Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 878
Det har seg sånn at jeg har lastet ned Exorcism of Emily Rose men den har stoppet på 99,99%.
Inatt skal jeg se filmen så jeg lurte på hvordan, fordi ifølge gspot så er det ikke en ekte video file. Det er jo pga at den ikke er ferdig lastet ned.

Er i litt hastverk fordi, tok screen shot av filene, kansje det er til hjelp.

Takk
Sist endret av Toonamy; 26. november 2005 kl. 20:18.
Du kan prøve å åpne den med VLC. Hvis det ikke funker kan du prøve med avi fix. Du vil da selfølgelig miste den 0,01 prosenten, men tror ikke du vil legge merke til dette.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Hva mener du med stoppet på 99.99%? Lastet den ikke ned mer så kan det være fordi det ikke er nok seeds og da er det ikke annet å vente til det kommer flere seeds...

Det står jo tydelig at torrentprogramet ditt ikke har gjort seg ferdig...
Slett torrenten, last ned ny torrent og velg å lagre torrenten på samme plass som du lagrer emily rose opprinelig. Den vil da kjøre en test over hvor langt downloaden er komt, og forhåpentlig ta siste rest.


NEWCASTLE UNITED!!!
Evt. gå inn i torrentklienten ditt og slett den fila som ikke er komplett.Deretter vil torrentklienten din laste ned kun denukomplette fila på nytt igjen.
Sist endret av Wipeout; 26. november 2005 kl. 20:27.
Det kan være torrenten det er noe feil med. Da vil du aldri få den siste 0,01 prosenten uansett. Prøv heller på det jeg sa! (Hvis det ikke hjalp å restarte torrenten da) =)
Prøv vlc og mplayer. Hvis ikke de funker, så regner jeg med at du aldri vil få filmen til å funke.
Okay, Takk for svar .
Den har stått på 99,99 % i 2 dager og alle andre som har lastet ned samme torenten som min har samme problem.
Jeg trenger å brenne den på cd for å spille den på dvd-spillern.
dvd-spillern tar mpeg4 (divx\xvid\avi) osv.

Men skal prøve det du sa sNaKe_EyE, må bare kopiere den først så jeg har den hvis alt går til ...
TOON ARMY!

Edit: kan åpne den i vls men trenger å få den på cd..
Sist endret av Toonamy; 26. november 2005 kl. 22:19.
Du kan også sjekke kommentarene til torrenten du laster ned, se om andre har samme problemet
Wipeout - "Du kan også sjekke kommentarene til torrenten du laster ned, se om andre har samme problemet"

Som sagt, alle har samme problem, men ingen har noen løsning
edit; ups..la merke til at det var en BIN fil :/