Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2249
Noen som kan anbefale en god android tlf i dette prisjiktet? Så bra batterilevetid som mulig og bra kamera er noe jeg verdsetter.

Anbefalinger?
Oneplus 6. Jeg er kjempe fornøyd med min, spesielt batteritid og det at den har dash charge noe som gjør at den lader veldig fort.
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Oneplus 6. Jeg er kjempe fornøyd med min, spesielt batteritid og det at den har dash charge noe som gjør at den lader veldig fort.
Vis hele sitatet...
Selges denne i Norge? Har lest mye bra om tidligere utgaver av Oneplus mobiler.

Hvor lenge har du hatt den og hvordan er kameraet?
Samsung s6,s7,s8 og s9.

Den du finner billigst. God erfaring med alle 4, kjempebra kamera som kommer i knallgod kvaltet.
Sist endret av Cloor; 8. oktober 2018 kl. 20:36.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Samsung s6,s7,s8 og s9.
Vis hele sitatet...
Jeg liker ikke Samsung. Mye bloatware og dritt som følger med etter tidligere erfaringer.
https://www.prisjakt.no/product.php?p=4758382

Ingen over ingen ved siden av i det prissjiktet. Gode argumenter for at den også er den beste telefonen totalt sett akkurat nå.
One plus 6T er ventet lansert idag eller de nærmeste dagene. Huawei Mate 10 Pro er fortsatt knall telefon til tross for at mate 20 er ute. Prisen er vel ca 5000 nå om dagen.
Sist endret av random67489; 8. oktober 2018 kl. 20:43.
Ser bra ut denne ja, frister litt. Har dere personlige erfaringer med kameraet. Takk for svar, jeg ble dårlig tatt i mot på forumet i starten, men ser at mange er høflige også.

Har sett på Huawei P20 pro også, selv om den er dyrere. Noen her inne med eierskap av denne?
Om du tar mye bilder så ruler P20. Nå kommer vel Mate 20 pro også ut ganske snart. Har hørt priser på ca 8500 ved lansering og skal være ennå mer snasen enn p20.
Ikke lett å bestemme seg egentlig, kommet veldig mye gode merker de siste årene.
Bra med konkurranse ja.

Er villig å strekke meg til 8k for P20 pro, lekker mobil.

Er åpen for feler forslag ofså
Sist endret av Dorullnisse; 8. oktober 2018 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bruker Iphone, men har en MotoG6 pluss til 3000,- som reserve telefon. Liker androidsystemet til Motorola mye bedre en jeg har erfart med Samsung tidligere. Les testen av MotoG6 og vurder den Fint å kunne bruke de 3k til overs på noe annet gøy!
Gikk fra Huawei P20 til OnePlus 6. Et av de beste kjøpene jeg har gjort. Deilig med nesten ren Android også. Kan trygt anbefales
Hold ut litt til og pixel2 vil ligge på rundt 6k. Dette er en telefon med kjempe god kamera (se video av stabilisator) og batterilevetid som andre konkurenter. Men det beste er helt klart oppdateringer kommer samme dag som de blir sluppet og clean android. Prisjakt er desverre dårlig på å indeksere nye sider, beste pris er MyTrendyPhone
Sitter selv nå med en nexus 6p. Telefonen ble kjøpt i skiftet 2015/2016 og fortsatt strålende fornøyd. Min lokale elkjøp har fortsatt denne mobilen til 5995,-, s prisen holder seg godt.

Imorgen kl 1700 lanserer google pixel 3. En telefon jeg forventer vil ligge rundt 10k. Så jeg blir nok selv å kjøpe pixel 2 når den har ramlet litt til.
Foretrekker å bruke tripod eller gimbal for filming. Men klart for ad-hoc video så blir det for mye pes. Personlig så synes jeg Pixel telefonene ble for dyre, og de var sene med å få de til landet. Bra kamera og bra kamera software. Men ellers så er det mange andre som slår pixel på det meste idag. Og til en langt lavere pris. Og det blir jo i beste fall et kompromiss. Gå for bra kamera i pixel men forrige gen cpu? Litt liten skjerm, lite RAM og slakk cpu? Er mange mobiler jeg ville valgt før pixel 2 ass.
Jeg er HTC-fanboy. Men ikke uten grunn. Knappene suger bittelitt, men de funker faktisk etter oppdateringen. Bedre kamera enn de nye iPhonene? (jf dxomark) Ihvertfall fantastisk kamera, like under P20 Pro. Blant de beste høyttalerne du får (kanskje slått av LG på volum, men ikke bass?). Ingen av gutta hadde med høyttaler på ferie, fungerte greit å bruke mobilen. Spennende å programmere sin egen RPA som klikker for deg ved å klemme på mobilen. Feks setter jeg den til å trykke på en av de øverste knappene ved å klemme. Når man får øvd seg på edge sense er det en helt ny opplevelse, veldig innovativt og det hjelper deg å gjøre ting raskere og håndtere mobilen med én hånd. High res audio gjennom bluetooth (ikke alle som har aptx hd).

Snakker selvsagt om HTC U12+. Den har gått ned en tusenlapp i pris i det siste, koster ca 7000.

Får 24 timer batteritid med ca 4,5 timer screen on time (lett bruk av høyttaler, browsing, sms, snapchat, kamera, youtube, bluetooth, max brightness og aldri battery saver). Ikke topp, men brukbart.

Anbefaler den gjennomsiktige modellen der du ser hardware. Det er unikt, tøft og er ikke like ille på fingeravtrykk som disse glass/speil-mobilene.
Sist endret av Chronic420; 9. oktober 2018 kl. 02:13.
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
jeg ble dårlig tatt i mot på forumet i starten, men ser at mange er høflige også
Vis hele sitatet...
Du entret forumet med å kalle folk feige og dumme dersom de ikke tror på konspirasjonsteoriene dine.

Som du ble fortalt i samme tråden; dropp offerrollen - den kler deg ikke.
Jeg har hatt min siden da den kom ut, veldig fornøyd. Kameraet er rimelig bra, var litt dårlig i starten, men etter oppdateringene som kommer løpende har det blitt veldig bra!
Rask og fin også, har bare av og til litt problemer rett etter oppdateringer siden det kan komme litt små bugs på apper...
Takk for alle gode råd og forslag. Oneplus 6 frista litt må jeg si med ren Android. Men siden kamera er det jeg prioriterer høyest bestilte jeg en P20 Pro i dag, håper jeg har gjort et bra valg.



Sitat av Neptunia Vis innlegg
Du entret forumet med å kalle folk feige og dumme dersom de ikke tror på konspirasjonsteoriene dine.
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager. Det har jeg aldri sagt så her putter du altså ord i munnen på meg. Vennligst ikke avspor tråden og bland inn slikt tøv, denne tråden omhandler mobiler, ikke konspirasjonsteorier.
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Hva i alle dager. Det har jeg aldri sagt så her putter du altså ord i munnen på meg. Vennligst ikke avspor tråden og bland inn slikt tøv, denne tråden omhandler mobiler, ikke konspirasjonsteorier.
Vis hele sitatet...
Da foreslår jeg at du heller ikke begynner å trekke ondt blod fra andre debatter inn i denne tråden, ellers blir din fremtidige karriere her på forumet drastisk forkortet.