Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1196
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skal ta prøve idag og har toke 30mg ritalin. tar prøve om noen timer. kan vatne det ut men vil bare vite om det er hvert det. dem tester ikke for metylfenidat. bare amf og det er ikke engang sikkert. har toke 3 10mg ritalin ir for litt øver en time siden
Tok selv en urinprøve som var forventet å slå ut på amf, da tok ritalin daglig på respept. Hadde tatt 20mg klokka 9 på morgenen, og 10mg klokka 13.00.

Urinprøven slo ikke ut på amfetamin.
Tror det kommer an på hvilken type prøve ts tar - siden det varierer en del ifra quick-stickene som politiet bruker - og laboratoriumsorøvene som legene bruker.

Min erfaring i alle fall. Jeg tar mine prøver hos Lar - og der ville jeg fått positivt på metylfenidat.

Kan hende det blir en falsk positiv på amf hvis det er snakk om quickstick-tester.

Lykke til =)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
skal ta prøve idag og har toke 30mg ritalin. tar prøve om noen timer. kan vatne det ut men vil bare vite om det er hvert det. dem tester ikke for metylfenidat. bare amf og det er ikke engang sikkert. har toke 3 10mg ritalin ir for litt øver en time siden
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg vet.

Men 50mg og 36mg concerta gjør ikke det