er det ikke best å gå til dette først som sist?

Men for å hjelpe deg litt, tror jeg ikke en simpel keylogger vil hjelpe, du må nok enten så langt som en RAT eller et program som kan knekke passordet hennes.
Sist endret av Entourage; 26. november 2012 kl. 22:27. Grunn: la til mer st00fs
Sitat av Entourage Vis innlegg
Greit, den siste der var unødvendig og jeg klarte å overse det der.

Men jeg er i tenårene selv, og jeg ville personlig mye heller at min far skulle satt seg ned med meg og snakke om eventuelle konsekvenser på ting som han har mistanke om at jeg driver med. Tror nok du kan få noen hint ut av henne. Uansett hva du gjør ender du opp med en samtale med henne, er det ikke best å gå til dette først som sist?
Vis hele sitatet...
Tenåriger er forskjellige, og bare foreldre kjenner bare barna sine best. Denne faren har tydeligvis en datter det ikke vil være nyttig å snakke med.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Greit, den siste der var unødvendig og jeg klarte å overse det der.

Men jeg er i tenårene selv, og jeg ville personlig mye heller at min far skulle satt seg ned med meg og snakke om eventuelle konsekvenser på ting som han har mistanke om at jeg driver med. Tror nok du kan få noen hint ut av henne. Uansett hva du gjør ender du opp med en samtale med henne, er det ikke best å gå til dette først som sist?

Men for å hjelpe deg litt, tror jeg ikke en simpel keylogger vil hjelpe, du må nok enten så langt som en RAT eller et program som kan knekke passordet hennes.
Vis hele sitatet...
Jeg snakker ikke om å sitte å lese alle samtalene hennes med alle guttene.
men bare ta en overall look om det er noe mystisk der.

og en enkel keylogger som forteller hva hu har skrivd burde jo avsløre det?

VI HAR ALLE VERT I TENÅRINGSALDEREN! bortsett fra de som ikke har kommet dit enda da
Sitat av fatfro Vis innlegg
Tenåriger er forskjellige, og bare foreldre kjenner bare barna sine best. Denne faren har tydeligvis en datter det ikke vil være nyttig å snakke med.
Vis hele sitatet...
Foreldre kjenner kanskje barna sine best selv, men det betyr ikke at de nødvendigvis vet hva som er best for de.

Og uten alt for mye kunnskap på området så tror jeg ikke en keylogger er nok. Så vidt jeg har forstått lagrer den kun ting som passord og brukernavn, ikke nødvendigvis hva slags sider man har vært inne på og liknende.
Sist endret av Entourage; 26. november 2012 kl. 22:31.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Greit, den siste der var unødvendig og jeg klarte å overse det der.

Men jeg er i tenårene selv, og jeg ville personlig mye heller at min far skulle satt seg ned med meg og snakke om eventuelle konsekvenser på ting som han har mistanke om at jeg driver med. Tror nok du kan få noen hint ut av henne. Uansett hva du gjør ender du opp med en samtale med henne, er det ikke best å gå til dette først som sist?

Men for å hjelpe deg litt, tror jeg ikke en simpel keylogger vil hjelpe, du må nok enten så langt som en RAT eller et program som kan knekke passordet hennes.
Vis hele sitatet...
at en på 14 år skal sitte å fortelle meg moralpreiken er det latterligste jeg har hørt på lenge
Sitat av Entourage Vis innlegg
Foreldre kjenner kanskje barna sine best selv, men det betyr ikke at de nødvendigvis vet hva som er best for de.
Vis hele sitatet...
Tror de vet det bedre enn en ukjent mann på internett.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Foreldre kjenner kanskje barna sine best selv, men det betyr ikke at de nødvendigvis vet hva som er best for de.

