Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1504
Hei.

Prøver å løse/finne låskoden til min nokia n82. Jeg prøvde å følge denne guiden, men naturlig nok fungerer det ikke i og med at det ikke skjer noen reaksjon mellom mobilen og PCen når jeg kobler til med micro-usb. Dette er nok pga. låskoden, siden jeg ikke får startet mobilen.

Så ser dere problemet?

Og nei, den er ikke 12345, 0000 e.l. og jeg vil ikke sende den inn til unlock.no eller kjøpe meg noe utstyr, men se om jeg greier å fikse problemet nå med en gang med bare en datakabel vis det er mulig.

Takker for svar..=)
me>you
Jeg hadde Nokia N80 som jeg hadde glemt låsekoden på. Det jeg gjorde var å flashe/reinstallere telefonens programvare. Og da var det bare å slå den på, uten at man måtte skrive inn låsekoden.
me>you's Avatar
Trådstarter
Sitat av peter_parker Vis innlegg
Jeg hadde Nokia N80 som jeg hadde glemt låsekoden på. Det jeg gjorde var å flashe/reinstallere telefonens programvare. Og da var det bare å slå den på, uten at man måtte skrive inn låsekoden.
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør jeg det? Jeg får jo ikke skrudd på tlf pga. låsekode :S
me>you's Avatar
Trådstarter
er det ingen som vet hva jeg kan gjøre? har jeg ingen muligheter her?