Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 14090
Hei Freaks!

Har lenge hatt en real spenning i urbex, men også en kink/tenning for sex i den sammenheng.

Har funnet noen steder hvor typen og jeg har tatt bilder/opptak som blir helt råe, og noen som har gått i vasken fordi det plutselig dukker opp folk. Heh.

Andre som syns dette er spennede?
Anonym bruker
"Fortrolig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er det? Samme som urban exploring bare med sex?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er det? Samme som urban exploring bare med sex?
Vis hele sitatet...

Vil tro det.

UE steder bruker jeg forøvrig ofte til photoshoots med modeller også.
Litt mer moro enn kjedelige studiobakgrunner.
Anonym bruker
"Fortrolig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Wipeout Vis innlegg
Vil tro det.

UE steder bruker jeg forøvrig ofte til photoshoots med modeller også.
Litt mer moro enn kjedelige studiobakgrunner.
Vis hele sitatet...
Ok. Hvorfor kalle det for noe nytt og kinkster? I gamledager kalte vi det bare utendørs sex. Det er ganske normalt og jeg mistenker egentlig denne tråden for en skrytetråd eller en som håper å finne sexløse desperados til å kjøpe bilder/film av dem.

Ikke en anklage Wipeout, men håper ikke du er en av de mange grisefotografene som får seksuelle tanker om de du tar bilde av og kaller det kunst til dem for å fremstå uten baktanker. Sikkert ikke, men siden du skriver om at du tar bilder av modeller, i denne tråden som handler om knulling ..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok. Hvorfor kalle det for noe nytt og kinkster? I gamledager kalte vi det bare utendørs sex. Det er ganske normalt og jeg mistenker egentlig denne tråden for en skrytetråd eller en som håper å finne sexløse desperados til å kjøpe bilder/film av dem.

Ikke en anklage Wipeout, men håper ikke du er en av de mange grisefotografene som får seksuelle tanker om de du tar bilde av og kaller det kunst til dem for å fremstå uten baktanker. Sikkert ikke, men siden du skriver om at du tar bilder av modeller, i denne tråden som handler om knulling ..
Vis hele sitatet...

Nei, jeg er ikke en av de grisene som utnytter modellene ved å skjenke de og ha seksuelle tanker om modellene mine. Bare sier at UE lokasjoner kan brukes til så mye mer uten at sex er inni bildet.
Og fikk heller ikke seksuelle tanker om den herremannen jeg tok bilder av sist jeg var på den forlatte veikroa i Kobbervikdalen. (Skal sies at jeg ikke har noen fordommer rundt legning, sånn i tilfelle noen skulle dra inn det)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg hadde en morsom Urbsex opplevelse i 2009, da kom jeg i kontakt med kvinne fra paranormal.no tror jeg det var.
Hun hadde sett min tråd her inne om UrbanX og syntes dette var spennende.
Begynte å snakk med henne og fant ut hun virket ganske rå, men litt "spesiell" pga paranormal.no
Vi fant ut hva skulle dra på date etter å snakket sammen en del, men at dette skulle være en litt annerledes date.
Det ble til at vi skulle dra på en tidlig kinovisning (kl 1800) for der etter å dra til et UrbanX sted.
Etter at kinoen var ferdig, så fant jeg ut at vi kunne dra til det gamle Høyfjellshotell (det brune opp i lia ved de nye hyttene) på sjusjøen, ble revet noen år etterpå. Ikke det hvite som ble revet i 2015.
Når vi kom ditt så var det fortsatt ikke mørkt nok, så vi ventet til det bli litt mørkere på kvelden.
Hun var tydeligvis veldig fascinert at dette stedet og mente at hun følte folk som ikke var i blandt hos lenger der inne, noe som halvfreaka meg litt ut, men pytt pytt.
Jeg ble litt forvirret fordi dette sa hun på hotell kjøkkenet, så jeg stusset litt over det.
Men uansett så begynte vi nærme oss hotell rommene, noen av rommene var i dårlige stand, mens andre var i god stand.
I hotell gangen der fant jeg ut jeg skulle "make my move", med et kyss i første omgang noe som ble meget godt mottatt.
Når vi kom i et rom som var i litt bedre stand, så dytte jeg henne forsiktig ned på senga hvor hun da begynte å kysse meg både på halsen og ørene, det endte jo selvfølgelig med sex.
Inn i meg så tenkte jeg at det kanskje var litt drøyt å ha sex der med denne kvinnen, men hun var 35år og meget attraktiv og jeg var 25år og singel, så da bare tenkte jeg "fuck it" og "yolo".
Det var jo relativt drøyt å ha sex på en støvete madrass på et forlatt hotell på sjusjøen, men det ble jo ikke mindre drøyt når hun under akten sa at det var flere personer i rommet enn bare oss, når det faktisk ikke var det.
Jeg fortsatte og date denne kvinnen litt i etterkant. Hun ville til å med ha sex med meg i denne WW2 kommandobunkeren ved Lillehammer hotell, men det ble totalt uaktuelt for min del.
Fantastisk med kvinner som går litt utenfor denne "A4" profilen, på hvordan en "skal" oppføre seg i dagens samfunn.
"Øko-Terrorist"
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Hun ville til å med ha sex med meg i denne WW2 kommandobunkeren ved Lillehammer hotell, men det ble totalt uaktuelt for min del.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Hadde meg med ei Australsk jente i kommandobunkersen på kystfortet i Sirevåg, måtte forte oss litt på slutten da vi hørte en småbarnsfamilie på vei opp. Ellers helt kurant
Sist endret av tr80r; 25. august 2019 kl. 21:02.
Fordi det er sånne gigantiske og freaky bunker-edderkopper der inne.
Klarer ikke å prestere under slike "forhold", men doen på Revolver er en annen ting.
Eneste gangen jeg har fått kjeft i voksen alder, det var av dørvakta på Revolver: "Du vet at dette er en bar? Du kan ikke gjøre sånt på en bar?"

Så ut som det var litt mer lys og utsikt på den bunkeren hvor du hadde sex, enn den på Lillehammer som er bekkmørk.
Greit å få opp farta i slike tilfeller he he he