Og uten alt for mye kunnskap på området så tror jeg ikke en keylogger er nok. Så vidt jeg har forstått lagrer den kun ting som passord og brukernavn.
Vis hele sitatet...
NETOPP det jeg er ute etter.
Sitat av oppivekt Vis innlegg
NETOPP det jeg er ute etter.
Vis hele sitatet...
Uansett for å bli på topic, Elite Keylogger er bra. Den lagrer absolutt alt, alt som skjer på skjermen og tar screenshots hvert 20 sekund.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Uansett for å bli på topic, Elite Keylogger er bra. Den lagrer absolutt alt, alt som skjer på skjermen og tar screenshots hvert 20 sekund.
Vis hele sitatet...
har allerde prøvd den, syntes det ble for avensert!
Sitat av oppivekt Vis innlegg
har allerde prøvd den, syntes det ble for avensert!
Vis hele sitatet...
Hva med family keylogger? Som navnet tilsier er det en veldig lite komplisert keylogger. Logger det som blir skrevet.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Hva med family keylogger? Som navnet tilsier er det en veldig lite komplisert keylogger. Logger det som blir skrevet.
Vis hele sitatet...
har vurdert det, men vet ikke hvor troverdig den er... Kjett å bli keylogga selv...
FYI; Jeg er hverken 14 eller en ukjent "mann" på internettet, er 16 uten at det kanskje endrer din mening om meg. Tror du skal ta noen av de tingene her inn til deg istedet til å bare skyve de til side. Du viser ikke store tegn til modenhet selv, hverken grammatikksmessig eller i oppførsel.
Sist endret av Entourage; 26. november 2012 kl. 22:39.
Du bør tenke deg utrolig mye om før du i det hele tatt vurderer å overvåke PCen til noe så psykisk ustabilt som en tenåringsjente. Som farsfigur har hun all sin tillit til deg, og å ødelegge dette med å overvåke henne på den måten er utrolig lett når hun finner det ut. Keyloggere er ikke noe du bør bruke på noen, under noen som helst omstendigheter. Det har jeg lært den harde måten.
Sitat av oppivekt Vis innlegg
har vurdert det, men vet ikke hvor troverdig den er... Kjett å bli keylogga selv...
Vis hele sitatet...
Den er jo på cnet, så regner med at den er trygg. Last ned herifra, og finn en serial på nett.
Sitat av Entourage Vis innlegg
FYI; Jeg er hverken 14 eller en ukjent "mann" på internettet, er 16 uten at det kanskje endrer din mening om meg. Tror du skal ta noen av de tingene her inn til deg istedet til å bare skyve de til side. Du viser ikke store tegn til modenhet selv, hverken grammatikksmessig eller i oppførsel.
Vis hele sitatet...
Du er jo faktisk en ukjent mann, som skriver under ett brukernavn. Poenget er at faren til barnet sitt kjenner barnet bedre enn noen andre. Han spurte om en keylogger, ikke en moralpreken.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Du bør tenke deg utrolig mye om før du i det hele tatt vurderer å overvåke PCen til noe så psykisk ustabilt som en tenåringsjente. Som farsfigur har hun all sin tillit til deg, og å ødelegge dette med å overvåke henne på den måten er utrolig lett når hun finner det ut. Keyloggere er ikke noe du bør bruke på noen, under noen som helst omstendigheter. Det har jeg lært den harde måten.
Vis hele sitatet...
jeg leste hva som hadde skjedd med deg. er veldig sikker på at hu tar det veldig greit. det er ingen andre som kjenner hu mer enn meg tho.

dette er for hennes eget beste og jeg skal holde meg laaaangt i fra privatlivet hennes

________________

men bare glem det, når en 16 åring skal bruke 2 sider av forumet på å gi meg moralpreken så må jeg prøve et annet forum... MAKAN
Sitat av oppivekt Vis innlegg
jeg leste hva som hadde skjedd med deg. er veldig sikker på at hu tar det veldig greit. det er ingen andre som kjenner hu mer enn meg tho.

dette er for hennes eget beste og jeg skal holde meg laaaangt i fra privatlivet hennes
Vis hele sitatet...
Sorry for enda mer moralpreken, men det er her du ikke skjønner en dritt. Ved å keylogge henne så motsier du deg selv så hinsides. Du kommer til å blande seg inn i hennes privatliv, samme hva du gjør mens du overvåker henne.

Og IKKE ha den innstillingen at hun kommer til å synes det er greit, du kommer til og få deg en overraskelse. Det virker som dere to har litt av et forhold.

Alder ingen hindring, jeg er åpenbart mer oppegående og mer ansvarlig enn deg, TS.
Sist endret av Entourage; 26. november 2012 kl. 22:50.
Bedre og Keylogge dattera di, og se på hva ho holder på med, kan kansje redde livet, i ekstreme tilfeller, better safe than sorry.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Så en samtale er uaktuelt?

