Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2621
Prøver og finne Vago klammer på ebay men uten hell, hva kan slike hete der?

https://www.clasohlson.com/no/b/Elek...allasjon/Koble
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Wago er produsentnavnet og skal hete det samme overalt.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Merk at du har veldig mykje fake klemmer på ebay og dx. Eg ville aldri brukt fake elektroutstyr i aktiske installasjoner...
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Merkelig, jeg kan vist ikke bruke ebay, Jeg får bare opp andre ting. men takk
Er det mye fake klemmer med VAGO logoen på? selv vist jeg bestiller fra tyskland?
Kan du ikke bare gjøre som andre hobbyelektrikere og gå på Megaflis eller Elektroimportøren?

Da er du ihvertfall sikker på å få ordentlige varer.
Merk deg at det skrives Wago, med "W"
Her er en video som viser forskjellen. Er ikke lett å se forskjell på de, men det kan ha endel å si.

Umulig å vite hva man får.
Kjøp heller hos Clas Ohlson, eller andre steder som selger orginale.
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Skal for det meste bare brukes til 12v og 1-5A så går nok fint. men den prisen Clas Ohlson selger til er ran. hehe
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Hvis du kjøper større pakker på elektroimportøren blir prisen per stk en del lavere: https://www.elektroimportoren.no/wag...ent=searchlist
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Det var jo mye mer overkomlige priser . Takk for link.
Uvaksinert 👍
Det meste av ting som selges på ebay, alt fra gitarstrenger til barberblader som er veldig billig er det fordi det er fake og dårlig kvalitet. Det samme gjelder DX og aliexpress og alle slike billigsteder. Fake, fake og fake.