Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 539
Var et javascript som var her for en stund siden, som gjorde at du kunne leke med teksten på nettsider, forandre tekst på vg.no fks. (Bare så du kunne se det ofc)

Jeg trenger faktisk dette nå, har søkt og leita serr lenge nå, skulle til og sende PM men den funksjonen er nede så jeg spør nå her. Noen som kan hjelpe meg?

(Bare slett etter jeg har fått svar)

=)
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Usikker på hvilket script du er ute etter, men greasemonkey, som er en addon til firefox vil vel være midt i blinken for hva du er ute etter.
Prøv denne:

Kode

javascript:document.body.contentEditable='true'; document.designMode='on'; void 0
Ahh, tror jeg husker hvilken kode du mener. Er det ikke en javascript kode du skriver i adresselinja og trykker enter?

Jeg mener å huske at den ligger et sted i isars sin Piczo Hacke tråd. Husker ikke helt, men tror den lå der et sted.

Hvorfor trenger du den? Du kan jo ikke lagre eller noe som helst.
Sitat av The Freak
Prøv denne:

Kode

javascript:document.body.contentEditable='true'; document.designMode='on'; void 0
Vis hele sitatet...

Hjertlig var den jeg var på jakt etter =)