Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1085
Bruker en THOMSON ST780

Har aldri hatt problemer med å connecte til WoW, jeg var borte en uke fra hybelen, så nå plutselig kan vi ikke connecte til hverken wow eller steam.

Jeg ringte technical support, men de sa jeg måtte fikse det selv, ringe internett levrandør. Jeg kan ikke gjøre det fordi vi har sånn ordning at vi har 16mbit linje for 300NOK i mnd. Hvis vi skal ringe etter hjelp må vi betale 60kr pr min.

Firewall er disabla som alltid, internett fungerer, vet ikke om dette betyr noe:

Sitat av ruter
Test Results
Test Succeeded DSL
Test Succeeded ATM
Some PVC's of this Internet service have no ATM activity. This could prevent the connection from being established.
Test Succeeded Ethernet
Some Ethernet interfaces of this Internet service have no activity. This could prevent the connection from being established.
Test Succeeded PPP
Test Succeeded IP
Test Failed Internet
Disabled/Not OKConnectivity to Gateway (85.165.128.0)
Vis hele sitatet...
Har akkurat samme linje som deg, å du kan fortsatt fint ringe supporten til telenor på 05000, å få hjelp. Jeg har ringt minst 5 ganger etter jeg fikk den nye linja, aldri blitt avvist.
Snakka med en telenor dude, han sa at de hadde satt en block på internettet vårt fordi vi hadde sent ut virus via mail !?
Sitat av Knowledge
Snakka med en telenor dude, han sa at de hadde satt en block på internettet vårt fordi vi hadde sent ut virus via mail !?
Vis hele sitatet...
Svigers hadde fått akkurat samme beskjed. Ta virusscan (Er gjerne et virus dere har som sender ut informasjon), så ringer du Telenor å ber de åpne linjen.