Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 740
er noen andre på justeringstur nå?
jeg har spist 43 blå, 5 fete linjer god pepper, 2 jointer.
formen er god.
det blir subutex eller en ny våkedag.
Jeg er på vei ned fra en DMT-reise i hyperspace.. Skal se Renegade (eller Blueberry som noen kaller den) for 3 gang.. Veldig bra film, anbefales. Spesiellt for folk som er interessert i tradisjonell bruk av ayahuasca, peyote og lign.
Glad jeg ikke har rørt noe av det du har fått i deg i kveld, men jeg håper du har det fint. God natt videre..
Sist endret av mentalmelt; 21. november 2006 kl. 06:29.
Et det den western syretripp filmen fra 2004 du mener? Har prøvd å finne den lenge nå, men det er ikke mye lett
Renegade.. får man leid den eller må lastes ned.

offtopic. men er man på speed. hjelper det no sælig å spise blåe får å få sove.. hvis man har døtta i seg tett speed en hel dag så vil sove på natta.? andre altenativer? utenom subber.
kan dette være et forsøk på en "se på meg så flink jeg er å putte i meg masse greier! aknowledge it" tråd?

en tråd som bare sier hva du har puttet i deg. ingen anne info uten om at formen er bra. helt ubrukelig. den ble itilleg stjålet av et film tema.
Sist endret av Mullah; 21. november 2006 kl. 13:49.