Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Har du mobiltelefon?
Selvfølgelig 61 91,04%
Nei 6 8,96%
Stemmegivere: 67. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  42 3313
Bare lurer, hvor mange av dere har en slik jævel? *All hands up!*
Har Phillips Twist (rimi mobilen til 200,- for noen år siden), og en Nokia 3210 som mutter'n kjøpte for å få tak i meg, siden jeg ikke gadd å gå rundt med den andre
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg har en nokia 3310, men bare fordi jeg fikk den av min søster. ellers har jeg et kontantkort med 50 kr på siden februar som jeg enda ikke har brukt opp
har ikke mobil selv om alle maser om at jeg må skaffe meg en..
ANTI-MOBILE POWAH!1123
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
"nei" passer ikke til meg
"selvfølgelig" passer heller ikke til meg.
hvorfor er det selvfølgelig at jeg har en mobiltelefon?
mange som ikke har en, og jeg har den bare fordi jeg fikk den gratis.
bortkasta penger, spør du meg. utenom i jobbsammenheng. jaja, folk blir vel avhengig av den etter hvert. men ikke jeg.
/me har en knæsj Motorola Talkabout !
(den er ikke så mye å prate om da, det er wap og den kosta meg 1 kr)
Litt morsomt når det står 1kr på giroen ..
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Originally posted by Gusto
"nei" passer ikke til meg
"selvfølgelig" passer heller ikke til meg.
hvorfor er det selvfølgelig at jeg har en mobiltelefon?
mange som ikke har en, og jeg har den bare fordi jeg fikk den gratis.
bortkasta penger, spør du meg. utenom i jobbsammenheng. jaja, folk blir vel avhengig av den etter hvert. men ikke jeg.
Vis hele sitatet...
Enig, jeg vurderte å ta med et option til, men så glemte jeg det eller noe. Jaja, dere har i hvertfall et avslappet forhold til mobiltelefonene deres ser jeg, veldig godt å høre. Jeg tror faktisk jeg er den eneste i Bærum uten mobiltelefon.
siemens m35med telen00b @kontant...

neste blir vel en nokia med netcom abb
jeg her en motorloa cd 160.

den er så gammel at den snart blir verne verdig?
jeg har en sliten 3210
jeg motar bare meldinger på den, sender tilbake fra nettet
Jeg ser ikke grunnen til å ha en "bra" mobil, sende/motta melding og ringe/motta samtaler er jo alt man trenger i en mobil, ihvertfall jeg. Vet ikke om dere er kresne og må fancy lyder og logoer, men det gir jeg faen i, selv om jeg har mulighet for det (tror jeg). Har aldri satt meg inn i mobilen min, bare noen få dager siden jeg fant ut at jeg kunne stille på utseende på telefonlista.
Det er greit at alt man trenger på en mobil og å kunne motta/sende mld. og ringe med. Men på min gamle Motorola kunne jeg ikke velge ifra telefonlisten når jeg skulle sende meldinger. Dvs at jeg måtte skrive inn nummeret for hver gang. Hva er vitsen med telefonliste da? Et poeng er jo å ha en mobil med litt funksjonalitet.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg ser heller ikke grunnen til å ha en ny mobil med mange "nyttige" funksjoner. bare det går an å ringe, sende meldinger og ha en tlfliste er det alt som trengs. før jeg fikk 3310en hadde jeg en eldgammel panasonic. lik en murstein i vekt og volum. vel nesten da . det var nok funksjoner på den for meg i alle fall. hadde brukt den fortsatt hadde det ikke vært for en gratis 3310.

edit: og jeg hadde heller ikke hatt panasonicen hvis jeg ikke fikk den av min søster gidder ikke å bruke peng på slikt.
Sist endret av Gusto; 5. august 2001 kl. 15:30.
Jeg har en ericsson r320s!å den er grei til sitt bruk....
Jeg har en 8210 sponset av jobben.
Bruker den kanskje 1 gang om dagen...
Off og off for en dritt jobb du må ha =)
Jeg har en Siemens C35i med WAP, (gr..wap er grusomt, koster mye og er tregt, ihvertfall på min mob)
Er jeg den eneste "mobilslaven" her da?

