Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2547
yo Freaks, jeg har hørt rykter om at det kommer en ny iphone neste uke (?)

er det noen som veit når den kommer?
er det noen som har noen videor av den NYE iphonen og annen info?


Er det noen av dere som har planer om og kjøpe den?

hvorfor?

hvorfor ikke?
det ser dårlig ut for eple fanboys. lenge leve iphone sier jeg!
Jeg skal ha den uansett hva foket mener og tror!
Før Apples pressekonferanse 12 september, er nok alt som blir skrevet om iphone 5 bare rykter og spekuleringer.

Erfaringer fra tidligere iphone lanseringer viser dog at ofte er mange av ryktene sanne, men man kan jo ikke vite helt sikkert før den blir annonsert fra scenen på onsdag
Noen som har noen formening om hvor mye prisen på iPhone 4s kommer til å synke når iPhone 5 kommer ut?
Bare å se på hva iPhone 4 koster.
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Noen som har noen formening om hvor mye prisen på iPhone 4s kommer til å synke når iPhone 5 kommer ut?
Vis hele sitatet...
så lenge vi snakker apple. så vil den koste like mye..
Sitat av Wires Vis innlegg
så lenge vi snakker apple. så vil den koste like mye..
Vis hele sitatet...
Hva baserer du dette på? De siste årene har forrige modell alltid blitt satt ned i pris når den nye har kommet. Den nyeste modellen bruker å ligge på ca samme pris som den forrige, og den forrige blir satt ned.
Herregud a mann har du sitti låst i en boks i kjellern de siste ukene eller? Har jo blitt krydra med nyheter om den forbanna telefonen i flere måneder nå!

Og det hadde jo ikke vært verre enn :

trykk i addressefeltet i din nettleser og skriv "www.google.no" -> "iphone 5" -> trykk "enter-knappen" (under backspace)

Men uansett;
Mitt intrykk av den er at den har litt større skjerm, ny plugg så alle må kjøpe nytt tillegutstyr, og én ekstra rad med ikoner i iOS 6 på grunn av den ekstra halve tommeren.
Utenom det er det samme CPU, like mye RAM, samme grafikkprossesor og generelt identisk hardware.

Med mindre videoer som denne er sanne, så tror jeg ikke det blir stort nytt.

Eller jo forresten, de droppa google maps og satser på sitt eget mindre velutviklet kartsystem, glemte jo nesten

Angående 4s så ser man jo plakater og reklamer rundt om kring allerede, begynte jo for litt siden. Det er ikke kjempebillig men den har gått litt ned i pris, det har den.
Sist endret av AdonInformation; 6. september 2012 kl. 16:18.
Sitat av danielsk Vis innlegg
Hva baserer du dette på? De siste årene har forrige modell alltid blitt satt ned i pris når den nye har kommet. Den nyeste modellen bruker å ligge på ca samme pris som den forrige, og den forrige blir satt ned.
Vis hele sitatet...
Gode tips er vel på 3.990 for 8GB modellen, de andre kommer til å forsvinne sporløst etter en stund.

Samtidig så våkner det vel ofte et relativt bra bruktmarked på forrige modell litt etter nyeste modell er i salg.
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Herregud a mann har du sitti låst i en boks i kjellern de siste ukene eller? Har jo blitt krydra med nyheter om den forbanna telefonen i flere måneder nå!

Og det hadde jo ikke vært verre enn :

trykk i addressefeltet i din nettleser og skriv "www.google.no" -> "iphone 5" -> trykk "enter-knappen" (under backspace)

Men uansett;
Mitt intrykk av den er at den har litt større skjerm, ny plugg så alle må kjøpe nytt tillegutstyr, og én ekstra rad med ikoner i iOS 6 på grunn av den ekstra halve tommeren.
Utenom det er det samme CPU, like mye RAM, samme grafikkprossesor og generelt identisk hardware.

Med mindre videoer som denne er sanne, så tror jeg ikke det blir stort nytt.

