Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 460
Hei hei

Overskriften sier egentlig alt.
Jeg har et par Hotmail adresser som jeg gjerne skulle fått adda, men etter at jeg har sendt invitasjonen. Så kommer den ikke frem til den jeg vil skal få den

Hva skal jeg gjøre?
Har Version 2009; Build 14

Om det har noe å si
Prøvde å av installere, og hente ned en eldre version. Men da måtte jeg oppgradere igjen:S

Takker for svar
Sitat av Teknikk Vis innlegg
Overskriften sier egentlig alt.
Vis hele sitatet...
Egentlig lite. Hvilken feilmelding, om noen?

Har du dobbeltsjekket at adressene er riktige. Hvis du har skrevet ned adresser og det er bare en ørliten skriveleif, så er det nok til at du ikke får lagt disse til.

Det finnes andre gode alternativer. Pidgin er min favoritt iallefall.
De er skrevet riktig ja... Kommer ingen feilmelding, de kommer bare ikkke fram til mottagern
Prøv å logg deg inn på MSN via nettleseren så får du kanskje ordnet.
Hvoran via nettleser?
http://mail.live.com/mail/MSNWebIMDecomm.aspx

Følg den linken der.

Prøvd og bare slettet programmet og lagt det inn på nytt så kjørte full install av den nyeste utgaven du fant ?
Sitat av Teknikk Vis innlegg
Hvoran via nettleser?
Vis hele sitatet...
Tror pr i dag er det vel muligens slik at opera trøbbler litt med msn (eller hvem som trøbbler med hvem?). Firefox og IE burde funke fint.