Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 749
Noen som har prøvt disse pillene?
Jeg har tatt de en gang tidliggere i år, syntes de jeg tok var veldig gode. Var de med topp quality for å si det slik. Jeg røykte og nesten 1g med gall nå jeg tok dem, kjente egentlig ikke at jeg ble fjern, så det var bare dumt av meg å røyke mens jeg var rusa på fz'en.

Men uansett, her er spørsmålet... Kan man sove på fz? Jeg skulle egentlig hatt noen sovepiller, men fikk tilbud om fz, viss jeg blir gira på de så tar jeg et par i morgon tidlig.... Hva står egentlig FZ for?

Takker for svar...
Sist endret av sneipen; 20. november 2006 kl. 17:41.
http://www.freakforum.nu/forum/showt...076#post796076
Ut ifra den posten forstår jeg det som at det er en form for blåvalium,
selv om bokstavene fz og valium henger ikke sammen for meg.
Hvis ikke det har noe med produsentnavnet og gjøre da..

Eller så står fz kanskje for flunitrazepam, det passet bedre med bokstavene.

Hvis det er noen av de to, så kan man sove på de, ja.
Valium beroliger og flunipam er for søvnvansker.

Og begge kan gjøre deg gira/opplagt/rusa om man tar en høyere dose.(?)
Det er 10mg blåvalium ja
Ja, har prøvd de. De funker veldig bra, men ikke spis for mange. Det er jo selvsagt individuelt hvor mye vi tåler, men 6-8 var nok i massevis for meg(70kg). Ikke lurt å ta de sent på kvelden om du skal på jobb/skole neste dag.
Søk neste gang. står mye om FZ
Søkte etter Fz men fan ikke en dritt.
De er va man kan kalde gatemix, og de fungerer veldig bra.
Jeg har tatt 3stk og det fungerer bra, men kjøper nokk mei enn 3stk neste gang. tar man man stk så tror jeg det er optimalt, ivertfall for meg.

Uansett, toppers piller. Er nokså pillefjern nå så eg gir opp skrivinga for i kveld. Skulle bare tatt et trekk fra bonga så hadde det satt prikken over i'en.