Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 7019
Hei!

Husker for et år siden at noen hadde vekkeklokke på pcen.
Jeg er ikke sikker på hva programmet heter men man kunne selv velge hvilken sang den skulle spille, og du kunne ta pcen i ventemodu/hvilemodus så slo den selv seg på når du måtte stå opp.

Noen som vet om lingende program?

Takker for svar.
"Easy MP3 Alarm Clock" fungerer bra.
skriv i kjør:

at 06:00 Cprogramfiler\Videolan\vlc.exe Cdocuments and settings\user\mine dokumenter\min musikk\minsang.mp3

hvor du bytter ut klokkeslett, og sti til sangen


EDIT: er ikke sikker på om dette fungerer med ventemodus
Sist endret av VivaLatrina; 27. august 2009 kl. 23:16.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
at 22:20 FProgram Files\Windows Media Player\wmplayer.exe FUsers\Public\Music\Sample Music\Sleep Away.mp3

Men den gikk ikke, men det er nok et eksempel på PEBKAC vil jeg tro.

Jeg har med lite hell brukt onlinealarmclock.net
Jeg vil ikke anbefale den, jeg vil mye heller anbefale at du laste noe ned eller for guds skyld lager "møter" i kalenderen på mobiltelefonen din. Disse kan du som regel sette til "gjenta hver dag" også krysse over de dagene du går på jobb på. Begynne du forskjellige tidspunkt er det bare å skifte på de særskilte dagene. Tar nok kortere tid enn å laste ned og lære noe programvare.

Dessuten fungerer den om du sovne i en busk tidlig søndags morgen.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Gå til onlinealarmclock.net og se hvor den redirecter deg . . .
Sitat av Sio Vis innlegg
at 22:20 FProgram Files\Windows Media Player\wmplayer.exe FUsers\Public\Music\Sample Music\Sleep Away.mp3

Men den gikk ikke, men det er nok et eksempel på PEBKAC vil jeg tro.

Jeg har med lite hell brukt onlinealarmclock.net
Jeg vil ikke anbefale den, jeg vil mye heller anbefale at du laste noe ned eller for guds skyld lager "møter" i kalenderen på mobiltelefonen din. Disse kan du som regel sette til "gjenta hver dag" også krysse over de dagene du går på jobb på. Begynne du forskjellige tidspunkt er det bare å skifte på de særskilte dagene. Tar nok kortere tid enn å laste ned og lære noe programvare.

Dessuten fungerer den om du sovne i en busk tidlig søndags morgen.
Vis hele sitatet...

prøv med "" rundt filbaner med mellomrom, min feil :P


sånn:

at 22:20 "FProgram Files\Windows Media Player\wmplayer.exe" "FUsers\Public\Music\Sample Music\Sleep Away.mp3"
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Kaching! Profit!
Beklager det med PEBKAC. Jeg mente meg selv!
anbefales ikke vis du har vista, da de har slike fine oppdateringer hele tiden og restarter Pcen, kom to skoletimer for sein idag pga. det.

Men ihvertfall, denne bruker jeg: http://www.brothersoft.com/alarm-71188.html
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
anbefales ikke vis du har vista, da de har slike fine oppdateringer hele tiden og restarter Pcen, kom to skoletimer for sein idag pga. det.

Men ihvertfall, denne bruker jeg: http://www.brothersoft.com/alarm-71188.html
Vis hele sitatet...

Jeg ahr også brukt denne. Funker helt fint. Faen jeg fikk noia av den sirenen som er der:P DA våknet jeg:P Men det funket bare en gang
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Sio Vis innlegg
Kaching! Profit!
Beklager det med PEBKAC. Jeg mente meg selv!
Vis hele sitatet...
DVS i Win7 ser det ut til at man kan korte ting ned: at 22:41 "FUsers\Public\Music\Sample Music\Sleep Away.mp3"

Men jeg får ikke stoppet sangen! Finne den ikke blant prosessorene heller.
Edit: Phew, sangen er over og looper ikke. Dette er genialt om man vil spre litt hekkan og finner en SKIKKELIG lang Mp3.
Men hvem på nFF vil vel det? Her er bare kosegutter og søte jenter som neppe er de samme søtnosene på den andre siden!

Har møtt mer Chris Hansen kopier her enn jeg gjør på NBCs nettfora!
Sist endret av Sio; 27. august 2009 kl. 23:46.
Er det noen av disse som fungerer i hvilemodus eller ventemodus?
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Jeg ahr også brukt denne. Funker helt fint. Faen jeg fikk noia av den sirenen som er der:P DA våknet jeg:P Men det funket bare en gang
Vis hele sitatet...
Ja, den fungerer bra, enkel å bruke. du kan også bruke sanger du har på Pcen til alarmtone!

bor på hybel, har logitech z-5500, så rister som faen om morgenen når alarmen starter! Har denne sangen som alarmtone: http://www.youtube.com/watch?v=ED_pU2oDnug

har enda ikke fått klager av andre som bor her enda, men kommer vell en dag!^^
Wimp har vekkerklokke. Forøvrig kjøpte jeg en verkkerklokke app til min ifon. Det forbanna drittprogrammet slukte alt jeg har av strøm, og jeg er veldig avhengi av at jeg har strøm på mobilen min til jobb, for ikke minst å komme opp om morningen.
Sist endret av mo3; 28. august 2009 kl. 00:51.
Bruk "scheduled tasks" i windows.