Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  120 12484
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Acer er ett proffesjonelt firma, no need for de å scamme oss. Jeg sendte inn for 2 uker siden, 2 uker to go!
Enig det, men har gått over 4 uker nå. Det vil da også si at returretten har gått ut... Grunnen til at jeg kjøpte brettet var fordi det "kosta" 1000 spenn...
Ikke fått cashback. Sendte mail i går, så får nok svar innen 3 dager

Edit:

Your order has been processed.

You will receive soon an email with the status of your order.
You will be credited of the cash back amount within 6 to 8 weeks after the date of your application.

Kind regards
Your ACER team
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fortsatt ikke skjedd noen oppdatering hos meg, slik for alle?
Sitat av Deftones Vis innlegg
Hvorfor skal Acer/butikkene bruke et system merket med en kraftig * bak betingelsene med masse bullshit, istedet for å bare sette ned varen til 1000kr direkte? Cashback.... mer som bæsjback.
Vis hele sitatet...
Det er et amerikansk fenomen. Grunnen til at det gjøres slik er fordi produsenten ønsker høyere penetrasjon i markedet, men av ulike årsaker ikke får butikkene med på å bare senke prisene og motta en bedre innkjøpspris. Som kunde er det stort sett ganske problemfritt med cashback, men det tar fort 30-90 dager fra man har gjennomført salget til pengene er tilbake på konto, rett og slett fordi det er mye manuelt arbeid.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hum, min er oppdatert nå, men det står "Cashback-beløp: :100 €". 100 euro er jo langt unna 1000 nok. Noen andre det har skjedd hos?
Jeg sjekket linken https://eu-deals.acer.com/no_NO/my-a...ipation-status

Og det står det samme hos meg. Rart, rett ovenfor står det 1000 kr på norsk. Rart.
Ta en og slapp av! Pengene kommer og det er sannsynligvis 1000 norske kroner vi får. Står sikkert bare 100 euro fordi det er et automatisk system også deler de ut 100 euro til kjøpere i land med euro..
▼ ... over en uke senere ... ▼
1000 kroner landet på min konto idag, lurte på hva det var, men det var ingen ringere en Acer (custom solutions)

Herlig ;-)
Fikk 1000 kroner igår jeg også Selvsagt får vi alle det, Acer er jo som det står her ett internasjonalt seriøst firma
Kan også bekreft at jeg har fått 1k in på kontoen idag
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Når sendte dere inn kravet?
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Når sendte dere inn kravet?
Vis hele sitatet...
20.09.2013 sendte jeg mitt krav inn
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Står på status: "i overrenstemmelse". Noen som skjønner?

Sitat av jpano Vis innlegg
20.09.2013 sendte jeg mitt krav inn
Vis hele sitatet...
Det gjorde jeg og. Har ikke fått penger
Sjekk til mandag, om ikke inne da, kontakt Acer
Fikk 990 kr på konto i dag, veldig fornøyd med nettbrettet Overgår alle android brett jeg har prøvd Er såklart noe man savner, men angrer ikke på at det ble denne! Noen som har et godt bluetooth tastatur å anbefale, evt en mus å?
Sitat av packman Vis innlegg
Fikk 990 kr på konto i dag, veldig fornøyd med nettbrettet Overgår alle android brett jeg har prøvd Er såklart noe man savner, men angrer ikke på at det ble denne! Noen som har et godt bluetooth tastatur å anbefale, evt en mus å?
Vis hele sitatet...
Bare 990? Fikk mine fulle 1000 her
Du skal ha 1000,- det var det som var avtalen!
Har ikke fått noe enda ! og jeg leverte 19.09
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Hager Vis innlegg
Bare 990? Fikk mine fulle 1000 her
Vis hele sitatet...
Ja, banken min tok 10 kr i gebyr for utenlandsoverføringa :/ Men uansett bra service fra Acer sin side
HAr også fått 1000 kr , men de er nå brukt opp -_- Veldig bra fra acer!