Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 730
meg og en kompis har bestilt pakke fra dealextreme , bestilt for over 200 kr .

så vi vet vi må betale avgift ... men det jeg lurer på er om siden den ankom oslo i går og den skal til porsgrunn , vill den være lenge hos tolla eller kan vi forvente den ganske snart ? og jeg veit den værtfall ikke kommer innen tirsdag i alle fall .

er utrolig spente for og si det mildt
Sitat av NosNils Vis innlegg
meg og en kompis har bestilt pakke fra dealextreme , bestilt for over 200 kr .

så vi vet vi må betale avgift ... men det jeg lurer på er om siden den ankom oslo i går og den skal til porsgrunn , vill den være lenge hos tolla eller kan vi forvente den ganske snart ? og jeg veit den værtfall ikke kommer innen tirsdag i alle fall .

er utrolig spente for og si det mildt
Vis hele sitatet...
Hvis du er helt sikker på at den ikke kommer på tirsdag, så kommer den vel på onsdag, går an å bruke det vettet man har vettu. Men jeg skjønner ikke hvorfor den ikke skulle komme på tirsdag..
Ikke for å skuffe deg, men det kan ta fra noen få dager til uker hos tollen!
Hva har dere bestilt?

den er nok i porsgrunn dagen etter/imorra? Eller med tanke på helligdager jeg ikke har tellinga på kommer den vel når den kommer!
All post går ekstremt fort helt til den kommer til norge, det er her pakken bruker lengst tid helt klart, bestilt pakker i fra gokk i helvete så har det bare tatt ett par dager før den kom til norge, men etter den hadde annkommet mottagerlandet(norge) tok det oooooooover ei uke
Sist endret av Dr Dizzy; 25. april 2011 kl. 02:24.
Trådstarter
Sitat av twixtor Vis innlegg
Hva har dere bestilt?

den er nok i porsgrunn dagen etter/imorra? Eller med tanke på helligdager jeg ikke har tellinga på kommer den vel når den kommer!
Vis hele sitatet...
er ikke så sikker på det , tolla er ganske trege når det kommer til pakker inn til norge. men ville bare ha et svar fra noen som har allerede bestilt fra utlandet og hva jeg kanskje kan forvente meg

men jeg bestilte KLOM-dirkesett 31 deler

dette er hva vi bestilte fra hong kong

og dette er hva de skal ha det samme settet for i norge

herregud for en forskjell fra dealextrem og norge