Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 993
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri brukt funksjonen men fikk en notification fra SamsungAccounts FindMySamsung som det bare stod "1" på. En slags melding om aktivitet eller et eller annet, skjedde ingenting når jeg trykka på notificationen. Aldri fått notification fra Findmyphone eller SamsungAccount de tre åra jeg har brukt telefonen og visste ikke at jeg hadde den funksjonen aktivert. Logga inn fra pc på Samsung kontoen min for å sjekke ut dette findmyphone programmet, ble ikke klokere på notificationen jeg hadde fått, syns det var litt noia at den visste hvor mobilen min var selvom jeg har GPS avslåt, og oppdaget samtidig at jeg også hadde en cloud på kontoen med alle bilder og kontakter fra telefonen lasta opp. Fikk litt noia for om noen hadde logga inn å prøvd å tracke mobilen/lokasjonen min og sett gjennom bilder og kontakter siden jeg fikk notification fra appen, så jeg bytta passord. En uke seinere fikk jeg ny notification på telefonen fra SamsungAccount appen om at økten var utgått, akuratt som at noen hadde fjern-logga ut.

Er det noe sted i samsungaccount/findmyphone/samsung cloud hvor man kan se siste innlogginger eller noen annen måte å finne ut om noen andre har vært innpå der?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Aahhokey mange takk! Hilsen noiaklubben som skal lære seg å Google til en annen gang!
Jeg bare husket at jeg hadde leste det på ett eller annet it-nettsted og google ga det raskeste svaret.