Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 11578
Hei nå har jeg skikket litt rundt etter en billig nettbutikk på prisjakt.
Omtrent hvert produkt jeg sjekket var billigere på Deal.no - Det stod også på prisjakt.no at den var kåret av dem til den billigste nettbutikken. MEN er det noen som har erfaring med den?
Har ikke noe erfaring med dem personlig. Men du kan sjekke ut noen av resultatene her.

http://lmgtfy.com/?q=deal.no+erfaringer

Her hvis du ikke gidder å se etter.

http://priser.teknofil.no/show_shop_....php?shop_id=6
Sist endret av Bl1zzarD; 6. mai 2012 kl. 20:41.
Trådstarter
21 0
lol ok xD Nice google :P
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
En test VG hadde for ikke lenge siden ga Deal.no terningkast 1.
Kilde: http://www.vg.no/teknologi/...
Så også en YouTube kanal en bruker her inne har der hun åpner en pakke hun fikk tilsendt av Deal.no: Hun bestilte Macbook, men fikk en look-a-like Asus Eee PC.
Sist endret av Ru11er; 6. mai 2012 kl. 20:52.
Jeg hadde styrt unna. Men det er jo bare meg.
Pixmania, DustinHome, NetOnNet (Dog tynt utvalg i PC-deler på NoN) er alle billige nettbutikker. Personlig foretrekker jeg komplett.no og CDON.com, grunnet fantastisk kundeservice (personlige erfaringer)

KILDE
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som har noen andre erfaringer med deal.no? De er de eneste med et produkt jeg vil ha, men hvis det er en dårlig nettbutikk, kan jeg stå over.
Bestilte det meste av den forrige PCen min gjennom Deal. Virker som om de har omtrent samme utvalg og nettbutikkløsning som Komplett, MPX, Mamoz, etc.

Noen av datoene var ikke helt riktig for levering, men de har online-chat hvor du kan få svar på det meste. Jeg fikk da etter noe graving beskjed om at det var skjermkortet som de venta på, og at jeg kunne bytte det ut med et annet (og dyrere) mot gratis frakt. Takket nei, fjernet det fra ordren, og hadde pakka levert et par dager senere. Forventet når det er snakk om en 10-12 ulike komponenter.
Jeg kjøper mat hos REMA 1000, Kiwi, Rimi og ved handledisken langs grensen.
Du finner aldri en artikkel i avisen som lister totalprisen for varer kjøpt etter slalom-metoden (TM
Det er totalt tabu og mektig upopulært hos annonsører.

For å kjøpe teknologiske varer bruker jeg samme metoden.
CPU i Ontario, minne i Idaho, hovedkort på komplett, kabinett i Riga, DVD brenner på loppemarked, tastatur på en data-auksjon i Oslo Nord i år 2000 og mus ganske nylig på Clas Ohlson til NOK 99 (Jeg har en 2 dollar mus i skapet til nødbruk)
Kjøp eksakt den kvaliteten du trenger og ikke betal for mye. La Ola Nordmann slites med høye priser. Otto Normalforbruker er en prisbevisst, fintenker og skarpskytter ved innkjøp.
Hvis jeg kjøper noe for USD 27 og ser at jeg kunne ha kjøpt for USD 25 så er den dagen ødelagt.
Sitat av azeller09 Vis innlegg
Noen som har noen andre erfaringer med deal.no? De er de eneste med et produkt jeg vil ha, men hvis det er en dårlig nettbutikk, kan jeg stå over.
Vis hele sitatet...
Jeg skulle kjøpe meg nytt headset til PS3 her om dagen. Jeg gikk inn på komplett og fant det produktet jeg ville ha, for så å søke det opp på prisjakt.no. Deal.no var billigst, men etter et par kjappe søk på google bestemte jeg meg for å styre unna. Jeg gikk heller på den lokale expertbutikken, og sa at jeg ville ha det til samme pris som på Deal.no. Da fikk jeg det for 644,-. Headsettet kostet egentlig 1199,- på expert, men selgeren sa at han hadde ikke noe annet valg enn å gi det til meg for den laveste prisen på prisjakt.no.
Har ikke hatt problemer med deal.no
Sitat av Jim114 Vis innlegg
Jeg kjøper mat hos REMA 1000, Kiwi, Rimi og ved handledisken langs grensen.
Du finner aldri en artikkel i avisen som lister totalprisen for varer kjøpt etter slalom-metoden (TM
Det er totalt tabu og mektig upopulært hos annonsører.

For å kjøpe teknologiske varer bruker jeg samme metoden.
CPU i Ontario, minne i Idaho, hovedkort på komplett, kabinett i Riga, DVD brenner på loppemarked, tastatur på en data-auksjon i Oslo Nord i år 2000 og mus ganske nylig på Clas Ohlson til NOK 99 (Jeg har en 2 dollar mus i skapet til nødbruk)
Kjøp eksakt den kvaliteten du trenger og ikke betal for mye. La Ola Nordmann slites med høye priser. Otto Normalforbruker er en prisbevisst, fintenker og skarpskytter ved innkjøp.
Hvis jeg kjøper noe for USD 27 og ser at jeg kunne ha kjøpt for USD 25 så er den dagen ødelagt.
Vis hele sitatet...
Forstår ikke meningen.. ? Hva snakker du om
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Jim114 Vis innlegg
Jeg kjøper mat hos REMA 1000, Kiwi, Rimi og ved handledisken langs grensen.
Du finner aldri en artikkel i avisen som lister totalprisen for varer kjøpt etter slalom-metoden (TM
Vis hele sitatet...
Dei fleste av oss har ein verdi på tida.