Er ikke akkurat slave, men jeg bruker den MYE mer enn det jeg burde..
Har foresten en 3310..
Bruker mobilen min litt for mye til tider... Har en 3310 med Telenor Proff abb. (lønner seg faktisk fort...)
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
har en 6210 og eg elska den.
heh, ei vennine av meg er visstnok en av telehors beste kunder..
hun fikk en pizza-skjærer i posten men hjertelig hilsen fra telenor
men så bruker hun fire kontantkort i måneden så det er vel ikke så rart...
Har en 3210 som er sponset av jobben... Kanskje ikke den heftigste av det heftige, men den tåler "alt"... Har mistet den i vanndammer, mistet den hardt i asfalten osvosv. Den puster enda...
Sitter med en Siemens S35 sjøl. Enig i at det er jævla dyrt med mobil... Wap suger forresten, fatter ikke at de engang gadd å lage det
Originally posted by Sir Cam
Har en 3210 som er sponset av jobben... Kanskje ikke den heftigste av det heftige, men den tåler "alt"... Har mistet den i vanndammer, mistet den hardt i asfalten osvosv. Den puster enda...
Vis hele sitatet...
Øhh...det vil jeg kommentere litt ja!etter min mening er 3210 en jævla porselens telefon!displayet holder jo ikke et halvt flue liv jo!dessuten er ikke nokia fuktsikker for det så jeg på tv2 hjelper deg ganske artig i stedet for å gi henne en ny 5110(som ikke koster dem en dritt)og si at det var en produksjons feil,så sier de at nokia telefoner ikke tåler fukt!HA HA HA!hun hadd den på innerlomma på regnjakka si artige greier
Better than thou.
Uhm.. Da slenger jeg meg på denne.. Jeg har hatt min 3210 i litt mer enn et år.. Den første stunden var jeg jævlig forsiktig fordi jeg hadde hørt at den ble så lett ødelagt og sånn.. Men siste halvåret på skolen gjorde jeg følgende med telefonen; jeg kastet den rett i baken som resulterte i at dekselet spratt av, ikke noe mer, Jeg spilte fotball med den, og sparket den seiko hardt rett inn i en stort metallbordben, som resulterte i en liten knekk i siden, jeg la den under saltvann i noen minutter, som ikke resulterte i noen ting, og jeg har gjentatte ganger bare tatt den opp av lomma og kastet den rett i baken..
Telefonen fungerer helt utmerket enda..
Carlo: 3210 tåler en del ja, men ikke press; har en liggende som har blitt overkjørt av en truck... den ser fin ut med den lager rare pipelyder når jeg 'starter' den...

Og jeg har foresten 2 - to - Panasonic G450 hehe
må ha en dele-mobil...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg har en Nokia 6210, og bruker den rimelig ofte. Både Sms, Wap, samtaler, kalender, som vekkeklokke.. Hehe..

Menne, min gamle 5110 var mye mer holdbar, den tror jeg overlever omtrent alt. Inkl grilling.
min r320s lå oxo ut i regn i 4 timer!
Better than thou.
Jeg glemte å si at jeg la den på grillen også..
min trettitori sluttet å virke uten at jeg hadde gjort noe særlig stygt med den. når jeg tok den på sto de bare contact service, og så kunne jeg ikke trykke på noen ting.
▼ ... noen uker senere ... ▼
tja, ingen slår meg, jeg kjøpt en nokia 5110 for 2 år og 1 mnd siden, har den fremdeles. Betalte 2000kr for den, displayet er focket, har faktisk kun kjøpt et nytt deksel til den(!) Noen som vil kjøpe?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
6210
Legg merke til logo og tag. Hehe.

Er det noen som er fornøyd over og ha fått digicam til og funke eller? :P
ikke at jeg klarte å lese hva som sto der pga. det ekle lyset.
Slå av lyset, lyset på selve displayet holder sikkert lenge.


Ond_Sofa, har din tlf vært spærret?
Hvilken spærre?
Hvilken kabel?
Hvilket program?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Den var sperret til det SIM-kortet som var med, via sikkerehetskoden. Det er en kode som du må trykke inn når du bytter SIM-kort.

Denne koden er standard '12345', men butikken/er endra den, for og låse telefonen til det kortet i 12 måneder. Jeg brukte Logomanager 1.1.9 (eller no) og en helt vanlig MA7630 (fbus) kabel til 6210 og henta ut sikkerehetskoden, og endra den :P

Like stealing candy from kids.
Sist endret av Ond^Sofa; 9. september 2001 kl. 12:59.
når du mener _det_ sim kortet antar jeg at du mener at du kun f.eks kunne bruke telenor kort, og at hvis du brukte netcom måtte du taste inn koden.

Jeg lasta ned logomanager 1.2.2, trial though men jeg fant ingen unlock funksjon.

Greit hvis du kunne gitt meg en guide.


det er vel ikke under Phone Explore (F9) ?
Sist endret av tore-; 9. september 2001 kl. 13:56.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Nei, jeg mener _det_ SIM-kortet.. det spes. abbonentet..

As for unlocking goes.. les min forrige post..
Har en funky Nokia 3330, som i dag fikk nytt phat cover....gjenomsiktig....hele phøkings telefonen lyser opp som ett juletre
har en nokia 6110! og er ultrafornøyd!! beste telefonen i verden!! den er liten og diskret og trenger kun oppladning 1 gang i uken!

min gamle panasonic g500 måtte lades opp annenhver dag og peip megahøyt hver gang jeg fikk sms... noe som var ganske synd siden det for det meste er sms jeg bruker den til...

nokia 6110 er også grei slik at jeg kan ta "tom" ringelyd på de jeg ikke liker + at det kommer fine hjerter når typen ringer

wap trenger jeg ikke... er nok online når jeg er hjemme om jeg ikke skal surfe på bussen også! eller midt i køen på rema! uansett så blir det litt dyrt med ring kontant (lengter etter adsl...*sukk*)
Har en Nokia 3310 som funker helt fett, sant nok at mobiler ikke er så stor vits i å ha, men jeg bruker den mest på skolen til å spille Snake
siemens c35i kjempefornøyd! men svakheten er jo da "klipsen" på dekslet til batteriet, som knekker på alle siemens c35i! en annen ulempe er antenna men den er liten å lett
Kjipt med antenne da
MYE KULERE uten
Jeg har en ganske sarva 3310 som jeg far åpnet øl med litt for mange ganger.. Den har rumblepack fungsjon i seg så jeg bruker og koble til bus2 ledning og putte den i rompa.. På den måten kan jeg spille dataspill og det rister i rompa når jeg blir skutt ellerno sånt.. Anbefalles på det sterkeste.

Scha
Det er kvalitet namm namm