Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 948
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vurderer å prøve lyrica. Kan dette preparatet være hurtigvirkende mot sterk angst? Vil det gi abstinenser ved en uke normal dosering for så å bråstoppe? Vil det gi en behagelig følelse uten at noen merker at du har tatt noe?
Hei
Jeg skal prøve å svare deg litt, mulig at andre ikke er enige, eller har andre svar.
Min erfaring er at Lyrica ikke virker så hurtig, men etter en time burde effekten komme. Sjekk i felleskatalogen for å få bedre info.
På normale doser vil du ikke være påvirket slik at andre merker det, men har du ikke brukt Lyrica før vil du nok føle deg påvirket de første dagene.
Dersom ditt probroblem er sterk angst ville et annet legemiddel vært bedre, etter min mening.
Etter en uke med inntak av Lyrica, ved normal dosering,går det nok fint å bråslutte.Dersom en en tar større doser og bruker det over lengre tid kan bråslutt gi en fæle abstinenser.
Håper dette var litt oppklarende.
Klem fra Betty

]Hei
Jeg skal prøve å svare deg litt, mulig at andre ikke er enige, eller har andre svar.
Min erfaring er at Lyrica ikke virker så hurtig, men etter en time burde effekten komme. Sjekk i felleskatalogen for å få bedre info.
På normale doser vil du ikke være påvirket slik at andre merker det, men har du ikke brukt Lyrica før vil du nok føle deg påvirket de første dagene.
Dersom ditt probroblem er sterk angst ville et annet legemiddel vært bedre, etter min mening.
Etter en uke med inntak av Lyrica, ved normal dosering,går det nok fint å bråslutte.Dersom en en tar større doser og bruker det over lengre tid kan bråslutt gi en fæle abstinenser.
Det er lett å få en fin følelse på Lyrica, men da må du ta større doser enn det legen foreskriver, 450 mg er en god dose for meg, eller var.
Da min tilgang til Lyrica tok slutt var det et helvete, bare så du vet det.
Håper dette var litt oppklarende.
Klem fra Betty

Kan noen fikse dette, ble dobbelt opp, prøvde å redigere.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 16. januar 2019 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for svar. mulig jeg dropper det da. Jeg har tidligere prøvd diazepam uten særlig virkning. oxy og kodein har vært fantastisk, men ønsker ikke det helvete med abstinenser igjen. Tenkte derfor at kanskje lyrica var litt snillere ved stopp.
Håper det var til litt hjelp.
Min erfaring er i alle fall at Lyrica er verre å slutte med en benzo, mulig at benzo påvirker belønnings systemene i hjernen i mindre grad. Lyrica går rett på gaba systemet, men dette kan andre forklare bedre enn meg.
Klem fra Betty
Kan man få lyrica mot tvangstanker? Jeg vasker og vasker og vasker. Nå må barna skifte sokker når de skal opp i sofan.