Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 28726
Kom over denne videoen på Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=xPHsM9gXOnY

Den viser hvordan man finner igjen gamle videoer, men ikke hvordan man finner gamle snaps som man har mottatt.

Prøvde å google men alt jeg fant var artikler om at snapchat-bilder ikke blir slettet men lagret på telefonen. Problemet er å finne mappen hvor alle disse gamle filene ligger..

Noen som vet hvordan man finner denne Snapchat-mappen på android? Evt. har en link til en guide?
Du må ha rootet telefonen din og ha tilgang til "/"-mappa.

URL:

Kode

/data/data/com.snapchat.android/cache/recived_snap_images
Noen som vet hvordan, eller kan linke til en guide som fungerer for ipad 4?
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Noen som vet hvordan, eller kan linke til en guide som fungerer for ipad 4?
Vis hele sitatet...
Applefags må jailbreake og installere ssh eller filebrowser. Android kan laste ned snappgrapple
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av MrZone Vis innlegg
Applefans må jailbreake og installere ssh eller filebrowser. Android kan laste ned snappgrapple
Vis hele sitatet...
iFile fra Cydia funker bra som file browser på iOS. Fant også snapgrapple for iOS, men det koster 14 kr.
Sist endret av L33tenGutt; 8. august 2013 kl. 21:17.
Flisespikker
32 7
Spør pent om hun kan sende bilde på nytt?
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Du må ha rootet telefonen din og ha tilgang til "/"-mappa.
Vis hele sitatet...
Tips til en filutforsker for rootede enheter, som er gratis?
Er ikkje så nøye hvilken filutforsker du velger, det er jo bare å laste ned noen fra google play å se hvilken du liker best.

Gode forslag kan jo være:
ES File Explorer File Manager
File Explorer (Root Add-On)
Root Browser
Hvorfor ikke bare å lære deg å screenshotte uten at hun/han ser at du har screenshottet?..

Why so complicated maan
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Du må ha rootet telefonen din og ha tilgang til "/"-mappa.

URL:

Kode

/data/data/com.snapchat.android/cache/recived_snap_images
Vis hele sitatet...
Jeg følger /data/data/com.snapchat.android/cache/recived_image_snaps

Men jeg finner ingen filer i den. Hvor finner jeg de? Og evt hvor finner jeg motatte videofiler?
Sitat av Angrod88 Vis innlegg
Jeg følger /data/data/com.snapchat.android/cache/recived_image_snaps

Men jeg finner ingen filer i den. Hvor finner jeg de? Og evt hvor finner jeg motatte videofiler?
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg vet sinnsykt mye om dette, men tipper dette er patcha.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har masse gamle bilder som allerede er åpna i snapchat jeg sku likt å sett igjen - Så det funker ikke å roote tlf og gå til den Recieved_snaps mappa - fordi alle snappene med en gang de er åpnet blir borte ?

Eller noen som har en guide til å se eldgamle snaps fra mange måneder tilbake ?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Jeg bruker SnapSave jeg
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
La meg få lov til å komme med litt moral:

Tenk hvis du sendte bilde av penisen din til en kvinne, og hun lagret det, hva hadde du tenkt om det? Greit å screenshotte et morsomt bilde du får av en kompis og sånn, men vær så snill å ikke lagre nudes dere får på Snapchat.
Phantom

Sitat av Dillinger Vis innlegg
La meg få lov til å komme med litt moral:

Tenk hvis du sendte bilde av penisen din til en kvinne, og hun lagret det, hva hadde du tenkt om det? Greit å screenshotte et morsomt bilde du får av en kompis og sånn, men vær så snill å ikke lagre nudes dere får på Snapchat.
Vis hele sitatet...
Tja, hvis jeg sender magebilde så vet jeg ikke hva jeg hadde følt hvis hun ikke screenshotet.
Sist endret av RabbitPen; 3. januar 2014 kl. 20:00.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Jeg bruker SnapSave jeg
Vis hele sitatet...
dette lagrer vel bare nye snaps man får - jeg tenker snaps sendt laaaangt tilbake i tid jeg har åpnet for lengst. Det er ikke snakk om nudebilder , men særiøst noen funny ting jeg vil se igjen
Sitat av fatfro Vis innlegg
Tja, hvis jeg sender magebilde så vet jeg ikke hva jeg hadde følt hvis hun ikke screenshotet.
Vis hele sitatet...
Kek

Sitat av hjulvispen Vis innlegg
Eller noen som har en guide til å se eldgamle snaps fra mange måneder tilbake ?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har slette cachen elns så vil bildene fremdeles ligge på telefonen. Mest sannsynlig på: "/data/data/com.snapchat.android/cache/recived_snap_images" Dette har fungert for meg i alle tilfellene jeg har prøvd på dette.


http://www.snapintercept.com/ er en side der du kan laste ned snaps, både videoer, bilder direkte fra folk og Stories. Jeg har brukt den siden og den fungerer veldig bra, jeg har opplevd litt nedetid av og til, men ikke så mye. Den fungerer kjempebra!
Sitat av feddiriko Vis innlegg
Kek



Hvis du ikke har slette cachen elns så vil bildene fremdeles ligge på telefonen. Mest sannsynlig på: "/data/data/com.snapchat.android/cache/recived_snap_images" Dette har fungert for meg i alle tilfellene jeg har prøvd på dette.


http://www.snapintercept.com/ er en side der du kan laste ned snaps, både videoer, bilder direkte fra folk og Stories. Jeg har brukt den siden og den fungerer veldig bra, jeg har opplevd litt nedetid av og til, men ikke så mye. Den fungerer kjempebra!
Vis hele sitatet...

for å finne den mappen må jeg roote min s3 ja ?
Sitat av Dillinger Vis innlegg
La meg få lov til å komme med litt moral:

Tenk hvis du sendte bilde av penisen din til en kvinne, og hun lagret det, hva hadde du tenkt om det? Greit å screenshotte et morsomt bilde du får av en kompis og sånn, men vær så snill å ikke lagre nudes dere får på Snapchat.
Vis hele sitatet...
Vet ikke med deg, men jeg hadde tatt det som et kompliment.