Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 312
Grunnlov har kommet med en ny låt, absolutt beste som er gitt ut i år!
Om du har ett problem med å styre inntaket, juster det opp mens du hører på denne god-låta om avhengighet!

Grunnlov - Bare stikke
Helt ærlig, om jeg justerer oppover med denne blir det for å ta overdose. Låta hørtes død ut og følte meg tvunget til å spole igjennom men til tross for det hørte jeg bare «stikke» flere ganger.
Trådstarter
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Helt ærlig, om jeg justerer oppover med denne blir det for å ta overdose. Låta hørtes død ut og følte meg tvunget til å spole igjennom men til tross for det hørte jeg bare «stikke» flere ganger.
Vis hele sitatet...
Gøøøy
Sitat av 69Bjarkoy Vis innlegg
Gøøøy
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva som var gøy men, uansett så er vokalene veldig lav i forhold til beat og måtte nesten ty til amfetamin for å konsentrere meg nok til å høre annet enn «stikk».
Sitat av 69Bjarkoy Vis innlegg
Grunnlov har kommet med en ny låt, absolutt beste som er gitt ut i år!
Om du har ett problem med å styre inntaket, juster det opp mens du hører på denne god-låta om avhengighet!

Grunnlov - Bare stikke
Vis hele sitatet...

Om jeg skulle sitte meg tilbake å høre på denne så måtte jeg overjustert både opp og ned og hit å dit tror jeg.
Godt mulig det er jeg som har skikkelig dårlig smak når det kommer til musikk og at den er stein bra. Men dette var ganske langt utenfor min "komfort sone og smak" skal jeg være helt ærlig