Det er litt grenser for kor mykje tid eg gidd bruke for å spare $2 - den grensa bør vere omlag 3 minutter for min del, ut frå lønnsnivået...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Elendig erfaring med denne butikken. Fikk defekt produkt, men 800 nummeret for "kundeservice" for feilmeldinger tror jeg er en telefon som ligger i en skuff! Prøvde til slutt salgsavdelingen og der skal jeg si de var raske med å ta telefonen.. Snakket med en uvanlig sur fyr som ikke var interessert i kunder som trengte hjelp. Feil avdeling bla bla ikke mitt bord bla bla. Du får PRØVE å sende en mail! Ser at hver 3 kunde på ratingen hos prisjakt er misfornøyd... Kanskje bry seg om kunder etter at salget er i boks å sende medarbeidere på smilekurs : ) Til alle andre: Gå i en butikk med levende hjelpsome fagfolk og betal en 100-lapp mer!

Sitat av DrQuestion Vis innlegg
Hei nå har jeg skikket litt rundt etter en billig nettbutikk på prisjakt.
Omtrent hvert produkt jeg sjekket var billigere på Deal.no - Det stod også på prisjakt.no at den var kåret av dem til den billigste nettbutikken. MEN er det noen som har erfaring med den?
Vis hele sitatet...
Elendig erfaring med denne butikken. Fikk defekt produkt, men 800 nummeret for "kundeservice" for feilmeldinger tror jeg er en telefon som ligger i en skuff! Prøvde til slutt salgsavdelingen og der skal jeg si de var raske med å ta telefonen.. Snakket med en uvanlig sur fyr som ikke var interessert i kunder som trengte hjelp. Feil avdeling bla bla ikke mitt bord bla bla. Du får PRØVE å sende en mail! Ser at hver 3 kunde på ratingen hos prisjakt er misfornøyd... Kanskje bry seg om kunder etter at salget er i boks å sende medarbeidere på smilekurs : ) Til alle andre: Gå i en butikk med levende hjelpsome fagfolk og betal en 100-lapp mer!
Jeg sluttet å bruke Deal.no etter et TV kjøp for noen år tilbake, TV'n ble levert på døra på en fredag ettermiddag, fikk montert TV'n på veggen og søkt inn kanaler.
Når jeg satt og sorterte kanalene, dvs i det jeg flyttet en forhåndsinnstilt videokanal fra 0 til kanal 17 så "krasjet" TV'n fullstendig, bare blå-skjerm på alle kanaler, så da satt jeg der hele helga med en helt ny TV som ikke virket.
Tidlig påfølgende mandag morgen, begynte jeg å ringe rundt og fant ut hvilket verksted jeg måtte levere TV'n på.
Etter mye om og men og frem og tilbake, på grunn av at han som kunne ta avgjørelser ikke var tilgjengelig, fikk jeg først på onsdag vite at jeg ville få ny TV, som da ble levert på torsdag.
Så fra jeg fikk levert den første TV'n til jeg fikk en ny, gikk det nesten en uke, og jeg måtte bruke mye tid på å krangle med Deal om at jeg ikke hadde gjort noe galt med TV'n.
Så jeg er svært missfornøyd med kundebehandlingen jeg fikk hos Deal og har derfor valgt å holde meg unne dem i ettertid, det er selvfølgelig mulig at jeg var uheldig og det er også mulig at de har blitt bedre på kundebehandling, men jeg handler heller på komplett eller tilsvarende fremfor å handle på Deal.
Sist endret av Veggen; 19. september 2013 kl. 15:31.
Jeg har stort sett positive erfaringer med Deal.no.
Det har i et par tilfeller vært litt sen levering hvor de ikke har overholdt avtalt leveringsdato (varer som ikke var på lager), men det er noe alle nettbutikker har i felles..

De gangene jeg har handlet hos deal.no har det kun vært pga prisen. Jeg har brukt kundeservicen 2 ganger og er fornøyd.

Komplett.no vil fortsatt være på min 1. plass, men jeg titter ihvertfall innom deal.no før jeg handler.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av slashdot Vis innlegg
Dei fleste av oss har ein verdi på tida.

Det er litt grenser for kor mykje tid eg gidd bruke for å spare $2 - den grensa bør vere omlag 3 minutter for min del, ut frå lønnsnivået...
Vis hele sitatet...
Jeg kjøper på veien hjem og kan velge mellom flere butikker.
Hvis jeg kjøper mat hver 5 dag og velger forskjellige butikker hver gang så blir det billigere.
Det er ikke noe ekstra tidsforbruk, Bare litt tenking :-)
Jeg skulle kjøpe en mobil gjennom Deal.no. Det gikk så lang tid å få varen (langt over forventet dato og dato lovet av kundeservice) at jeg til slutt fikk annullert kjøpet. Så måtte jeg minne de på å overføre tilbake pengene mine etterpå. Har aldri handlet der siden.