Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2690
Hei, jeg ble tatt for nasking. For andre gang. Hva straff fikk du? Det skal være sagt at jeg var full og husker ikke mer enn at jeg snakket med vakt, tror jeg signerte noen papirer.. Aner ikke hvor mye jeg tok for. Tok ganske mye som såper og kremer, ting jeg ikke trenger og heller aldri hadde tatt i edru tilstand. Fikk første gang 3000 i bot for 1 stk øl... Det er 1 til 2 år siden. Kan dette gi fengsel? Eller avhør? Herregud som jeg angrer
Sist endret av Løgen; 16. oktober 2019 kl. 22:25.
Fengsel får du i hvert fall ikke. Bot vil du nok få. Ingen fare
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bot men mye større enn sist
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Hehe. Selv har jeg bare blitt tatt i nasking mange ganger men når jeg var under 15 år så derfor kan jeg ikke svare deg på hvilken straff du kan få da jeg var under kriminell lavalder da jeg var på det nivået at jeg nasket fra butikker
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Kanskje lurt å slutte å drikke når du gjør slikt i fylla.
Vis hele sitatet...
Godt råd, Dr.Phil.


Til ts; neppe fengsel. Bot blir det nok. Dog vanskelig å anslå i hvilken størrelsesorden.
Trådstarter
2 2
Takk for svar alle. Blir også lenge til jeg drikker igjen, forhåpentligvis aldri. Herregud så flaut å ha på rullebladet og for alle som kan ha sitt meg.