Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 487
Vil jeg ha muligheten til å spille spill for vista på xp-Vista hybrid OS?
Det kommen ann på om det er kernelen eller GUI'en som er hybrid, og om de inneholder de nødvendige modulene som kreves for å kjøre programmet. Hvis du bare bruker Vista transformation pack så går det ikke(hvis jeg forstod spm.et ditt rett). Derimot har noen spill blitt cracket slik at de funker på Vista, bl.a. Halo 2.
Erm, hybridOS ? mener du en guipack som reaper sier?

Du vil uansett ikke få DX10 grafikk (noe som er hele vitsen med Vista-spill.
Nei han fyren jeg fikk det av sa at han hadde fått det av faren sin som hadde fått det av en fyr som hadde skrevet det om eller noe i den dur. Og han mener bestemt de er hybrid os.
Sitat av Knowledge
Nei han fyren jeg fikk det av sa at han hadde fått det av faren sin som hadde fått det av en fyr som hadde skrevet det om eller noe i den dur. Og han mener bestemt de er hybrid os.
Vis hele sitatet...
Akkurat.. Du har med andre ord fått det av en fyr, som fikk det av en fyr, som igjen fikk det av en fyr, som fikk det av en helt annen fyr, men er brennsikker på at du sitter på et OS som er et hybrid mellom XP og Vista? Jeg håper ikke det overrasker deg at omtrent ingen vil komme til å tro på at det du sitter med faktisk er en slik hybrid, spesielt ikke siden jeg aldri har hørt om det. Google gir forøvrig heller ingen treff som skulle tilsi at det du påstår å ha virkelig er en krysning mellom disse to OSene.
Har nå sett oset da. Virker som ordentlige greier.
ja, men er det noe som faktisk tilsier at det ikke bare er ENTEN xp ELLER vista? og kanskje med gui tilpassa for å likne den ene eller andre?