Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2912
Fikk bot for noen uker siden og jammen tok det tid før purringen kom.
Skal sende sånn underskrift greie, men hvordan bør jeg skrive underskriften? Jeg skrev blokkbokstaver når jeg signerte under boten- Grunnen var at jeg ikke husket underskriften på bankkortet

Bankkortunderskriften ble skrevet for 10 år siden når jeg var omkring 13. Vil det ikke virke rart om jeg fortsatt skriver på samme måte ti år senere? Eller bør jeg heller gå for løkke slik at dem blir forvirret?
Uvaksinert 👍
Spiller ingen rolle hvordan du skriver under, det er jo din signatur og om du vil endre den så gjør du det.
Skriv under slik du skriver nå, det er den som gjelder. Om underskrifta di nå ikke ligner på underskrifta på kort/legitimasjon burde du vurdere å få et nytt kort med oppdatert signatur. Bankkort med bilde og trykt signatur er vel også på vei ut etterhvert som rent nettbaserte banker tar over, så du må kanskje uansett være forberedt på å bruke annen type legitimasjon.

Min egen underskrift har endret seg med årene, etterhvert som underskrifta mi ble mer og mer uleselig og "ødelagt" etter mange år med studier og hurtigskriving av forelesningsnotater, samt en periode med hyppig underskriving i besøksprotokoll ifm jobb.
Sist endret av Tommel Totter; 3. mai 2017 kl. 17:27.