Nå skal ikke jeg si for mye, men ved å keylogge datteren din synes jeg ikke at du blir noe bedre enn henne selv, uten og vite hva slags lovlige/ulovlige ting hun er innblandet i. Hvis hun nå faktisk ikke har noe å skjule og hun finner det ut, må du forvente en STOR knekk på hennes tilitt til deg og deres forhold kan rakne ganske så totalt.
Vis hele sitatet...
Som Entourage sier, kunne ikke vært mer enig. Du er klar over at med en keylogger vil du kunne grafse kraftig i hennes privatliv? Ut fra egen erfaring, hadde en mor som da jeg var i tenårene fant på å snoke i dagbøker og private ting i sin iver etter hva jeg nesten vil kalle sykelige trang til "overvåkning" og kontroll. Skal love deg ut fra min erfaring det ødelegger fatalt for tillitt.
Som du skriver gir du inntrykk av hun er en noenlunde snill og grei jente. Om så i verste fall det dreide seg om mistanke om at hun var på vei til å bli heroinvrak, prostituert eller medlem i en tung kriminell gjeng, ville jeg uansett prøvd andre metoder. Som nevnt snakk med henne først, prøv med åpen dialog, evt.spør venner av henne, se hvem hun vanker med, eller f.eks snakke med skolen.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Sorry for enda mer moralpreken, men det er her du ikke skjønner en dritt. Ved å keylogge henne så motsier du deg selv så hinsides. Du kommer til å blande seg inn i hennes privatliv, samme hva du gjør mens du overvåker henne.

Og IKKE ha den innstillingen at hun kommer til å synes det er greit, du kommer til og få deg litt av en overraskelse. Det virker som dere to har litt av et forhold.

Alder ingen hindring, jeg er åpenbart mer oppegående og mer ansvarlig enn deg, TS.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du helt setter deg inn i hans situasjon. Tenk deg at din datter egentlig er kjempeflink på skolen, men plutselig begynner karakterene hennes å falle. Hun mister vennene sine, og begynner plutselig å være kjempemye på dataen. Ville du som en ansvarlig pappa bare sotti å sett på? Denne faren kjenner nok datteren sin godt nok til å skjønne at å prate med henne vil være nyttesløst. Hva skal du gjøre da? Han har sagt tidligere at han ikke skal blande seg inn i privatlivet hennes. Han skal holde seg passiv.

Og uansett hva du sier betyr ikke det at du er mer oppegående og ansvarlig. Dere har to forskjellige meninger. Slutt å vær en moralhore og hjelp han istedenfor.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Tror ikke du helt setter deg inn i hans situasjon. Tenk deg at din datter egentlig er kjempeflink på skolen, men plutselig begynner karakterene hennes å falle. Hun mister vennene sine, og begynner plutselig å være kjempemye på dataen. Ville du som en ansvarlig pappa bare sotti å sett på? Denne faren kjenner nok datteren sin godt nok til å skjønne at å prate med henne vil være nyttesløst. Hva skal du gjøre da? Han har sagt tidligere at han ikke skal blande seg inn i privatlivet hennes. Han skal holde seg passiv.

Og uansett hva du sier betyr ikke det at du er mer oppegående og ansvarlig. Dere har to forskjellige meninger. Slutt å vær en moralhore og hjelp han istedenfor.
Vis hele sitatet...
Moralhore eller ikke, det er et diskusjonsforum for en grunn. Det er tross alt et sted man kan ytre meninger, noe jeg har gjort MYE av her.

Synes det er utrolig synd at man må gå så langt, uten å tilsynelatende ha tenkt så mye over det.
Sist endret av Entourage; 26. november 2012 kl. 22:57.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Moralhore eller ikke, det er et diskusjonsforum for en grunn. Det er tross alt et sted man kan ytre meninger, noe jeg har gjort MYE av her.

Synes det er utrolig synd at man må gå så langt, uten å tilsynelatende ha tenkt så mye over det.
Vis hele sitatet...
Men når TS sier ikke kom med moralpreken, hva er da vitsen og komme med den, unødvendig.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Men når TS sier ikke kom med moralpreken, hva er da vitsen og komme med den, unødvendig.
Vis hele sitatet...
Så det er dumt å komme med en moralpreken hvis TS er jævlig keen på og begynne med og sniffe bensin også?
Sist endret av Entourage; 26. november 2012 kl. 23:00.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Moralhore eller ikke, det er et diskusjonsforum for en grunn. Det er tross alt et sted man kan ytre meninger, noe jeg har gjort MYE av her.

