Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 6453
Hei. bestilte en pakke fra Tyskland med noe godt i. Lurte på om noen har gjort det samme og hvor lang tid det tok for dere? Kjøpte sporing med pakken, og etter det stod den ble levert til Norge kan jeg ikke spore den lenger. Tok 5 dager fra Tyskland til Norge, men har enda ikke fått den etter 3 dager. Bor relativt Sør i landet.
Sist endret av redvoid; 10. januar 2020 kl. 20:26.
skriv inn sporingsnummeret på posten.no

Det har alltid funket for meg. Hvis det ikke da kommer opp noe, burde du kanskje rydde litt hjemme, da det etter min erfaring, er uvanlig.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Tollen kan være litt treig, men pleier å gå bra. Bestillte selv en pakke fra tyskland, kom helt fint gjennom det.
Trådstarter
27 6
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
skriv inn sporingsnummeret på posten.no

Det har alltid funket for meg. Hvis det ikke da kommer opp noe, burde du kanskje rydde litt hjemme, da det etter min erfaring, er uvanlig.
Vis hele sitatet...
Skrev inn sporingsnummeret men fikk en feilmelding. Prøvde å snakke med kundeservice på chat, men var bare en bot som svarte meg. Boten spurte om sporingnummeret og jeg fikk beskjeden tilbake at det var et rekommandert brev og slike sendinger får ofte ikke sporing før pakken ankommer hentestedet. Forstod det slik at hentestedet er en butikk, og ikke hjemmeadresse.

Takk for svar

Sitat av kamelia Vis innlegg
Tollen kan være litt treig, men pleier å gå bra. Bestillte selv en pakke fra tyskland, kom helt fint gjennom det.
Vis hele sitatet...
Ok, greit å høre. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Takk for svar
Sist endret av redvoid; 10. januar 2020 kl. 21:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Pakke fra Tyskland til Norge tar gjerne en uke.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
50-50 sjanse at det er snuten som ankommer om du er så dum å bestille ulovligheter fra utlandet
Som kommentaren over sier... ikke lurt. Snakker av erfaring
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du er ca. 10år late to the party
At politiet venter på deg for en mindre mengde er jo helt usannsynlig
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
At politiet venter på deg for en mindre mengde er jo helt usannsynlig
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på hvor travelt de har det. Om ikke så er ikke et hjemmebesøk usannsynlig
▼ ... noen uker senere ... ▼
hvordan gikk det?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
lol kan nesten garantere deg at du ble tatt. å bestille stoff fra utlandet til Norge er dumt. Sannsynligheten for at du blir tatt er høy grunnet at Norge har en av de strengeste tollene i verden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
lol kan nesten garantere deg at du ble tatt. å bestille stoff fra utlandet til Norge er dumt. Sannsynligheten for at du blir tatt er høy grunnet at Norge har en av de strengeste tollene i verden.
Vis hele sitatet...
Har du kilde på dette? Eller er det basert på egne dårlige erfaringer?
Han ble nok tadd siden det ble helt stille
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Eller fikk pakken sin og ga en lang dott i denne tråden.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Har du kilde på dette? Eller er det basert på egne dårlige erfaringer?
Vis hele sitatet...
Skal du bestille ting på darkweb finner du kjapt ut at å bestille fra utlandet er dumt. Les DNMbible.

Har dårlige erfaringer og. Aldri mottatt rusmidler jeg bestiller fra utlandet men aldri blitt tatt heller fordi jeg bestiller til ubrukte postkasser.
Trådstarter
27 6
Hei, da har jeg sonet ferdig og er endelig en fri mann igjen

jk, alt gikk bra. Pakken kom frem, fikk hentelapp i posten men valgte å ikke gå ned på postkontoret for å hente den. Jeg fikk derfor ikke bekrefte at innholdet i pakken var det jeg bestilte, men utifra reviews og ratings av selgeren skulle alt tilsi at det var legit. Beklager for sen oppdatering men har vært inaktiv på freak en stund.

Neste gang skal jeg bestille en pakke slik den for plass i postkassen :P
Sist endret av redvoid; 6. mars 2020 kl. 19:59.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kp for update! Og welcome back to society!��
Sitat av redvoid Vis innlegg
Pakken kom frem, fikk hentelapp i posten men valgte å ikke gå ned på postkontoret for å hente den.
Vis hele sitatet...
Creds, smart move!
Jeg ble grådig og henta en pakke for mye for noen år siden Ganske overbevist om at det var noe samarbeid mellom lokalt politi og de i postskranken, for razzian kom bare 1-2 dager etter pakka var utlevert.