Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1345
Lurer på om noen kan hjelpe med å identifisere en pille?
Den er mintgrønn med trykket «OC» på ene siden og delestrek på andre side. Skal være Oxycontin 80mg, men redd det kan være noe annet.. I så fall, hva?
De er også litt større i størrelsen i forhold til andre oxy jeg har vært borti (40mg). Mintgrønn tvers igjennom og ikke hvite inni som de jeg har vært vant med. Bilde lagt ved:

https://imma.gr/77706x54478
Sist endret av Kiiara; 3. januar 2019 kl. 09:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er ikke oxy. Den fargen skulle vært litt "mildere" grønn og det skulle stått 80 på andre siden. Altså oc på ene siden og 80 på andre. Vær forsiktig er mitt råd OM jeg tar feil så beklager jeg, men du finner det ut på felleskatalogen åssen de ser ut og farge mener jeg og huske.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Dette er 80mg Oxy fra felleskatalogen
Kan det være utenlandske fra sandoz du har ordna deg ?
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg selv har aldri sett en OxyContin med delestrek? Uansett hvor i verden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg selv har aldri sett en OxyContin med delestrek? Uansett hvor i verden.
Vis hele sitatet...
Henger meg på den. Det er jo depo pille, så det skal jo tas hele.. Minna meg mere om Rohypnol fra 2000 tiden hvis jeg ikke bommer nå da
Oxycontin skal ikke deles mtp det er depo pille. Så at den har delestrek gjør at det blir vansklig å tro det er en oxy. Skal vel også stå 10/40/80 på den ene siden alt ettersom hvor mye som er i den.

Ja det ligner, men tror det er noe annent du har her.
Anonym bruker
"Lilla Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det der er nok hjemmesnekret. Ekstremsport når det kommer til opiater å spise noe slikt. Kjøp deg fentanyl tester eller noe. OC skal være filmdresjert og innsiden skal være hvit tvers gjennom. OC står for Oxy Continouis så vidt jeg vet. Samme produsenten har også utgaver uten depot, de heter OxyNorm.

Hvis denne pillen ikke blir helt gelé når den kommer i kontakt med vann så kan du være sikker på at det er hjemmelaget. Det at de har valgt å sette en delestrek på den viser at de i det minste prøver å fortelle at du skal være forsiktig. Spent på hva den inneholder og hvordan den reagerer med vann.