Synes det er utrolig synd at man må gå så langt, uten å tilsynelatende ha tenkt så mye over det.
Vis hele sitatet...
Han spurte om hjelp om en keylogger? Hadde han spurt om meninger om hva han burde gjøre hadde det vært en annen sak. Som 16-åring bør du ikke prøve å lære en voksen å oppdra sitt eget barn. Kanskje du er etter dine ord "åpenbart mer oppegående og mer ansvarlig enn deg". Han har mer livserfaring, og vet nok bedre hva han bør gjøre med sitt eget barn. Når han i tillegg sier "ingen moralprekner" så kan det ikke være så vanskelig å respektere? Unødvendig.

Sitat av Entourage Vis innlegg
Så det er dumt å komme med en moralpreken hvis TS er jævlig keen på å begynne med og sniffe bensin også?
Vis hele sitatet...
Litt forskjell på noe livsfarlig og dette her da.
Sist endret av RabbitPen; 26. november 2012 kl. 22:59.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Så det er dumt å komme med en moralpreken hvis TS er jævlig keen på å begynne med og sniffe bensin også?
Vis hele sitatet...
er litt forskjell er det ikke, og sniffe er farlig, du dør ikke av og keylogge noen.
Sist endret av ChipsyDipsy; 26. november 2012 kl. 23:01.
Du dør kanskje ikke, men du setter forholdet til noe av det nærmeste du har i ekstrem jeopardy.
Anbefaler og ikke keylogge hu, plutselig ser du puppa hennes spretter frem i vær skype-samtale.
Sitat av Entourage Vis innlegg
Du dør kanskje ikke, men du setter forholdet til noe av det nærmeste du har i ekstrem jeopardy.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du sammenligne det å sniffe bensin og å passe på en du bryr deg om? Snakk om å være oppegående..

Sitat av iSkurk Vis innlegg
Anbefaler og ikke keylogge hu, plutselig ser du puppa hennes spretter frem i vær skype-samtale.
Vis hele sitatet...
Meningen er vel ikke det, men å finne ut hva hun gjør. Finner han det så er det jo grunn til å ta affære.
Jeg får vel hjelpe til litt også, siden jeg har vært såpass moralhore. Reflect Logger skal visstnok fungere veldig bra etter å ha lest reviews i nesten en halvtime.

Tråd på Hackforums: http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=2599267
Direkte download link for dere som ikke orker å registrere: http://www.mediafire.com/?5j4dx2n12cf55k2

Sitat av oppivekt Vis innlegg
jeg leste hva som hadde skjedd med deg. er veldig sikker på at hu tar det veldig greit. det er ingen andre som kjenner hu mer enn meg tho.

dette er for hennes eget beste og jeg skal holde meg laaaangt i fra privatlivet hennes

________________

men bare glem det, når en 16 åring skal bruke 2 sider av forumet på å gi meg moralpreken så må jeg prøve et annet forum... MAKAN
Vis hele sitatet...
Det er sikkert veldig lett å tenke at man har full kontroll, men tenåringer er tenåringer, og jeg er en selv. Kan fortelle deg at hvis faren min hadde tatt seg til noe så drastisk som å overvåke meg på den måten, hadde vi fått et veldig anspent forhold. Det bør ikke være vanskeligere enn bare å snakke litt fornuftig til henne hvis du er overbevist om at hun oppfører seg veldig merkelig. Hvis du også finner ut at hun driver med noe f.eks. ulovlig, hvordan skal du snakke med henne om dette? Du sier jo at du vil gripe tak i det, men å konfrontere henne med at du har overvåket PC-bruken hennes vil garantert ikke fungere i din favør.

Uansett, lykke til og god natt.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Jeg får vel hjelpe til litt også, siden jeg har vært såpass moralhore. Reflect Logger skal visstnok fungere veldig bra etter å ha lest reviews i nesten en halvtime.

Tråd på Hackforums: http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=2599267
Direkte download link for dere som ikke orker å registrere: http://www.mediafire.com/?5j4dx2n12cf55k2



Det er sikkert veldig lett å tenke at man har full kontroll, men tenåringer er tenåringer, og jeg er en selv. Kan fortelle deg at hvis faren min hadde tatt seg til noe så drastisk som å overvåke meg på den måten, hadde vi fått et veldig anspent forhold. Det bør ikke være vanskeligere enn bare å snakke litt fornuftig til henne hvis du er overbevist om at hun oppfører seg veldig merkelig. Hvis du også finner ut at hun driver med noe f.eks. ulovlig, hvordan skal du snakke med henne om dette? Du sier jo at du vil gripe tak i det, men å konfrontere henne med at du har overvåket PC-bruken hennes vil garantert ikke fungere i din favør.

