Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 9372
Etter 10 år uten steroide bruk, som ble avviklet pga innleggelse etter noen ganske alvorlige episoder med politi og våpen. så leste jeg så mye fint om sars, og at det var helt uten bivirkninger.

Bestilte opp noen parti med diverse sars, alle dem som virket fornuftig i forhold til researh jeg gjorde i forkant.

Bestemte meg for å teste ut ostarine mk-2866 først , som er en relativt svak utgave som skal gi omtrent null bivirkinger. tok kapler med 25mg.

Allerede etter dag en merket jeg at jeg hadde mere power, kunne ta flere repetisjoner, å alt så bra ut. å det ble bare bedre og bedre første uken.

day 7 merket jeg at det ble rart i brystene, merket at det var noe som skjedde der, det var skikkelig ubehagelig, har hatt gyno før pga deca/testosterone og russere og for lite nolvadex. så forsto med en gang hva som skjedde.

Men det har ikke gitt meg noen psykologiske utfordringer slik som deca/testosteron og russere gjorde.

All research jeg gjorde i forkant ga meg indikisjoner på at det var unødvendig med anti østrogen når man bruker SARS da det ikke vil øke testosteron nivået.

Jeg har tidliger vært operert da jeg utviklet gyno i ene brystet i puberteten, å etter det fikk jeg det i begge pga av steroide bruk, men hos meg forsvant det, å glemte det helt av pga det ble borte, men kunne kjenne at det var litt brusk der, nesten som et minimalt arr under huden, men det var absolutt ikke synelig eller noe problem.

Nå er det 3 uker siden jeg tok ostarine sist, å det klør å svir i begge brystene, å dem har nok vokst en del, blør av brystvortene etter lange kardio øvelser pga klær gnager, klær som aldri gnagde før, å det verste er at faebskapet vokser fortsatt :P

For min del så veit jeg at dette blir borte av seg selv, men kan nesten garantere at man får gyno av SARS hvis man har hatt gyno før, eller at man har hatt det i puperteten. gyno blir aldri borte uten operasjon, men dem blir mindre med årene.

For alle andre så tror jeg man kan slappe av angående SARS.

Gikk også opp ca 1.5 kg i vekt første uken, uten at jeg ble pløset i trynet, til tross for endeløse kardio økter.
Sist endret av kim; 19. mars 2017 kl. 00:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil bare påpeke en liten ting her. SARS er "Severe acute respiratory syndrome" https://no.wikipedia.org/wiki/SARS
Det du snakker om er SARM "Selective androgen receptor modulators" https://en.wikipedia.org/wiki/Select...ptor_modulator

Kjørte forøvrig en 8 ukers kur med Ostarine (fra Olympic Labs) for et par år tilbake. Samme dosering (25). Gjorde en masse research før jeg startet. Sendte en mail til grossisten (powermyself) og ble anbefalt en viss mengde nolva over 2 ukers tid. Tenkte at det er bedre å holde seg safe. Merket ingen negative konsekvenser med Ostarine. Under min research den gang greide jeg heller ikke å finne noen andre som hadde hatt det. Det eneste var en på "anabolic minds" som mente at han ble tynnere i håret etter en kur. Men det må være unntakstilfelle.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Da er det nok ikke SARMS du har fått, men snarere pro hormoner som vil gi like mye eller værre side effekter enn riktig bruk av steroider i første omgang.

Etter det jeg har lest på nettet er dette veldig vanlige blant mange produsenter, kanskje for å få fler kunder?