Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 867
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan vil effekten være på 40mg?
Og er 50kr / pilla mye?
Jeg tok 22mg ritalin sammen med 36mg concerta og syntes ikke det var noe spesielt gøy. Tok det i gym timen på u skolen for flere år siden. Ble bare i litt bedre humør+lit mer energi. Fikk også en utrolig konsentrasjonsevne. Eneste jeg kunne tenke meg å bruke det til er studie dop. Ville ikke kastet bort pengen mine på det i såfall må du nok ta mye mer. Nå skal det også sies at rus var noe nytt for meg og at effekten kan ha føltes litt sterkere etter som jeg hadde alt for høye forventninger.
Husker første gang jeg tygget 54mg concerta. Overstimulert som faen. Er vel more or less same shit.

Ja 50 kr pila er mye, veldig mye.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smell en opp i anus så kjenner du den godt

Vis du får tak i Adderal xr eller lignende anbefaler jeg og knuse kulene og snorte, Smeller greit.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Smell en opp i anus så kjenner du den godt

Vis du får tak i Adderal xr eller lignende anbefaler jeg og knuse kulene og snorte, Smeller greit.
Vis hele sitatet...
Smell i anus?! Kan du utdype deg her, ble nyskjerrig haha!
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Admin221 Vis innlegg
Smell i anus?! Kan du utdype deg her, ble nyskjerrig haha!
Vis hele sitatet...
haha det forstår jeg

Er en ny greie hvor man løser opp dvs rus midler i vann og bruker en oral sprøyte og injesere det i anus.

Jeg er absolutt ikke noe ekspert men anus trekker til seg vesken mye raskere en når man svelger feks så man får et ganske heavy rush.

Vet at folk ofte gjør dette med MDMA og spesielt typ adderal ritalin ol.
Men man kan ikke gjøre det med alt.

Du kan søke på "How to Boof Reddit og du vil få masse informasjon men mye av det er veldig useriøst.

Er rett og slett at man inntar stoffet i ræva istedenfor oralt.