Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1071
Hvordan går man frem når man ønsker å begynne å mixe sin egen Vape juice? Hva trenger man, hvor bør det kjøpes ifra, og har dere noen generelle tips om hva man BØR gjøre? Og hva man IKKE bør gjøre?

På forhånd, takk.

P.s. dette er Direct to lung vape
Sist endret av Mokkasinen; 5. desember 2018 kl. 09:17.
Trenger «ren» nikotin i VG og PG, og en smak. Er nok andre som kan utdype bedre men dette er basic. Anbefaler også sprøyter for å blande nøyaktig og unngå søl.
Pg/vg væske
Nikotin (hvis ønskelig, den ødelegger litt smak)
Og selv anbefaler jeg sterkt en liten ”heroinsprøyte“ typ 1ml sprøyter kun for nikotin! Vanlige doser nikotin er alt fra 0.4ml til 2ml. Det er heeelt umulig å ta på øyemål eller med 10ml sprøyter
Kjøp ml glass. Samt må du du finne nettbutikk som selger konsentrat, noe som blir vanskeligere og vanskeligere pga politikk. Sett bort ifra nich.shots tullet..
Smak konsentrat kan du kjøpe ifra norge. Sprøyte, jeg kjøpte forskjellige ml. Men fant ut, ml glass funker, eneste gangen jeg bruker sprøyte er når jeg skal mikse i 100mg. nikotnin. 10-20ml. er grei størrelse.
https://www.nosmoke.no/ Kan anbefale denne butikken, sjapp levering og greie folk. Ikke noe tull. Har du noen spørsmål så svarer dem på facebook.

Her har du en video som kan være til hjelp. https://www.youtube.com/watch?v=_L18sa1DJJw

Sitat av 420master Vis innlegg
Pg/vg væske
Nikotin (hvis ønskelig, den ødelegger litt smak)
Og selv anbefaler jeg sterkt en liten ”heroinsprøyte“ typ 1ml sprøyter kun for nikotin! Vanlige doser nikotin er alt fra 0.4ml til 2ml. Det er heeelt umulig å ta på øyemål eller med 10ml sprøyter
Vis hele sitatet...
Nikotintyrke og ml. væske er det du blander?
Jeg bruker hovedsaklig 20ml pumpe, alt ifra 4-5.5ml. 100mg nikotin når jeg blander. Normalt sett blander jeg 30ml. Viss jeg kjøper smak ifra store utland jeg er glad i og som må stå litt har jeg blandet 100ml. Så, 10-20ml. pumpe er langt mer praktisk, for min del.
Sist endret av sneipen; 5. desember 2018 kl. 14:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Åja; jeg bruker 20% også mekker jeg også litt mindre i starten for å teste ut oppskriften da det er myyye essenser som bare er dritt. Anbefaler Mount Baker Vaper essensene! Der har jeg treffi gull en del ganger.
Pgvg.no har nettbutikk og fysisk butikk.
Dem har vel best utvalg her på berget av DIY.
De har et rikt utvalg av aromaer, både single smaker og sammensatte ferdige smaker.
Driphacks og FlavourBoss (mener jeg skreiv rett her) i England leverer ferdig blandet aroma hvor du bare tilsetter VG og nikotin. VG er forkortelse for vegetabilsk glyserin.
Søk opp NDS på Facebook,
Norsk Dampselskap.
Der er ingen spørsmål for dumme, og du får garantert råd og hjelp.
Nikotin kjøpes lovlig fra utlandet.
Men igjen, alt dette finner du svar på el så får du svar på alt du måtte lure på.
Har dampa å mixa sjøl i 5år.
På vapebutikken i byen her selger de både VG og PG samt ulike blandinger av disse (feks 50/50 PG/VG etc.) De putter også i ønsket mengde nikotin hvis man spør. man kan kjøpe fra 0.5 liter og oppover for noen hundrelapper. Dette er nok til mange mange tanker. De selger også ulike essenser og smakstilsetninger i form av dråper man drypper i PG/VG. Slik kan man lage juice for mange måneder for prisen av noen få vanlige flasker man får kjøpt med ferdigjuice.
Sist endret av Bluesky_; 8. desember 2018 kl. 01:47.