Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 606
Da var konfen overstått og jeg skal ha meg nytt headsett og vann kjøler.

har da :
Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9
Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower


komm over dette headsettet
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=446672 men har fundert litt på dette
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649685#info
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hvordan vannkjøling tenker du på?
skal du bygge kjøling eller kjøpe ferdig bygge?
og hva er budskjettet ditt?
Hva med dette headsettet?
Sitat av Frufsa Vis innlegg
hvordan vannkjøling tenker du på?
skal du bygge kjøling eller kjøpe ferdig bygge?
og hva er budskjettet ditt?
Vis hele sitatet...
Jeg skal vel ha ferdig bygge budsjettet for vannkjøleren er maks 800 kr
Sist endret av ciksty; 8. september 2012 kl. 17:47.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av ciksty Vis innlegg
Jeg skal vel ha ferdig bygge budsjettet for vannkjøleren er maks 800 kr
Vis hele sitatet...
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=757621
Jeg ville gått for et siberia headset Har hatt mitt i 3 år snart og funker fortsatt bra!

Det er ikke så allverdens dyrt, har god lyd og tåler mye
Sirius headsettet er veldig fint! Elsker muligheten for å bruke USB eller Jacks.

Bruker du USB har du et lite "miksebord" med et stort volumhjul som kan brukes til å stille volum for alle eller vær enkelt kanal. Headsettet kommer med to USB'er, kun en er nødvendig men det er fint med to hvis du har på mye eller full lyd (Da er du dauhørt, dritbra bass, selv på halv effekt)
-Du har også en knapp for mute og en for mute av mic.

Bruker du Jacks har du somsagt, fire stykk du må plugge inn.
Surround bruker jeg ikke så mye, men du har 5.1.

Det kommer med to sett med ørekopper. Et av skinn som holder støyen ute og ett av stoff som slipper lyd igjennom.
Den polstrede delen i topp er av stoff, noe som jeg syns er plagsomt siden jeg er kortklip xD.

Den har også to "Storm" logoer som lyser rødt, et lite lys på mic'en som lyser når den er aktivert.
-Mic stanga er av bøyelig gummi og kan vendes opp

Det kan stilles inn og passer alle, dog det klemmer ikke hodet, noe som jeg liker!
Sitat av Entourage Vis innlegg
Hva med dette headsettet?
Vis hele sitatet...
Føler det headsettet ser litt overkill ut?
Sitat av ciksty Vis innlegg
Føler det headsettet ser litt overkill ut?
Vis hele sitatet...
Ser kanskje litt "for" heftig ut ja, men har lest mange gode reviews av det rundt omkring på nettet.
Anbefaler IKKE roccat kave. Det er veldig ubehagelig på toppen av hodet, og minijackene er av dårlig kvalitet, så det er fort gjort at du bare får lyd på et øre, slik at du må dytte på minijacken hvert 5 minutt for å få lyd. Mikrofon tilkoblingen blir også fort slitt, noe som gjør at det etter kort tid henger rett ned, og du må teipe den fast for å holde den oppe.

Surround effekten i headsettet er også veldig dårlig. Man skulle tro at ekte surround er bedre enn virtuell surround, men jeg synes det er omvendt. Lyden i roccat kave høres ut som bare kan komme fra 5 forskjellige retninger, mens i virtuelle 7.1 headset høres lyden jevn ut når den flytter seg rundt.

Anbefaler corsair headsettet som ble linket til tidligere. Det er utrolig behagelig og har god lyd.