Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1499
yo.. prata med legen i dag, og prøvde å få tak i noen downere og roe meg ned på.. men han sa at bare folk med flyskrekk får sånne? er det sant? hva faen skal jeg liksom si til han? kjenner masse folk som får utskrevet godsaker.. ble litt deppa nå, hadde høye håp til dagens legetime..
Kjenner du masse folk som får godsaker. Bytt lege. Eller kjøp ulovlig.
Tror ikke det hjelper å bytte lege, er veldig og få drugs på resept.. Folk med flyskrekk pleier vel ikke å få noe sterkere enn sobril? Og det er ikke akkurat noe å trakte etter
Sitat av davidentotre
Kjenner du masse folk som får godsaker. Bytt lege. Eller kjøp ulovlig.
Vis hele sitatet...
får det jo heller på resept.. er så stress å løpe etter det hele tida.. dessuten varierer det veldig på hva man får tak i... hadde vært digg å bare ha no fast på sida, og få no årtlig fra en proff som vet hva man trenger men det er jo det om jeg trenger det da

tenkte på no benzoer.. hva burde jeg si til han for å få non benzoer? "yo jeg trenger benzoer"?

benzooooerrrrr! <3<3

bare noen milde liksom... det trenger ikke være så sterke benzoer, bare noen medium sterke benzoer kanskje
Det er vanskelig å bare få noe benzoer etter å ha vert til èn legetime.
Noen leger er ikke så nøye på det, men mange er blitt strengere nå,
for de vet at missbruket av slike preperater er stort.
For å få det av legen din må du bygge opp tillitten din til han/hun.
Si ja til det du får, selv om det bare er c-preperat.
Selfølgelig funker ikke det på deg, så da får du prøve noe annet.
Og plutselig har du prøvd så mye at du må øke det til b-preperater.. Funket for meg..
det virket veldig stressende og langsommelig... dessuten har jeg vært hos den samme legen før

men finnes det ikke noen raskere metoder? en kar jeg kjenner sa faktisk bare "gi meg sobril nå, ellers dreper jeg meg selv" og det funka veldig bra.. jeg er bare litt redd for å bli sperra inne hvis jeg prøver det samme.. og sikter jeg for høyt hvis jeg spør etter sobril?
Ja, jøss...Har tatt lang tid, men er absolutt verdt det!
Og er du heldig så har du en mye kulere lege enn meg,
så du kan være heldig å få noe utstrevet mye kjappere enn jeg fikk!
Du kan si du har så mye angst, nerver eller smerter at du ikke orker mer,
og ikke vet hva du skal gjøre. Eller hva du kommer til å gjøre.
Det å si "få sobril uten dreper jeg meg" kan oppfattes som en trussel hos noen,
og det er ikke så greit å ha på seg at man prøvde å true til seg piller.
Bare forsett å si du har problemer med hva det enn skal være,
så ordner det seg nok til slutt.
Jeg sa til min lege at jeg hadde fått prøve noen tabletter av en venn eller tante,
jeg husker ikke helt hvilken jeg sa, men uansett, det også funket helt fint!
Sist endret av lyselilla; 20. november 2006 kl. 18:36.
Null stress det da.. Fikk et brett med 25 valium da jeg skulle til cuba.
Sitat av Dr. Hansen
Null stress det da.. Fikk et brett med 25 valium da jeg skulle til cuba.
Vis hele sitatet...
you bastard!

kan jo for såvidt si at jeg får piller av kompiser, hvis han ikke gir meg no.. men d er fortsatt en måned til jeg blir innkalt, kanskje han kan sende meg en blåresept på sms
har det noe å si om han vet at jeg ruser meg ganske ofte? han virket litt motstander av hele greia.. "det kan være litt fali" eller no sånt... hehe teit..
jeg skal ha noen benzoer om jeg så må bombe apoteket og plukke bitene..

jeg må vel bare bytte lege.. faen k**f***e jeg liker ikke leger, de gjør ingenting og er skikkelig rike.. ga han kontant betaling for timen i sted. da fikk han ett psychokapitalistisk glis i trynet, og sa "ja.. bra.... det hjelper veldig, at du betaler sånn for timen din <fullt navn>....." med en creepy pervostemme
Sist endret av samefaen; 20. november 2006 kl. 19:38.
Selv gjorde jeg som tidligere nevnt her, starta med C preparater og når de ga tilnærmet ingen effekt så har jeg etterhvert fått mogadon, valium og sobril. Disse fungerte fint og jeg ble SUR når jeg ble sendt til psykolog og ""spesialist"" lege som tok fra meg medisinene og satte meg på C preparater igjen fordi det var mere etter dems 'policy' å gi C preparater og ikke B preparater.... Går fortsatt uten B preparater så hvis legen spør om du vil bli "overført" til spesialister som tar seg av medisineringa- be han/hun dra til helvete

edit: Jeg gikk på de fordi jeg faktisk trengte de, ikke for å ruse meg/lande.
Hadde vært OK hvis C preparatene faktisk ga en grei effekt uten 1001 bivirkninger som C preparater gjerne gir meg....
Sist endret av halla; 20. november 2006 kl. 19:56.
hvis du er jente og vil ha "sterke" tabletter er det bare å si du har helt uutholdelige mensensmerter... paralginforte it is!
hva er sjangsen for at det funker for gutter også?

evt hva annet kunne jeg fått det for...? denne legen liker ikke å skrive ut medisin til folk...