Uansett, lykke til og god natt.
Vis hele sitatet...
skal skaffe passordet hennes, sjekke kjapt igjennom samtalene uten å snoke noe i hennes privatliv for å se hva som skjer.

jeg snakker ikke om å sitte å overvåke skypen hennes.

Men takk for svar, det så ut som en fin keylogger! at det virkelig skulle 3 sider før noen greide og hjelpe til med noe som var relevant.

veit hvordan det er å være tenåring, men jeg veit også at det blir for dumt om en gutt på 16 år skal fortelle en gammel mann som meg hva som er rett ög galt.
Sitat av oppivekt Vis innlegg
skal skaffe passordet hennes, sjekke kjapt igjennom samtalene uten å snoke noe i hennes privatliv for å se hva som skjer.

jeg snakker ikke om å sitte å overvåke skypen hennes.

Men takk for svar, det så ut som en fin keylogger! at det virkelig skulle 3 sider før noen greide og hjelpe til med noe som var relevant.

veit hvordan det er å være tenåring, men jeg veit også at det blir for dumt om en gutt på 16 år skal fortelle en gammel mann som meg hva som er rett ög galt.
Vis hele sitatet...
Du har nok meget rett der Oppivekt .
Sitat av oppivekt Vis innlegg
at det virkelig skulle 3 sider før noen greide og hjelpe til med noe som var relevant.
Vis hele sitatet...
Virkelig? Jeg ga deg link til akkurat samme nettside en halvtime etter at du opprettet denne tråden. At du ikke orket å registrere deg på siden og heller ville vente til noen postet direktelink for deg mens du selv kastet bort tid på tre sider med moralpreken, det er din egen feil.
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Virkelig? Jeg ga deg link til akkurat samme nettside en halvtime etter at du opprettet denne tråden. At du ikke orket å registrere deg på siden og heller ville vente til noen postet direktelink for deg mens du selv kastet bort tid på tre sider med moralpreken, det er din egen feil.
Vis hele sitatet...
Jeg registerte meg, og prøvde ut forskjellige key loggers.

men det jeg mente er at brukte 3 sider på å gjøre noe relevant.

Når jeg er ferdig med email innstillinger å alt det der

http://puu.sh/1uVet

trykker save

http://puu.sh/1uVeF

ingen ting skjer...


hva gjør jeg feil?
Sitat av oppivekt Vis innlegg
at en på 14 år skal sitte å fortelle meg moralpreiken er det latterligste jeg har hørt på lenge
Vis hele sitatet...
1. Du burde lese deg litt opp på hva en tenåring er.
2. At du i utgangspunktet stoler så lite på datteren din er mildt sagt bekymringsverdig. Ja! Kanskje hun drikker en gang i månden, og. Ja! Kanskje hun holder på med en gutt, men slik er det faktisk i dag.
3. Nå er det er par år siden foreldrene mine bekymret seg for hva jeg gjorde, og ja! Jeg dro på fester mm. Det er ingen hemlighet at "tenåringer" prøver å krysse grensene litt. Det er slikt man lærer.
4. Hvis jeg hadde funnet ut at foreldrene mine "spionerte" på meg hadde jeg mistet alt som finnes av tillit.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
1. Du burde lese deg litt opp på hva en tenåring er.
2. At du i utgangspunktet stoler så lite på datteren din er mildt sagt bekymringsverdig. Ja! Kanskje hun drikker en gang i månden, og. Ja! Kanskje hun holder på med en gutt, men slik er det faktisk i dag.
3. Nå er det er par år siden foreldrene mine bekymret seg for hva jeg gjorde, og ja! Jeg dro på fester mm. Det er ingen hemlighet at "tenåringer" prøver å krysse grensene litt. Det er slikt man lærer.
4. Hvis jeg hadde funnet ut at foreldrene mine "spionerte" på meg hadde jeg mistet alt som finnes av tillit.
Vis hele sitatet...
versåsnill! slutt med denna moralpreken... kan dere ikke bare slutte å blande dere? syntes det er veldig rart at dere greir å sette dere i min suitvasjon uten og vite hvem jeg er.