Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 19962
Cookie Monstah ^_^
lurer litt på hva det betyr, på komplett når du har gått til kassen og skal betale så står det varer, frakt, oppkravsgebyr og total pris, men under der igjen så står det "herav mva" hva betyr det? er det noe ekstra du må betale? er det en form for rabatt?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Merverdiavgift. http://www.google.no/search?hl=no&so...meta=&aq=f&oq=
Du betaler det på tilnærmet alt du kjøper.
Sist endret av nso; 16. mars 2012 kl. 15:47.
Nei, det betyr for eksempel prisen er 1000kr, herav 200kr mva,
altså varen koster 800kr + 200kr i mva.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Mva er merverdiavgift, eller moms om du vil. Dette er inkludert i prisen, så du betaler ikke noe mer enn det du har fått oppgitt.
Cookie Monstah ^_^
Trådstarter
okey, noen som vet om man får rabatt på komplett etter å ha brukt så og så mye? siden til jul kjøpte jeg ting til 4k og det kosta meg ca 2,7k
Det må nok ha vært et pakktilbud eller noe sånt, har handla ting langt dyrere enn 4.000 fra komplett, og har aldri fått noen rabatt.
Familien har sikkert handla for over 20k på Komplett de siste 2 årene. Ingen rabatter her!
Ikke forvent rabatt uten at du kjøper noe på tilbud.

Dersom du ønsker et bedre tilbud enn listepris kan man henvende seg til kundeservice, og de fleste sender alltid et prospekt med en noe bedre pris.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Familien har sikkert handla for over 20k på Komplett de siste 2 årene. Ingen rabatter her!
Vis hele sitatet...
20k er ikkje veldig mykje for å sei det slik. Det er under det eg har handla for i år...

Om dei har rabatter for godkunder vil eg tru det ligg ein god del høgare enn det.
Cookie Monstah ^_^
Trådstarter
bruker fetteren min sin bruker, han har handla for godt over 150k ( ja vet, er mye O.o )
Sist endret av lordstian; 16. mars 2012 kl. 16:07.
Sitat av lordstian Vis innlegg
bruker fetteren min sin bruker, han har handla for godt over 150k ( ja vet, er mye O.o )
Vis hele sitatet...
Samme det, du får ingen rabatt hos Komplett sålenge det ikkje er noe tilbud. Men du kan jo alltids sende dem en mail og spørre etter en pakkepris på noe vis du handler mye samtidig.