Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2146
Hei hei!

Saken er at en venninne av meg hadde en badtrip på en form for hasj/grønt som tydeligvis het Orange Buddy.

Siden hun vanlingvis var vandt med at hasjen her er rimelig dårlig så tok hun store og gode trekk for å få noe effekt.
Dette resulterte i en helvetes badtrip. Hun beskriver det som å ha vært i helvete der hun bare gang på gang døde. Hun ble veldig voldsom og ødela et par ting i huset.
Hun er ikke en veteran røyker men har gjort det noen ganger før.

Noen som har vært borti denne typen hasj/grønt før?
Det hadde vært fint med litt info så vi kan vite litt mer hva hun har fått i seg.
Dette er stoff kjøpt i Akershus.
Ingen av de 4 andre sm var der fikk den samme virkningen som henne.

Hvis mer info trengs så sifra

Mvh
Yellow og stressa venninne
Master debater
Dekilaz's Avatar
Hun har vel fått i seg nøyaktig det samme som dere andre. Inntak av THC kan lede til "bad trips", og som med de fleste andre rusmidler er det stor individuell variasjon hva angår rusreaksjon.

Mer info om orange bud kan du finne bl.a. her (den påståtte THC-konsentrasjonen er for øvrig høy (16,5 %)).
Sist endret av Dekilaz; 6. mai 2010 kl. 17:14.
Jeg har aldri "bada ut" på THC, men det som kompisen min lager selv er rimelig POTENTE greier. Weeden han lager er oppført med 19.5% THC. Det er på weeden, men hasjen han lager av weeden har en rimelig høyere konsentrasjon av THC. Det er en helt annen verden en standard marroc el lignende gate hasj. Lager du hasjolje kan THC verdiene komme opp i over 60% THC, da kan selv den mest hardbarka gå ned i knestående Take it easy duds

Max_Minus
Tror du mener "Orange Bud"

Og ja, folk kan bade på weed om det blir for mye og folk tåler forskjellige mengder
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Hei hei!

Saken er at en venninne av meg hadde en badtrip på en form for hasj/grønt som tydeligvis het Orange Buddy.

Siden hun vanlingvis var vandt med at hasjen her er rimelig dårlig så tok hun store og gode trekk for å få noe effekt.
Dette resulterte i en helvetes badtrip. Hun beskriver det som å ha vært i helvete der hun bare gang på gang døde. Hun ble veldig voldsom og ødela et par ting i huset.
Hun er ikke en veteran røyker men har gjort det noen ganger før.

Noen som har vært borti denne typen hasj/grønt før?
Det hadde vært fint med litt info så vi kan vite litt mer hva hun har fått i seg.
Dette er stoff kjøpt i Akershus.
Ingen av de 4 andre sm var der fikk den samme virkningen som henne.

Hvis mer info trengs så sifra

Mvh
Yellow og stressa venninne
Vis hele sitatet...

er ikke så lenge siden det var noe Orange Bud her også, og den var helt vill. med andre ord svært potent cannabis, så er mulig ho rett og slett bare røyka litt for mye godt gress..
ut i fra det du/dere skriver virker det jo som hun trakk på for å bli skækk, men "dreit litt på draget" og ble brått enda skækkere etter 10minutter (som man selvfølgelig blir) og fikk litt noia.. folk kan få en såkalt "badtrip" rett som det er av å røyke for mye, det er ubehagelig (av og til som faen) men ellers går det som regel av seg selv innen noen timer. værste som kan skje sånn sett er vel at du spyr, eller sovner. hvertfall etter min erfaring, har spydd sikkert 30 ganger av for mye rev.. sånn kan det gå

Sitat av Max_Minus Vis innlegg
Jeg har aldri "bada ut" på THC, men det som kompisen min lager selv er rimelig POTENTE greier. Weeden han lager er oppført med 19.5% THC. Det er på weeden, men hasjen han lager av weeden har en rimelig høyere konsentrasjon av THC. Det er en helt annen verden en standard marroc el lignende gate hasj. Lager du hasjolje kan THC verdiene komme opp i over 60% THC, da kan selv den mest hardbarka gå ned i knestående Take it easy duds

Max_Minus
Vis hele sitatet...
ser ikke helt hvordan du overhodet besvarer trådstarters spørsmål her. kan du forklare?
Sist endret av anonym49544; 8. mai 2010 kl. 01:03.
Bad trip på weed er faen meg lulz...

Kanskje hun burde røyke litt mindre neste gang?
Noen venner av mine bare føler seg litt kvalm hvis de røyker får mye.. Det blir ikke sinnsyk og ødelegger huset.

Bra at hun ikke røyker honey oil'en minn. Damn, its good
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Driver å røyker på akkurat den som hun vennina di røyka. Er bare en ekstrem god sativia preget strain.. Altså veldig god weed, har opplevd badtrips på weed før men rart som det er så er det bare jenter det har skjedd med.

Edit; Det skal også sies at det ikke er helt sikkert at det er orange bud.
Sist endret av eisval; 24. august 2010 kl. 19:49.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av eisval Vis innlegg
Driver å røyker på akkurat den som hun vennina di røyka. Er bare en ekstrem god sativia preget strain.. Altså veldig god weed, har opplevd badtrips på weed før men rart som det er så er det bare jenter det har skjedd med.

Edit; Det skal også sies at det ikke er helt sikkert at det er orange bud.
Vis hele sitatet...
... Som om noen som helst strain-navn er ekte her i landet
Sist endret av lex123; 24. august 2010 kl. 20:55.
"Orange bud" blir ikke det mye det samme som "mango"?
Men så vidt meg forstått er vell "mango" en fin blanding av indica og sativa..

Vet det bare er tull med disse navna i Norge. De har forsåvidt ingenting og si :P
er ikke nødvendigvis tull om man kjenner dyrkern og vet åssen frø eller strain han bruker