Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 7269
Så stor er din nabos penis

Her er nettstedet alle jenter har ventet på: Noen enkle utregninger viser deg hvordan kjæresten, naboen eller kollegaen din er utstyrt nedentil.

Hvilken mann ønsker du å vite størrelsen på snurrebassen til? Nå er det lett som en plett å få detaljerte svar på intime detaljer.
Gå inn på hjemmesiden til nettstedet Size Him Up, og svar på noen enkle spørsmål, så får du svaret i både inches og centimeter.

Hender og føtter
Alt du trenger å vite er størrelsen på drømmemannens hender, føtter og nese. Så gjør nettstedet resten av jobben.

Avisa Metro har beregnet størrelsen på fotballspiller David Beckhams utstyr, og kommet til et resultat som neppe tilfredsstiller ex-spice Victoria.

I følge avisen skal David Beckhams penis være 13,2 centimeter lang.


Hemmelig formel
Som en trøst til de som ender opp med det korteste resultatet i testen, lyder ordene ”det er ikke størrelsen på båten, men lengden på reisen som teller”.

En pressekontakt for nettstedet og kondomprodusenten Condomi, sier, i følge Ananova:
– Dette har blitt vitenskapelig testet, så utregningen er nøyaktig.

Hun nekter å oppgi detaljer for hva slags formel som blir brukt til å finne de pikante målene.
Vis hele sitatet...
Sakset fra http://www.nettavisen.no/servlets/pa...=7&item=227712

Det værste er at det ser ut til å stemme :P

Testen tar du her: http://www.sizehimup.co.uk/
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
hehe *bare å vite størrelsen på hender, føtter og nese* ... vel Unnskyld meg nabo, skulle bare ta noen vitale mål av hendene, føttene og nesa di jeg, går det greit??

Har ikke testa den, men hvis det stemmer så er det jo morro
Ministry of Love
sptz's Avatar
den stemmer nok ikke nei, skal ikke skryte på meg 25,2 cm... men den var litt morsom da
den stemte på meg
det stemmer ikke nei....

jeg har faen meg ikke mindre pikk en beckham ass... =)
fikk 9 i testen, men dog den nærmer seg 25 cm
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
haha, dere hadde ikke nådd 1/4meter om dere hadde stått på hodet med 130 kg bunnet fast til mr johnson....
meneh, hvem gidder å måle henda og nesa si for å se at om det stemmer??...
Stemte fint det.
ja, er sant det, stemte bra..

Men så var det jo temmelig så omtrentlig alt var...
Ehh, det er jo tungvint og måle hender, føtter og nesen !??!!
Høh, høh.

Prøvde to-tre ganger da jeg er i grenseland på målingene.
Og joda, gjennomsnittlig så stemmer det vel på et vis.

Varierte mellom 9,5 til 23,2 cm, så da er vel det meste (be)dekket
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
aner ikke hva de fot-størrelsene betyr..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
mbøffel: Hold musen over så ser du da det..
Forøvrig var den greia way off. Heh
Doh.. Jo større nese en har jo mindre blir piljen.. Hva skjer da med øst-europeere? Eller jøder? De har jo dritstore neser? Stemmer ikke..
Asiatere har ikke neser, og de er vel ikke kjent for å ha de største som finnes heller? Dog de kanskje heller ikke har så store føtter og hender
Testen stemte på meg, men har nå lest at penis-lengde ikke har noe med størrselse på hender en million ganger.
Stemte sånn passe.
Er det ikke bedre og bare måle den.. Om det ikke er din egen så slå personen i svime før du måler... MYE MYE mer nøyaktig

Scha
Først må du "få den" opp på fyren og. Du må sikkert stresse litt for å få den opp på en fyr i svima.
nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
Nei, går faktisk ganske greit
Størelsen på hender og føtter har ikke noe å si på størrelsen på "johannes". Men er man generelt stor, er "johannes" også en schwæring. Dette var konklusjonen på discovery iallefall.
Folk lager faen meg mye rart...
nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
så hvis man er 2 meter og veier litt med kilo så skal man automatisk ha en stor en? Sumobrytere må være well-packed..
fy faen til et frekt script.. blei faen meg fornærma hvor ble det av de andre 5 cm a!?!?!?!?!??!?!?!?!
Opprinnelig postet av na1t
fy faen til et frekt script.. blei faen meg fornærma hvor ble det av de andre 5 cm a!?!?!?!?!??!?!?!?!
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke dem eksisterer...

Scha
stemte faktisk bra.. hmmz.. ?
stemte faktisk ganske bra var innenfor de tallene som kom