Eller jo forresten, de droppa google maps og satser på sitt eget mindre velutviklet kartsystem, glemte jo nesten

Angående 4s så ser man jo plakater og reklamer rundt om kring allerede, begynte jo for litt siden. Det er ikke kjempebillig men den har gått litt ned i pris, det har den.
Vis hele sitatet...
har selvfølgelig googla og lest litt. men jeg håpet må mer sikre kilder, ikke bare rykter.
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Utenom det er det samme CPU, like mye RAM, samme grafikkprossesor og generelt identisk hardware.
Vis hele sitatet...
Må si jeg stiller meg tvilende til dette?
Sitat av Entourage Vis innlegg
Må si jeg stiller meg tvilende til dette?
Vis hele sitatet...
Er egentlig enig, har bladd gjennom litt flere kilder og hvis ikke Apple er tilbakestående kjørerer de på med Quad-core CPU, nytt kamera og 1gb ram, så de holder standarden Samsung og de andre har holdt i ca. ett halvt år før den i det hele tatt lanseres
Sitat av Wires Vis innlegg
har selvfølgelig googla og lest litt. men jeg håpet må mer sikre kilder, ikke bare rykter.
Vis hele sitatet...
Alt er jo bare rykter, dette er vel den mest troverdige kilden så langt. Selv om jeg tviler.
http://micgadget.com/29526/iphone-5-...p-ios-6-error/
Noen som vet om jeg kan se en live-stream av eventen noe sted?
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Herregud a mann har du sitti låst i en boks i kjellern de siste ukene eller? Har jo blitt krydra med nyheter om den forbanna telefonen i flere måneder nå!

Og det hadde jo ikke vært verre enn :

trykk i addressefeltet i din nettleser og skriv "www.google.no" -> "iphone 5" -> trykk "enter-knappen" (under backspace)

Men uansett;
Mitt intrykk av den er at den har litt større skjerm, ny plugg så alle må kjøpe nytt tillegutstyr, og én ekstra rad med ikoner i iOS 6 på grunn av den ekstra halve tommeren.
Utenom det er det samme CPU, like mye RAM, samme grafikkprossesor og generelt identisk hardware.

Med mindre videoer som denne er sanne, så tror jeg ikke det blir stort nytt.

Eller jo forresten, de droppa google maps og satser på sitt eget mindre velutviklet kartsystem, glemte jo nesten

Angående 4s så ser man jo plakater og reklamer rundt om kring allerede, begynte jo for litt siden. Det er ikke kjempebillig men den har gått litt ned i pris, det har den.
Vis hele sitatet...
Det de gjør er at de ikke legger inn google maps og youtube som standard apps, disse vil fortsatt være å finne på appstore, men da heller under google sitt ansvar, sånn at google kan gi ut updates osv til disse appene, det blir sånn pga at lisensavtalen mellom apple og google har gått ut, og da ble de enige om at dette var et bedre alternativ, det blir bare en vinn-vinn situasjon.


Sitat av Pagle Vis innlegg
Noen som vet om jeg kan se en live-stream av eventen noe sted?
Vis hele sitatet...
Mener at itavisen skrev at de skulle streame det?
Sist endret av LP88; 10. september 2012 kl. 21:31.
Gleder meg stort! Noen som har en formening om når den er ute for salg i Norge, gitt at de lanserer den på onsdag!
Nå er det ikke lenge igjenn bare 2 dager gleder meg håper den blir like bra som når steve jobs bestemte
Sitat av LP88 Vis innlegg
Mener at itavisen skrev at de skulle streame det?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg syntes å huske at de skrev de skulle følge eventen fortløpende.
(Altså en haug med oppdateringer tenker jeg). Har ikke funnet noen streamere ennå.
Apple kommer til å tape enorme summer hvis ikke de kommer med noe mer spektakulært enn hva som allerede har kommet frem. Har hatt iPhone siden 2007, og må vurder jeg virkelig Samsung...
I morgen kveld, kan ikke vente for å se den! vil prisen på 4S synke???

vil iphone 5 støtte LTE i Norge?
Prisen på 4S vil synke.

Det med LTE vet ingen enda.