Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 7445
Hadde en kompis som var mye inne og kikket rundt 2010 ish. Ble interessert, sjekket det ut og ble fort interessert i pyroteknikk trådene som lå ute her.
Jeg vet egentlig ikke. Det startet vel med at det dukket opp hele tiden når jeg googlet PC-problemer eller og slikt. Pleide spøkefullt å si at om jeg ikke finner svaret på kvinnerguiden så finner jeg det på freak.

Da jeg for alvor begynte å lese på freak var det mest for urban exploring, noe jeg aldri har drevet med selv, men synes er veldig fascinerende.

I dag vet jeg egentlig ikke, da jeg ikke driver med noe dop og føler vel at 80% av hele forumet handler om nettopp dette. Men artig å lese hva andre folk tenker og skriver. Det er nok mest fordi jeg savner et forum som ikke blir redigert av en hive mind (reddit)
Googlet noe om legemidler mener jeg å huske.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Søkte vel om narkotika og kriminalitet på internett