Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 5424
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Dato: Mandag 27 juni
Tid: 16:00
Sted: Camp N (felt N42)
Landemerke: Den grønne freakern

Vi er en gjeng på rundt ti personer. Minst fire av oss er freaks, mens et par av de andre har deltatt på en del freaktreff tidligere. Det offisielle treffet er mandag 27 juni 16:00. Planen er å drikke øl, konversere og kanskje spille litt. Hvis du er rusten på ølbowling er vi de rette folka å lære av. Campen heter Kristiania-Bohemen, før festivaltstart henger vi i den døgnet rundt. Se etter den grønne freakerlogoen som er på toppen av denne sida, jeg skal prøve å få den på størrelse med et pledd. Logoen vil bli hengt opp på et partytelt. Har du spørsmål er det bare å sende PM.

Passer ikke det tidspunktet?
Tidligere erfaring har vist at folk sliter med å møte opp til en fastsatt tid, så du er velkommen til å stikke innom campen et annet tidspunkt hvis det passer deg bedre. Det trengs ikke planlegging, bare kom innom.

Freaks som bor i campen:
Zatapox, Bangfish, KjemikalieX, Pyromanic & Cappy.

Ses..
Sist endret av Cappy; 27. juni 2016 kl. 12:35.
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Skal prøve å komme til rett tid, med mindre det crasher med noe annet. Eventuelt svinger jeg innom når jeg befinner meg i nærheten. Bra initiativ, gleder meg stort til festival nå!
Jeg, Cappy og resten av gjengen tar også danskebåten fra Oslo den torsdag 23.06. Vi kommer altså en dag tidlig til DK, og kommer til å henge i Køben der vi kjøper med alt av rester/småting vi mangler til festivalen.

Vi kommer til å feste både på båten, og i Køben. Så det er bare å si ifra visst noen andre freaks er enten på båten, eller i køben samtidig som oss. Så skal vi få til å møtes!

Vi tar også båten hjemover når den tid kommer, 03.07. Og de fleste av oss er nok med på ett litt mer redusert treff da også
Sist endret av KjemikalieX; 21. juni 2016 kl. 18:59.
Vi er 20-25 stk, sikkert kun meg og en annen som vet om FrEak så vi kommer sikkert innom vist alt går etter planen!
Tar definitivt turen innom
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Mye mulig!
Fett, skal notere det ned. Godt mulig jeg stikker en tur innom !
elevatormusician
sorrY's Avatar
Dukker opp!
Jeg tar nok turen!
Stikker nok innom :-)
Tar nok sikkert turen
Tar nok turen selv. God tur alle sammen!
Jeg kommer, tar med hvertfall en til som ikke er freaker og skikkelig godt humør!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Vi bor på midten av camp N. Slo oss sammen med fire andre freaks. Logoen kommer opp i løpet av dagen, send gjerne PM.
Kan meddele at vi gjorde som vanlig på festival,drakk. Endte som vanlig med at vi ikke har klart å gjøre noe fornuftig og har derved ikke flagg/logo. Ny dag mye muligheter imorgen!
Sist endret av KjemikalieX; 27. juni 2016 kl. 05:28.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Vi bor på Camp N, felt N42. Campen vår er inne i felt N42, vi sitter under et hvitt nedtagget partyltelt. Campen ligger ti meter bak det hvite flagget som er tagget og ti meter diagonalt ovenfor det rosa flagget. Også sitter vi rett bak det grønne BT teltet. Pyromanic fiksa høytaler, du vil høre oss.

Ses..
Erre å ta med seg egen stol?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Riverhill Vis innlegg
Erre å ta med seg egen stol?
Vis hele sitatet...
Vi har noen stoler her, null stress..
Vi har 10-15 stoler her, så går fint. Noen av freaksa går for å se Gundelach kl 16:30 så de kommer nok senere

Kan møte dere ved ett kjennetegn og følge dere til campen visst det er ønskelig. Bor midt i ett felt så er vanskelig å spotte uten logoen vi aldri lagde..

Vi er også ca 15 pers i campen nå, da vi tok inn noen hjemløs venner
Sist endret av KjemikalieX; 27. juni 2016 kl. 17:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, møt oss gjerne ved Ghettoblastern 1630, jeg har på meg en grønn og rød tskjorte og shorts, er ginger, pluss en kar med blå tskjorte og brun skjorts
På vei bortover nå, kommet 4 freaks inni campen nå

Svart caps,solbriller, blå shorts
Sist endret av KjemikalieX; 27. juni 2016 kl. 17:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Riverhill Vis innlegg
Ja, møt oss gjerne ved Ghettoblastern 1630, jeg har på meg en grønn og rød tskjorte og shorts, er ginger, pluss en kar med blå tskjorte og brun skjorts
Vis hele sitatet...


Fant frem, glem det

Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
På vei bortover nå, kommet 4 freaks inni campen nå

Svart caps,solbriller, blå shorts
Vis hele sitatet...


Er på campen nå :/, søren klype sorry
Sist endret av Riverhill; 27. juni 2016 kl. 17:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Haha, det var dere ja, på vei tilbake

Oppi 10 freaks her som har kommet nå

Har også fått satt opp en freaklogo som det kommer bilde av!
Sist endret av KjemikalieX; 27. juni 2016 kl. 18:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skiltet er oppe!
Heltemodig innsats av meg, Cappy og KjemikalieX
http://imgur.com/EORh
Var ikke så lett med bilder på mobil, men her er link
Sist endret av KjemikalieX; 27. juni 2016 kl. 18:42.
Om noen finner visakortet til Morten, så vet jeg om en som er gira på å få det igjen!
Hvor er folket a?
Ikke funnet noe visakort her!
Vi sitter i campen på N, er noen freaks innom nå også.
Står camp nr i originalposten, også har vi ett flagg som iallefall står halveis oppe

Da har vi omsider lagd logoen litt mer gjennomført. Så slang opp en paviljong til også!
Her er thumbnail
http://bildr.no/thumb/NU15bGdY.jpeg?ts=1467129103
Bilde


Tror det var på tide da freaken hadde en hard natt..
Bilde
Sist endret av KjemikalieX; 28. juni 2016 kl. 18:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.