Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2109
Hei

Jeg har lest så mye forskjellig og folk sier forskjellige ting, så blir litt forvirra. Som nevnt tidligere så er dette min første kur og er ferdig om 1 uke. Med tanke på at testosterone enanthate har en halveringstid på 10 dager burde man vente minst 14 dager før man starter på pct med tanke på at kan være farlig å utsette seg for pct før «dopen» er ute av kroppen. Til dere erfarne, hvor lenge burde jeg vente? Mitt siste shot er på 125 mg. Har delt opp den siste 250 mg i to for å trappe ned noe som virker logiske i mitt hode. Har både clomid og arimidex liggende. Kan noen sette opp en plan for meg om hvordan jeg skal ta clomiden? 50 mg de to første ukene og 25 mg de to siste ukene? Takk på forhånd.
Sist endret av Tryptamin; 9. oktober 2019 kl. 21:24.
2 uker

Clomid uke 1: 50mg hver dag
Clomid uke 2: 50mg hver dag
Clomid uke 3: 25mg hver dag
Clomid uke 4: 25mg hver dag

Uke 1-4: 0.25mg Arimidex hver tredje dag
Sist endret av random106980; 9. oktober 2019 kl. 21:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av sadf Vis innlegg
2 uker

Clomid uke 1: 50mg hver dag
Clomid uke 2: 50mg hver dag
Clomid uke 3: 25mg hver dag
Clomid uke 4: 25mg hver dag

Uke 1-4: 0.25mg Arimidex hver tredje dag
Vis hele sitatet...
Takk for kjapt svar sadf